[FireWalls] Activity leds

Pagina: 1
Acties:

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Wegens incompatibiliteiten tussen PC Cillin 2004 en ZoneAlarm ben ik opzoek naar een andere veilige combinatie. Dus trials geinstalleerd van verschillende anti-virus en firewall software.

Na tests gelezen te hebben op chip.de gebruik ik nu F-Secure 2004 icm Agnitum Outpost.

Ik moet zeggen dat Outpost qua vormgeving en informatie-voorziening best aardig is.

Maar wat ik mis is de activity led van ZoneAlarm. Dit is informatie over de activiteit (inbound/outbound) van je verbinding dmv een klein incoontje in de systray. Rode en groene streepjes geven de activiteit aan. Ik vond dit altijd handig !

Maar in de zelf geteste andere firewalls zie ik dit dus niet. Slechts een icoontje !

Welke firewall (of wellicht beter, combi AV/FW software ) heeft wel een activity led ?

Of bestaan er kleine, lichte tooltjes die alleen de activity led verzorgen, verder niets ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Zoek op de site van Outpost naar Third party developers plug-ins, onderaan ergens staat wat je zoekt. :)

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Inderdaad.

De plugin heet Traffic Led !

Geinstalleerd en werkt zoals ik het wil hebben. Inbound en outbound activiteit dmv twee verticale metertjes.

Kan het kloppen dat Outpost 1 van de betere firewalls is ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Xymox schreef op 01 augustus 2004 @ 13:09:
Inderdaad.

De plugin heet Traffic Led !

Geinstalleerd en werkt zoals ik het wil hebben. Inbound en outbound activiteit dmv twee verticale metertjes.

Kan het kloppen dat Outpost 1 van de betere firewalls is ?
Dat kan zeker kloppen, ik maak er nu al enkele maanden met veel plezier gebruik van. zowel qua interface als functionaliteit is Outpost het beste dat ik op FireWall gebied tegen ben gekomen _/-\o_..

ps. Een andere zeker interessante plugin is BlockPost. Het is een geintegreerde variant op PeerGuardian, zeker de moeite van het bekijken waard.