Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Verwijderen Telfort logo

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om op de Philips 530 het logo van Telfort te verwijderen? Nu is het zo dat als ik een foto heb, het logo van Telfort boven voor de foto komt te staan. Dit is zeer vervelend, zeker ook omdat het lastig is om een achtergrondje te maken zodat je daar geen last meer van heb. Hoop dat er iemand is die me er meer over kan vertellen.

Verwijderd

vervang het operator logo door een 1px transparant gifje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 08:49:
vervang het operator logo door een 1px transparant gifje ;)
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik deze vandaan halen :? Zelf had ik namelijk hier ook al over nagedacht...........maarre vinden homaar.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:36
Hierzo
Afkomstig uit dit topic: [rml]Siemens S 55 :9~ [ deel4][/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is voor een Siemens.....ik heb een Philips............... :?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11 21:13

Nanax

Ik ben sjaak niet

een transparant gifje is een transparant gifje siemens philips dat maakt niet uit voor het gifje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik het maar eens proberen. Vind het wel vreemd maar u hoort nog van mij :P :*)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 09:03:
[...]
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik deze vandaan halen :?
Met deze vraag geef je toch echt wel aan dat je niet echt op het niveau post, dat we hier op GoT toch wel van onze users mogen verwachten. Iets triviaals als 'waar haal ik een transparante gif?' is hier geen post waard.

Ik wil je aanraden om het volgende door te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.