digitale videocamera voor met bulletcam...

Pagina: 1
Acties:

• wlevels
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Hallo allemaal, ik hoop allereerst trouwens dat dit hier op de goede plek staat???anders zou ik t fijn vinden als ad'je me wel even verplaatst....

Ik ben dus van plan een digitale videocamera te kopen (puur ene die AV-in heeft, al zou de lens kapot zijn t maakt niet uit, ik moet gewoon AV-in kunnen opnemen en op de computer zetten etc, i.v.m. bulletcam)

1ste vraag: er zal niet toevallig iemand zijn die een camera heeft met AV-in waarvan alleen de lens kapot is neem ik aan???

2de vraag: in het geval dat ik een nieuwe moet kopen, was ik aant denken aan de

"JVC GR-DX35E"

Iemand ervaring met deze camera???en/of weet iemand nog iets interessants met AV-in???

Greetz wesley

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Hmm, mijn TV heeft AV in, die kan ik zo weer doorlussen naar de PC/Video :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-02 17:07
Ik move 'm naar AV omdat Fotografie echt puur over foto's, fotografie, fototoestellen e.d. gaat :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• wlevels
Ja Andre jij geeft ECHT een nuttige reactie, ik weet al bijna alles wat ik wilde weten.... :r

nog bedankt voor de moeite _/-\o_ ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-02 17:07
wlevels, ik weet niet in hoeverre je ervaring hebt met het posten op een forum, maar net als IRL hebben we hier sociale omgangsnormen. Cynisme komt slecht over op een forum en het gebruik van smilies is iets waar je niet te lichtvoetig mee om moet gaan. Op deze manier verpruts je het wel voor jezelf, de volgende persoon die je zou willen helpen bedenkt zich wel een keer met een dergelijke reply van jou in het verschiet :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 14:03
Euh... je zou ook gewoon je oude topic (een camera met AV input voor bulletcam????) even omhoog kunnen gooien als je nog steeds geen nieuwe info hebt...
Nu is het dus eigenlijk een dubbelpost met flinke vertraging :)
Verder moest ik eerst gaan googlen op bulletcam voordat ik snapte wat je bedoelt. Je wil een camera op een helm zetten en onderweg filmpjes opnemen, right?

Maar goed, back on topic, bestaan er überhaupt wel camera's met video-ingang?
Misschien kun je het proberen met zo'n kleine hdd recorder met video in? Archos heeft van die dingen, meen ik.

Punctuality is the politeness of kings

• wlevels
nou over dat vorige, ik vond dat mijn reply net zo gepast was als de reactie van de betreffende persoon over dat zijn tv av-in heeft....

over dat ik er al een topic over gemaakt had daar heb je helemaal gelijk in mijn fout niet gezien...

voor de rest er zijn idd camera's die dat hebben, deze bijvoorbeeld die ik denkelijk van plan ben te kopen: JVC GR-DX35 die heeft av-in....
Zo'n HDD recordertje zal wel wat pleuri's kosten neem ik aan ofniet...

• wlevels
hey thnx dreamscape daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!!! _/-\o_

ziehier mijn aankoop: O-)

http://www.archos.com/pro...id=j22k24ycbyyj3o4bky4o24

Het is een portable apparaatje met AV-in/out, S-video in/out, en nog veel meer,

er zit 20 GB harde schijf in, je kunt er mp3 opzetten, radio mee luisteren, film op kijken, rechtstreeks van de tv/dvd opnemen, (dus ook opgenomen films/fragmenten kijken waar je ook bent) en nog veel meer....

En dat is nog goedkoper als een beetje goede videocamera ook, perfect....hier heb ik zoiezo veel meer aan als een digi-cam alleen....

(inderdaad trouwens ik wil een bulletcam bij me neus van me motor plakken en dan wat opnemen tijdens grote ritten etc. zo'n bulletcam is het geld niet, maar daar zit alleen een AV plugje op, en daar heb je dus iets voor nodig wat de beelden van die bulletcam opnemen.Vandaar dat ik een camera met AV-in wilde hebben...maar dit is nog veel beter zelfs) :*)

Als ik het desbetreffende apparaatje heb zal ik er wel iets over posten hoe het bevalt en wat je er allemaal mee kunt....

Greetz

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Even een kleine tip:
Doe jezelf en de anderen hier een plezier en lees de FAQ's eens door:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Nofi verder hoor.. :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1