Toon posts:

[gezocht] cooler socket A voor in 1U serverkast

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al wel, ik kan niet zo goed vinden wat ik zoek. Bij new-generation.nl leek ik het gevonden te hebben, maar helaas, een levertijd van 2 weken. Ik heb voor zaterdag een 1U CPU cooler nodig eigenlijk ...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 22:48 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

PNS!?!

Maar de meeste 1U koelers voor de huidige AMD's blijken slecht leverbaar. Dan denk ik aan Coolermaster en de Spire RackSper VII. De laatste heeft ook half augustus als levertijd. Als je chassis echter voldoende airflow genereert (ie, als het geen cheap-ass crap alla chieftec is) kun je ook uit met een "lichtere", desnoods s370 koeler, omdat je chassis dan voor de nodige koeling zorgt die de feitelijke cpu koeler zelf net niet kan leveren.

[edit]Voor zaterdag? Wat dacht je ervan om de wijzere keuze te maken en gewoon een P4 te nemen? Zat leverbaar, en minder kans op oververhitting

[ Voor 16% gewijzigd door Kippenijzer op 29-07-2004 22:51 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kippenijzer schreef op 29 juli 2004 @ 22:50:

[edit]Voor zaterdag? Wat dacht je ervan om de wijzere keuze te maken en gewoon een P4 te nemen? Zat leverbaar, en minder kans op oververhitting
En wat nou als hij al een complete AMD-server heeft? Moet hij dan maar een nieuw mobo en CPU('s) kopen?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Socket A koeler kan meestal ook in socket 370. Er staan ook gewoon bij pricewatch. Het is wel effe goed zoeken. Freezing hardware bv. Heb trouwens ok een oude 1U spire koeler. Bieden? (sorry..mag hier eigenlijk niet. Het is eigenlijk ook geen PNS nivo)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit is inderdaad zeker geen PNS.
Sterker nog, het hoort niet op GoT thuis. Hier is de pricewatch voor. En daar is echt wel wat te vinden, desnoods met truucjes als inderdaad S370 gebruiken :)

Dit topic is gesloten.