Toon posts:

Copy-protected vhs -> dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een dvd-recorder en ben druk bezig met het overzetten van oude videobanden naar dvd.
Nu kom ik 1 band tegen die niet gekopieerd kan worden - melding "copy protected".

Heeft er iemand enig idee op welke wijze ik toch een kopie op dvd kan zetten. De kans dat hij officieel op dvd wordt uitgebracht is net zo groot als een Microsoft besturingssysteem zonder zwakke plekken..................

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 07:16

Nik

Heb je een vidoe in op je PC? Kan natuurlijk ook :) Als je dan een DVD brander hebt, er genoeg capture programma's toch? :)

Verwijderd

sja, m'n kristallen bol is helaas in reparatie, dus ik kan niet zien wat voor beveiliging je hebt.

maarrem: even analoog naar je pc sturen, en dan op dvd fikken?

//wat stupid hierboven zegt dus :|

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 01:41 ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53
Ik heb een klein boxje dat je tussen 2 scart kabels zet, dan wordt de beveiliging eraf gehaald en tegelijkertijd het beeld gestabiliseerd en enigszins verbeterd.
te koop op conrad.nl

PS: werken met tulp stekkertjes ipv scart schijnt ook weleens te werken.. SUCCES!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein boxje dat je tussen 2 scart kabels zet, dan wordt de beveiliging eraf gehaald en tegelijkertijd het beeld gestabiliseerd en enigszins verbeterd. te koop op conrad.nl
PS: werken met tulp stekkertjes ipv scart schijnt ook weleens te werken.. SUCCES!
[quote}maarrem: even analoog naar je pc sturen, en dan op dvd fikken?[/quote]

Ik heb (nog) geen capturecard, wel een dvd brander.
Kastje besteld bij electronica-expert, hopelijk lukt het dan wel.
Tulpstekkertjes werkten helaas niet.

Bedankt voor de reacties.