Weet iemand of het mogelijk is om op de Philips 530 het logo van Telfort te verwijderen? Nu is het zo dat als ik een foto heb, het logo van Telfort boven voor de foto komt te staan. Dit is zeer vervelend, zeker ook omdat het lastig is om een achtergrondje te maken zodat je daar geen last meer van heb. Hoop dat er iemand is die me er meer over kan vertellen.
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik deze vandaan halenVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 08:49:
vervang het operator logo door een 1px transparant gifje
Dit is voor een Siemens.....ik heb een Philips...............GFM schreef op 30 juli 2004 @ 09:08:
Hierzo
Afkomstig uit dit topic: [rml]Siemens S 55 :9~ [ deel4][/rml]
een transparant gifje is een transparant gifje siemens philips dat maakt niet uit voor het gifje
Met deze vraag geef je toch echt wel aan dat je niet echt op het niveau post, dat we hier op GoT toch wel van onze users mogen verwachten. Iets triviaals als 'waar haal ik een transparante gif?' is hier geen post waard.Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 09:03:
[...]
Misschien een stomme vraag maar waar kan ik deze vandaan halen
Ik wil je aanraden om het volgende door te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()