Toon posts:

[McAfee VirusScan 8.0] Virus alerts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb Windows XP en k heb zonet McAfee Security Centre geïnstalleerd met alleen de VirusScan component. Ik ben hier zeer tevreden mee, er is alleen één probleem:

Elke keer dat VirusScan een virus vind, komt er altijd een MSN-achtige pop up tevoorschijn, die zegt dat er een virus is verwijderd en wat je verder wilt gaan doen. Dit is heel irritant als er heleboel virussen tegelijk worden gedetecteerd door VirusScan.

Dus, weet iemand hoe ik deze alerts kan uitschakelen? Ik heb overal in de opties gezocht maar ik kan het niet vinden. ;(

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Goeiemorrege :)

• Open het Security Centre
• Kies tabblad Virusscan > Configure Virusscan Options
• Kies task Configure automatic protection settings > knop "Advanced"
• Kies System Scan > tabblad "Action" of
• Kies E-mail Scan > tabblad "Action"
• Onder "When a detection occurs" kies je de gewenste actie. In jouw geval is dat alles behalve "Prompt for action" ;)

...en dan moet je er verder wel uitkomen, dacht ik zo. Voortaan eerst alle knopjes uitproberen, hoor 8)

edit:
In de help staat een linkje naar www.mcafeehelp.com - hier heb je een answer wizard die je in drie stappen richting "support by a live technician" stuurt. Krijg je een chatschermpje, en je antwoord :)

[ Voor 51% gewijzigd door Rataplan op 30-07-2004 07:38 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.