Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken jullie van deze GSM/EDGE telefoon?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erikendianne/SE/z500.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erikendianne/SE/z5001.jpg
Netwerk
Tri band

Beeldscherm
Extern beeldscherm
4.096 kleuren
CSTN
Resolutie: 96 x 64 pixels

Kleuren beeldscherm
Instelbare schermhelderheid
65.536 kleuren
TFT
Resolutie: 128 x 160 pixels, 7 lijnen

Externe vormgeving
Bedieningstoets
5-richtings

Camera
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Kwaliteitsopties
Nachtmodus
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Max. resolutie: (camera) 1280 x 960 pixels (Extended/Interpolated)
Resoluties: (video) QCIF (176 x 144), subQCIF (128 x 96)
Resoluties: (camera) (1) (1280 x 960) (Extended/Interpolated), (640 x 480) (VGA)
Resoluties: (camera) (2) QVGA (320 x 240), QQVGA (160 x 120)
Soort: Soort: VGA camera

Flip model

Geïntegreerde antenne

Trilfunctie

WAP Push

Interne vormgeving
Individualiseerbare profielen

Screensavers
Downloadbare screensavers

Theme's
Downloadbare theme's

Wallpapers
Downloadbare wallpapers
Kleur

Geheugen
Dynamisch geheugen
Grootte: 12 MB

Audio
Handsfree functie

Polyfonische ringtones
40-tones polyfonische ringtones
MP3
Downloadbare ringtones

Ringtone composer

Voice dialling

Voice memo

Messaging
Chat functie

POP3
SMTP
IMAP4
Via SMS

EMS

Instant messaging
Wireless Instant Messaging

Java ondersteuning

MMS

Quickshare

SMS
SMS berichten versturen naar
meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van
aaneengeschakelde SMS berichten

T9

Video MMS

Connectivity
EDGE

GPRS

Infrarood

Modem

Push to talk

Synchronisatie
SyncML
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Infrarood

WAP
2.0

Aanwezige programma's
Alarmklok

Calculator

Fotoalbum
Afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave

Fototelefoonboek

Games
Downloadbare games

Herinneringen

Image editor
Afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie

Kalendernotities

Stopwatch & timer

Takenlijst

Telefoonboek met bellergroepen

Tijdsnotatie of Klok

Video afspeelfunctie
MPEG speler

(bron nieuwemobiel.nl)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 10:28 . Reden: extra info toegevoegd ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is:

code:
1
[img][/img]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Het is geen UMTS toestel hoor...

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 21:43

Abu

Abu!

Extensie is ook geen overbodige luxe.

Insanus sum

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Zitten wel erg veel foutjes in je post.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erikendianne/SE/SE1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erikendianne/SE/SE2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/erikendianne/SE/SE3.jpg

Is geen UMTS toestel, en waaraan zie je dat in 1 oogopslag, hij heeft geen camera waar je elkaar kunt in zien :)

Mijn god, maak zelf ook nog fouten.

[ Voor 8% gewijzigd door iNickx op 29-07-2004 20:01 ]

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
members PUNT home.nl/erikendianne/SE/SE1.???

jpg, htm, html, gif, bmp... werkt allemaal niet.

edit:
Aahh... met hoofdletters!
Dat ik daar niet aan dacht! Het is vandaag inderdaad 'doe-moeite-voor-de-topicstart-van-een-ander-dag'. ;)

maar goed, terug ontopic: leuk toestelletje, ziet er cool uit, maar umts zal het vast niet zijn. Iemand meer info?

[ Voor 58% gewijzigd door dreamscape op 29-07-2004 20:03 ]

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik was er nog mee bezig haha ik had iets te snel op verstuur bericht geklikt vandaar er is bij te lezen dat hij snelle data overdracht kan dus umts maar geen video call dat klopt

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 20:03 . Reden: type fouten ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 20:02:
Sorry maar ik was er nog mee bezig haha ik had iets te snel op verstuur bericht geklikt vandaar er is bij te lezen dat hij snelle data overdracht kan dus umts maar geen video call dat klopt
Misschien volgende keer eerst je post afmaken voordat je 'm verstuurt... daarvoor is nou die knop dat je je post kunt bekijken ;)

Verder zal dat 'snelle data overdracht' misschien over GPRS gaan?

UMTS in een Z500 lijkt me vreemd... lijkt me eerder iets voor een 700-800-900 model, en dan niet met de letter Z. Geen idee wat voor typenummer SE daarvoor zou bedenken, maar een Z500 lijkt me eerder een middenklasse clamshell model.

quod erat demonstrandum...

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet haha fouten maken is menselijk helaas |:(

Iemand nog goeie informatie over deze telefoon misschien?

ik wil hem gaan kopen als hij uit is uiteraard
tenminste dat wil ik eventueel wel doen

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op 29 juli 2004 @ 20:05:
[...]

Misschien volgende keer eerst je post afmaken voordat je 'm verstuurt... daarvoor is nou die knop dat je je post kunt bekijken ;)

Verder zal dat 'snelle data overdracht' misschien over GPRS gaan?

UMTS in een Z500 lijkt me vreemd... lijkt me eerder iets voor een 700-800-900 model, en dan niet met de letter Z. Geen idee wat voor typenummer SE daarvoor zou bedenken, maar een Z500 lijkt me eerder een middenklasse clamshell model.

quod erat demonstrandum...
Z1010? umts phone camera op de achter zeide en binnen in voor video call

Verwijderd

Je zou toch verwachten dat dit toestel een mooi beeldscherm heeft, maar met deze resolutie is het echt shit. Mijn telefoon heeft 176*220 pixels, en dan vind ik net gaan. Nieuwere toestellen krijgen zelfs nog hoger!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 10:17:
Je zou toch verwachten dat dit toestel een mooi beeldscherm heeft, maar met deze resolutie is het echt shit. Mijn telefoon heeft 176*220 pixels, en dan vind ik net gaan. Nieuwere toestellen krijgen zelfs nog hoger!
Klopt maar ach nog geen anderhalf jaar liep bijna heel nederland nog met zwart wit schermen ennuh voor mensen die niet een te duure telefon wil?

misschien is het dan wel een leuke telefoon?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 13:23
hij ondersteunt EDGE dus zal wel een telefoon voor de Amerikaanse markt zijn

Verwijderd

m3gA schreef op 30 juli 2004 @ 10:33:
hij ondersteunt EDGE dus zal wel een telefoon voor de Amerikaanse markt zijn
Dat is wel erg kort door de bocht 8)7 , Telfort gaat in Nederland ipv UMTS waarschijnlijk ook gebruik maken van EDGE, er zijn zoveel telefoons op de (europese) markt die EDGE ondersteunen.

meer over dit telefoontje kun je vinden op de nederlandse site van Sony- Ericsson

Sony-Ericsson Z500i

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 11:42 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

Het eerste wat ik denk: wat een lullig klein kutschermpje.

[ Voor 39% gewijzigd door JT op 30-07-2004 12:31 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 11:36:
[...]

Dat is wel erg kort door de bocht 8)7 , Telfort gaat in Nederland ipv UMTS waarschijnlijk ook gebruik maken van EDGE, er zijn zoveel telefoons op de (europese) markt die EDGE ondersteunen.

meer over dit telefoontje kun je vinden op de nederlandse site van Sony- Ericsson

Sony-Ericsson Z500i
hmm je link werkt niet en idd het is gewoon in nederland te koop straks anders staat die niet op hun website

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 10:17:
Welke telefoon heb je dan ik heb nu een 128x160Sagem My-V55(tijdelijke phone) en mijn vriendin en 176x220Motorola v525 maar dat is bijna even groot je ziet geen verschil

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Waar kan ik deze krijgen in combinatie met abbo?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 17:07:
[...]

Welke telefoon heb je dan ik heb nu een 128x160Sagem My-V55(tijdelijke phone) en mijn vriendin en 176x220Motorola v525 maar dat is bijna even groot je ziet geen verschil
Absoluut niet. Dat verschil je zie echt duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
TerryC schreef op 30 juli 2004 @ 21:06:
[...]
Absoluut niet. Dat verschil je zie echt duidelijk.
Ligt wellicht ook aan welke telefoon je hebt en ik vind 128x160 groot genoeg maarjah ieder zijn eigen mening nokia 6230 is maar 128x128

Verwijderd

Topicstarter
The Real Falcon schreef op 30 juli 2004 @ 19:22:
Waar kan ik deze krijgen in combinatie met abbo?
Nog niet de z500i komt laatste kwartaal 2004 of eerste kwartaal 2005 pas uit helaas

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of Sony Ericsson al beter technieken gebruikt met voorbeeld het slechtte bereik dat hun toestellen hebben is nog erger dan siemens en die heeft altijd al minder bereik als nokia

Verwijderd

Geen bluetooth, jammer.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 11:29:
Weet iemand of Sony Ericsson al beter technieken gebruikt met voorbeeld het slechtte bereik dat hun toestellen hebben is nog erger dan siemens en die heeft altijd al minder bereik als nokia
Dit is wel heel erg generaliserend. Het kan zijn met bepaalde toestellen/provider combinaties, maar je kan niet zeggen dat het bereik van SE slechter is als Siemens en Siemens slechter is als Nokia. Ik heb echt vanalles gehad Motorola/Nokia/Alcatel/Panasonic/Siemens @Vodafone en het bereik is echt hetzelfde hoor. 8)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op 31 juli 2004 @ 18:39:
[...]

Dit is wel heel erg generaliserend. Het kan zijn met bepaalde toestellen/provider combinaties, maar je kan niet zeggen dat het bereik van SE slechter is als Siemens en Siemens slechter is als Nokia. Ik heb echt vanalles gehad Motorola/Nokia/Alcatel/Panasonic/Siemens @Vodafone en het bereik is echt hetzelfde hoor. 8)
Hmm vreemd bij mij schommelt het bereik van kpn altijd op mijn se keb er veel gehad maar was altijd zo terwijl ik bij m'n nokia's verschillende altijd vol bereik had en bij m'n siemens altijd 1 streepje minder bereik

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 19:24 ]

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 15:17
Maar 4 Siemens streepjes kunnen wel een net zo sterk bereik en een net zo goede verbinding geven als 5 Nokia streepjes :) Daarbij is het van SE's algemeen bekend dat hun weergave van de streepjes altijd fluctueerd.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

Gugger schreef op 01 augustus 2004 @ 16:10:
Maar 4 Siemens streepjes kunnen wel een net zo sterk bereik en een net zo goede verbinding geven als 5 Nokia streepjes :) Daarbij is het van SE's algemeen bekend dat hun weergave van de streepjes altijd fluctueerd.
Da's ook een beetje niet helemaal waar volgens mij hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook een SE aanhanger, maar als het zogenaamd slechte bereik alleen maar zou komen door een fluctuerende signaalmeter zou SE dit wel veranderen. Ik geloof best dat het bereik iets minder is, maar als je gewoon Vodafone of KPN/Hi neemt is er niks aan de hand.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Is het niet gewoon zo dat SE gewoon wat precieser is in de weergave en wat meer metingen doet naar de signaalsterkte? Ik ben geschitched van Nokia naar Siemens, maar de kwaliteit van de verbindingen zijn absoluut niet minder geworden.

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Sony Ericsson al gemaild over de eventuele vraag prijs maar daar konden ze nog niks over zeggen en ook niet over de verkoop datum helaas maar het is nog even wachten op deze tel.

Verwijderd

Kwartaal 4 komt het toestel. Het zal waarschijnlijk November of December worden.

Verwijderd

Topicstarter
Er valt ook wel te lezen in Januari 2005 maar Sony Ericsson zelf zegt het niet te weten naja nog ff afwachten dan maar

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog nieuws over deze telefoon ik hoor het graag. _/-\o_

• Gugger
TerryC schreef op 01 augustus 2004 @ 18:22:
[...]
Da's ook een beetje niet helemaal waar volgens mij hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook een SE aanhanger, maar als het zogenaamd slechte bereik alleen maar zou komen door een fluctuerende signaalmeter zou SE dit wel veranderen. Ik geloof best dat het bereik iets minder is, maar als je gewoon Vodafone of KPN/Hi neemt is er niks aan de hand.
Ik bedoelde niet zozeer dat het bereik slechter was door de fluctuerende signaalmeter, ik wou alleen maar zeggen dat SE's altijd snel fluctueren. Ik ben overigens niet zozeer een SE aanhanger, al heb ik momenteel wel een Z600 :) Maar daarvan is nu juist het bereik vrij matig... En ik wil geen Voda of KPN, ik ben erg tevreden met Orange. Met mijn Siemensen had ik nooit geen bereik, dus het ligt niet zozeer aan Orange, maar aan SE. Hopelijk heeft SE de bereik problemen (T610 was ook al geen briljante performer als het op signaal sterkte aankwam) opgelost inmiddels (de K700 schijnt beter te zijn), want de Z500i ziet er leuk uit en heeft interessante specs, beetje klein scherm misschien.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zal ik dan maar de verduidelijking proberen te geven?

SonyEricsson heeft wel degelijk iets minder bereik als de andere, maar de netwerk indicator van SonyEricsson refreshed veel vaker als die van Siemens, Samsung of Nokia. Tevens is het zo dat het bereik van de T610 gewoon beter kan zijn dan verschillende Nokia's (Dat is geen mening, maar een feit). Natuurlijk is de SonyEricsson T610, in dit voorbeeld niet automatisch beter dan elke Nokia, maar er zijn ook Nokia's die niet echt een denderende ontvangs hebben (7210 bijvoorbeeld, natuurlijk in tegenstelling tot de 6310(i))

Mijn persoonlijke ervaring is dat mijn T610, nu omgebouwd naar een T630 niet minder bereik heeft dan een Nokia of Siemens terwijl er wel minder bereik wordt aangegeven op mijn netwerk indicator. Ik kan namelijk nog steeds een gesprek voeren met dezelfde kwaliteit als ik die kan voeren met een Siemens of een ander merk. Mijn ervaringen zijn ervaringen met Ericsson, SonyEricsson, Siemens en Nokia als telefoons, en Telfort, Vodafone en T-Mobile als netwerk.

Nog een klein feitje is dat het netwerk van Vodafone gebouwd is door Ericsson, en daarop zullen de huidige SonyEricsson telefoons dan ook de beste prestaties behalen, in tegenstelling tot het netwerk van T-Mobile wat gebouwd is door Nokia. Maar daarover kennen we al verschillende topic met betrekking tot de T68i in combinatie met T-Mobile.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Gugger
Ik ben het met je eens. Mijn Z600 heeft echter wel duidelijk slechter bereik dan mijn Siemens S45 en dat basseer ik dan niet op de signaal sterkte indicator maar op het feit dat ik met mijn Z600 op sommige plekker domweg GEEN bereik heb en niet kan bellen daar waar ik met mijn S45 nergens last van had en mijn vriendin met haar M55 eerst en Samsung E700 nu nog wel kan bellen. :)

Pagina: 1