Toon posts:

Linksys WRT54G time-out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Linksys WRT54G router staan. Firmware Version: v2.02.7 als ik via de standaard ingebouwde switch met een kabel de router wil pingen krijg ik heel veel time-outs, consequentie hiervan is dat ik een heel brakke internetverbinding heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.dewaerdeforummer.nl/persoonlijk/timeout.jpg

Dit hoge aantal vind ik niet normaal, zeker niet omdat ik de enige ben die de router gebruikt en ook nog eens gewoon via het bekabelde netwerk de router benader. Iemand tips?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Al een ander kabel geprobeerd? Het lijkt erop dat je een brakke kabel hebt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik had ook behoorlijk veel probs met mijn wrt54g. Toen ik de hacked firmware van Wifi-box erop zette werkte het wel helemaal top. Dat is trouwens versie 2.02.2 afaik :) Bij mij waren de probs o.a. ook timeouts en dat soort dingen :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
ook over de draadloze verbinding werkt bagger en rechtstreeks op mijn modem werkt dezelfde kabel wel oke

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
Mijn adsl vloog er wel eens uit en heb gekeken voor een update.
Speedtouch home + linksys wrtg54

Er is veel aangepast en verbouwd aan de firmware aan bugs en nieuwe dingen.

Probeer eens de update te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Mwa nog maar eens een update. Heb tegenwoordig Firmware Version: Satori-4.0 v2.07.1.7sv draaien omdat mijn probleem met bandwidth managment opgelost zou zijn. Dit is ook het geval geweest voor tot anderhalve maand geleden.

Ik heb toen een laptop gekocht met WiFi en sindsdien is het probleem weer terug. Het enige dat helpt is de router resetten.

• Vm1heA
Al de nieuwere van Satori geprobeerd ?
Ik ga die van de week erin fietsen want vind dat zn TX power ook al niet alles is.

Verwijderd

Kijk eens op www.hyperdrive.be

Verwijderd

Topicstarter
wat is de nieuwe versie dan en waar haal ik die vandaan?

• Vm1heA

• B.A.L.
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-04 19:20
Mmm ik heb een Linksys WAG45G en heb ook dit soort problemen. Ik denk dat Linksys maar eens beter moet gaan BETA testen voordat ze hun producten op de markt brengen:)

Verwijderd

Topicstarter
JA die linksysinfo.org kon ik al. Maar daar staat nog steeds alleen Sveasoft 4.0.

Ik vermoed dat het iets te maken met een te klein RAM-geheugen van de router, omdat dit pas na een tijdje zich openbaart. En na een harde reset is het probleem weer voor een tijd weg.

• Vm1heA
Ik kan niet dialen met de meeste firmwares. Soms lutk het 1 keer en dan is het afgelopen.
Lijkt ook wel op memory tekort.
Dus denk dat ik eens mn Speedtouch laat dialen en mn router echt alleen als router laat werken.

Verwijderd

Topicstarter
Zo heb ik de mijne al ingericht.
Pagina: 1