Ik heb zojuist een Pioneer 305S SCSI dvd speler in mijn systeem geplaatst, alleen heb ik nu het volgend probleem.
Het app wordt juist gevonden en de installatie gaat allemaal goed. Dus gelijk maar even testen met powerdvd met een gebrande DVD film en dit gaat perfect.
Stop ik er een orginele regio 2 DVD(meerdere) in, kan ik de dvd mappen gewoon doorzoeken via "deze computer". Maar wanneer ik deze met power dvd of windvd wil afspelen, lukt dit niet!!!?!?
Bij power dvd krijg ik eerst de melding of ik bij het begin wil starten of wil starten bij het laatse gespeelde gedeelte.
Ik heb de nieuwe firmware geprobeerd maar geen succes ook de regio vrije firmware maar helaas het zelfde probleem blijft bestaan!
Iemand misschien nog meer tips wat ik kan proberen... of is er echt iets defect? (software, windows is het probleem ook niet).
Config:
Windows XP Prof.(updated).
Adaptec 29160 scsi
1x pioneer 305S SCSI
1x Plextor 40X cd SCSI
2x Plextor 12X10X32S SCSI
1x SCSI 40 GB
AMD 64 3200
1024mb
creative sound
ati vga 9800 pro
MSI 8KDA
Edit: Extra info.
Tijdens het starten van DVD Decrypter krijg ik de volgende melding:
Device Auth. Failed
Device [1:3:0] Pioneer DVD-Rom
Reason: Failed to get AGID
Het app wordt juist gevonden en de installatie gaat allemaal goed. Dus gelijk maar even testen met powerdvd met een gebrande DVD film en dit gaat perfect.
Stop ik er een orginele regio 2 DVD(meerdere) in, kan ik de dvd mappen gewoon doorzoeken via "deze computer". Maar wanneer ik deze met power dvd of windvd wil afspelen, lukt dit niet!!!?!?
Bij power dvd krijg ik eerst de melding of ik bij het begin wil starten of wil starten bij het laatse gespeelde gedeelte.
Ik heb de nieuwe firmware geprobeerd maar geen succes ook de regio vrije firmware maar helaas het zelfde probleem blijft bestaan!
Iemand misschien nog meer tips wat ik kan proberen... of is er echt iets defect? (software, windows is het probleem ook niet).
Config:
Windows XP Prof.(updated).
Adaptec 29160 scsi
1x pioneer 305S SCSI
1x Plextor 40X cd SCSI
2x Plextor 12X10X32S SCSI
1x SCSI 40 GB
AMD 64 3200
1024mb
creative sound
ati vga 9800 pro
MSI 8KDA
Edit: Extra info.
Tijdens het starten van DVD Decrypter krijg ik de volgende melding:
Device Auth. Failed
Device [1:3:0] Pioneer DVD-Rom
Reason: Failed to get AGID
[ Voor 9% gewijzigd door Tick op 29-07-2004 17:19 ]
There are many mysteries in this universe, including me!