Toon posts:

Fujitsu Siemens laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor school heb ik een laptop nodig en nu is m'n oog gevallen op de Fujitsu Siemens Amilo M-7400 http://www.zosimpelkanhetzijn.nl/default.aspx?NavID=952.

Heeft iemand ervaring met laptops van Fujitsu Siemens in het algemeen ? Of kan ik beter voor bijvoorbeeld Toshiba gaan. Dit model is namelijk eigenlijk perfect qua specificaties en design voor mij, en lijkt me ook een goede.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 20:30

Speedpete

was barman

Struin wat ervaringen-sites af een kijk wat men er van zegt.

Op kieskeurig.nl is men positief, of het geluid na. Verder hebben we bij mij op het werk een paar F-S desktops waarover ik niet kan klagen en heeft een collegaatje van mij een Amilo waar ze zeer positief over is.

Neem het laptop, neem daarbij de max. extra garantie (altijd doen, ook als je toch voor Toshiba gaat), en have fun.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, kieskeurig.nl heb ik bekeken. Daar waren ze wel positief.

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 08:47

Tom Yam

(>'.')>

ik heb de betreffende notebook :)

een fujitsu siemens amilo m 7400, met 80 Gb hd en een dvd brander :P

ben er erg tevreden mee, gaat lang mee op 1 accu, is licht, snel, wat mij betreft top! (heb nu echter wel dode pixeltjes :( stuk of 2-3) maar goed dat kan mn pret niet drukken

Pro's:
+licht
+dun
+snel
+mooi (maar dat kan jij anders vinden... maar met de donkergrijze achterkant van het display ziet hij er echt wel stylish uit :P)
+grote HD
+dvd+rw brander :P

(die laatste 2 zijn volgens mij niet in de 'standaard' uitvoering aanwezig... meer weet ik er ook niet van... na een defect notebook van een ader merk mocht ik een notebook kiezen en dat was deze... maar er zit meer in dan de Fujitsu siemens site aangeeft :P)

con's:
-geluid is brak (en dat meen ik echt... ik werk 9 van de 10 keer met een koptelefoon op want deze kleine boxen vernaggelen mn muziek)
-scherm resolutie is max 1024 bij 768
-geen goede grafische kaart dinges... spelletjes spelen moet je deze niet voor kopen. het kan wel maar verwacht er geen wonderen van

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:09