Sinds 2-3 weken heb ik constant last van een vasthangende router. Sitecom DC202 v1.
De router heeft zonder problemen 1,5 jaar lang gewerkt. eMule vol open,surfen met meerder
pc's en zonder ook maar vast te hangen.
Het vastlopen is eigenlijk van de een op de andere dag gebeurd. Ik zou niet weten waardoor het
mis is gegaan. Aan de router is niets veranderd.
Ik heb ondertussen al de laatste firmware erop gezet. Router gereset. @home modem (witte motorola)
gereset. DHCP uitgezet op het motorola modem.
Het vastlopen gebeurd ook bij gewonen downloads, vaak na een MB of 5-10.
Dit probleem treed zich op als 1 pc op het internet zit maar ook als er 6 pc's opzitten.
Hoe verder te handelen ik heb dus geen flauw idee.
Heb de search gebruikt en alles geprobeerd wat werd voorgedragen maar zonder resultaat.
De snelheden die ik haal bij @home zijn normaal, tegen de 500/60 kB/s aan. Aantal connecties
boven de 600.
De router heeft zonder problemen 1,5 jaar lang gewerkt. eMule vol open,surfen met meerder
pc's en zonder ook maar vast te hangen.
Het vastlopen is eigenlijk van de een op de andere dag gebeurd. Ik zou niet weten waardoor het
mis is gegaan. Aan de router is niets veranderd.
Ik heb ondertussen al de laatste firmware erop gezet. Router gereset. @home modem (witte motorola)
gereset. DHCP uitgezet op het motorola modem.
Het vastlopen gebeurd ook bij gewonen downloads, vaak na een MB of 5-10.
Dit probleem treed zich op als 1 pc op het internet zit maar ook als er 6 pc's opzitten.
Hoe verder te handelen ik heb dus geen flauw idee.
Heb de search gebruikt en alles geprobeerd wat werd voorgedragen maar zonder resultaat.
De snelheden die ik haal bij @home zijn normaal, tegen de 500/60 kB/s aan. Aantal connecties
boven de 600.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!