Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Zoek op de site van Outpost naar Third party developers plug-ins, onderaan ergens staat wat je zoekt.
Inderdaad.
De plugin heet Traffic Led !
Geinstalleerd en werkt zoals ik het wil hebben. Inbound en outbound activiteit dmv twee verticale metertjes.
Kan het kloppen dat Outpost 1 van de betere firewalls is ?
Geinstalleerd en werkt zoals ik het wil hebben. Inbound en outbound activiteit dmv twee verticale metertjes.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Dat kan zeker kloppen, ik maak er nu al enkele maanden met veel plezier gebruik van. zowel qua interface als functionaliteit is Outpost het beste dat ik op FireWall gebied tegen ben gekomenXymox schreef op 01 augustus 2004 @ 13:09:
Inderdaad.
ps. Een andere zeker interessante plugin is BlockPost. Het is een geintegreerde variant op PeerGuardian, zeker de moeite van het bekijken waard.