Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _phuturistixxx_
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 22:57
Mja klote titel maar toch...

Ik heb nu dus een USB datakabel voor mijn Samsung X600. Nu werkt dat programma wat opd e site van Samsung staat ( Easy Studio ) alleen icm een serieele kabel.

Ik zoek dus een programma wat werkt icm met een USB kabel... nergens te vinden!!?? Dat zal wellicht aan mij liggen, want het lijkt me dat als er USB kabels voor gemaakt zijn, dat er ook vast software voor is!

Iemand enig idee waar ik het kan vinden of hoe het heet?

Many thanks!

• _phuturistixxx_
Zels Samsung zelf weet het niet, heb ze gemaild, maar ze maken die datakabels niet zelf dus over de software weten ze ook niks :{

• _phuturistixxx_
Potverdikkie he, jullie gaan me toch niet vertellen dat ik dat kabeltje voor niks heb gekocht he???

Zeg me dat jullie het antwoord hebben...

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
_phuturistixxx_ schreef op 31 juli 2004 @ 20:13:
Potverdikkie he, jullie gaan me toch niet vertellen dat ik dat kabeltje voor niks heb gekocht he???

Zeg me dat jullie het antwoord hebben...
Waar en wanneer heb je die USB kabel gekocht? En van welk merk is die kabel?

• _phuturistixxx_
Le0032 schreef op 31 juli 2004 @ 22:19:
[...]

Waar en wanneer heb je die USB kabel gekocht? En van welk merk is die kabel?
Kabeltje heb ik online besteld en is van ?? merk. Samsung zegt namelijk zelf geen datakabeltjes te maken, maar er staat wel op een stickertje op de kabel dat ie voor een Samsung is...

• _phuturistixxx_
Damn , eerste keer dat internet me in de steek laat, niks kunnen vinden ergens !

Verwijderd

_phuturistixxx_ schreef op 01 augustus 2004 @ 13:54:
[...]

Kabeltje heb ik online besteld en is van ?? merk. Samsung zegt namelijk zelf geen datakabeltjes te maken, maar er staat wel op een stickertje op de kabel dat ie voor een Samsung is...
sja, da's het risico. ik heb ook wel eens een siemens kabeltje gekocht dat niet werkte.

maarrem, mail de leverancier of ze ook software hebben :)

• _phuturistixxx_
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 17:48:
[...]

sja, da's het risico. ik heb ook wel eens een siemens kabeltje gekocht dat niet werkte.

maarrem, mail de leverancier of ze ook software hebben :)
Kabeltje zal het best doen, maar er is schijnbaar geen software voor???
Heb de leverancier gemaild maar die replyed met een lame ass mailtje met een verwijzing naar de support pagina van samsung waarik niks aan heb..

Verwijderd

kijk @ samsung funclub

Verwijderd

_phuturistixxx_ schreef op 29 juli 2004 @ 17:04:
Mja klote titel maar toch...

Ik heb nu dus een USB datakabel voor mijn Samsung X600. Nu werkt dat programma wat opd e site van Samsung staat ( Easy Studio ) alleen icm een serieele kabel.

Ik zoek dus een programma wat werkt icm met een USB kabel... nergens te vinden!!?? Dat zal wellicht aan mij liggen, want het lijkt me dat als er USB kabels voor gemaakt zijn, dat er ook vast software voor is!

Iemand enig idee waar ik het kan vinden of hoe het heet?

Many thanks!
Miss moeten jullie ff de UBS > COM installen das een progje die van je usb poort een COM poort maakt (en die dus herkend word door ES ;) )

ff zoeke: (21:00)

gevonde: (21.07)

http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip

Bewaar het bestand op uw harde schijf en pak het uit.

Als u de USB datakabel met uw PC verbind geeft windows aan dat er nieuwe hardware is gevonden. Laat windows niet automatisch zoeken naar de beste driver maar maak handmatig de verwijzing naar de directory waar u de zojuist uitgepakte bestanden op uw harde schijf heeft gezet.
Maak de installatie af en herstart na installatie de PC.
Windows maakt nu een virtuele com poort aan voor uw USB kabel

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 21:06 ]

Verwijderd

[rml][ Samsung X600] Programma voor datakabel[/rml]

Voorloppig w8 ik ook nog op prog voor de X600, tis nou al 11 augustus maar hij staat er nog niet op :P

• _phuturistixxx_
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 01:13:
[rml][ Samsung X600] Programma voor datakabel[/rml]

Voorloppig w8 ik ook nog op prog voor de X600, tis nou al 11 augustus maar hij staat er nog niet op :P
Als je een serieele kabel hebt staat er al een hele tijd een programma voor op hoor :)
Maar je zal waarschijnlijk ook een USB kabel hebben...

• _phuturistixxx_
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 21:00:
[...]

Miss moeten jullie ff de UBS > COM installen das een progje die van je usb poort een COM poort maakt (en die dus herkend word door ES ;) )

ff zoeke: (21:00)

gevonde: (21.07)

http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip

Bewaar het bestand op uw harde schijf en pak het uit.

Als u de USB datakabel met uw PC verbind geeft windows aan dat er nieuwe hardware is gevonden. Laat windows niet automatisch zoeken naar de beste driver maar maak handmatig de verwijzing naar de directory waar u de zojuist uitgepakte bestanden op uw harde schijf heeft gezet.
Maak de installatie af en herstart na installatie de PC.
Windows maakt nu een virtuele com poort aan voor uw USB kabel
Wauw! Dit ga ik eens proberen zeg, bedankt!!!!

• _phuturistixxx_
_phuturistixxx_ schreef op 11 augustus 2004 @ 14:27:
[...]

Wauw! Dit ga ik eens proberen zeg, bedankt!!!!
Nou ik heb het geinstalleerd zoals gezegd werd, maar ik krijg het niet aan de gang. Ik weet ook niet welke COM port ik moet hebben. Bij apparaatbeheer staan ook alleen nog de COM poorten 1 en 2.

• _phuturistixxx_
2x sorry :{

[ Voor 91% gewijzigd door _phuturistixxx_ op 11-08-2004 19:41 ]

• _phuturistixxx_
_phuturistixxx_ schreef op 11 augustus 2004 @ 19:39:
HULDE!

Het is gelukt, bedankt voor jullie hulp, had de kabel al bijna doorverkocht met verlies.

Denk dat ik in het begin wat verkeerd had gedaan met het installeren, want op een gegeven moment kreeg ik de COM poort wel te zien bij apparaatbeheer maar was ie niet stabiel, dwz hij verdween steeds en kwam daarna weer te voorschijn.

Alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en klaar :)

Verwijderd

TADAA!!

tis ff wat werk maar dan doettie ut wel :)
Pagina: 1