iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Als je je systeem op de standaard snelheid draait, crashed hij dan nog steeds?
Ja, als ik in de bios de geheugensnelheid automatisch laat uitlezen, PAT afzet, overclocking op 'none' zet, dan crasht het dus nog steeds.
Dit heb ik nog nooit gezien op eendert welke andere computer ...
Dit heb ik nog nooit gezien op eendert welke andere computer ...
Er is geen beweging meer te krijgen in m'n muis, keyboard ... mp3's stoppen met spelen, net even een test gedaan met een filmpje, dat speelt ook niet meer verder ...
Er staat niets speciaals in m'n event logs, geen errors die daar te maken mee hebben (eigelijk helemaal niets, geen errors whatsoever, ook niet op andere tijdstippen)
Memtest als een nacht laten lopen, geen errors, een geheugenbenchmark zoals die van Sandra 2004 doet ie ook feilloos ...
Dit is een van de weinige problemen waar ik echt niet weet wat het is ... normaal heb ik wel een klein vermoeden, maar deze keer niet... Ik vermoed evenwel dat er iets mis is met m'n configuratie, want het kan toch niet dat 2 verschillende programma's m'n PC doen crashen, en dat de fout dan bij die 2 programma's ligt??
Er staat niets speciaals in m'n event logs, geen errors die daar te maken mee hebben (eigelijk helemaal niets, geen errors whatsoever, ook niet op andere tijdstippen)
Memtest als een nacht laten lopen, geen errors, een geheugenbenchmark zoals die van Sandra 2004 doet ie ook feilloos ...
Dit is een van de weinige problemen waar ik echt niet weet wat het is ... normaal heb ik wel een klein vermoeden, maar deze keer niet... Ik vermoed evenwel dat er iets mis is met m'n configuratie, want het kan toch niet dat 2 verschillende programma's m'n PC doen crashen, en dat de fout dan bij die 2 programma's ligt??
probeer eens verschillende versies van die programma's? Of een hele oude, mocht deze niet crashen dat is het iets dat je misschien in de change log kunt vinden.
iig wel wazig prob.
iig wel wazig prob.
Eventueel Roadkil's CPU ID ook eens proberen.
Op mijn Acer 800 gebeurd precies hetzelfde (centrino), nou ja hetzelfde, een BSOD
edit:chipset
edit 2: laat maar, het is te laat voor mij, moet beter lezen
edit:chipset
edit 2: laat maar, het is te laat voor mij, moet beter lezen
[ Voor 62% gewijzigd door D3ton4tor72 op 31-07-2004 01:14 ]
hmmm duud, die modules zijn getest op 2,75 dram voltage, zou dat eerst nog maar es instellen iedergeval.
2,85 lijkt me niet echt bevoordelijk.
2,85 lijkt me niet echt bevoordelijk.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ze draaien nu stabiel aan 2.85 voltage , en op 230 Mhz ...
'k heb naar Corsair gemailed, ze wisten het ook niet, en zij zeiden mij dat ik ze best op 2.85 voltage zet...
Waar heb je die informatie over die 2.75 van?
'k heb naar Corsair gemailed, ze wisten het ook niet, en zij zeiden mij dat ik ze best op 2.85 voltage zet...
Waar heb je die informatie over die 2.75 van?
Pagina: 1