Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe msi mp3 speler Mega player 516

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Gisteren 27/07/2004 heb ik deze mp3 speler ontvangen van Natural IT in Utrecht.

Ik ben er heel tevreden over! Er zitten veel mogelijkheden op, en het geluid is ook goed, echter ik overweeg een betere hoofdtelefoon te kopen, omdat wanneer het volume luid wordt ingesteld er vervorming optreed in de bijgeleverde hoofdtelefoon. De specificaties wijken enigszins af van de specificaties die op de website van MSI worden genoemd. Het uitgangsvermogen en de signaal ruisverhouding werden voor mij op onduidelijke manier in de manual weergegeven.
Audio Spec Output : 16 Ohm HP. ~ 1mW
SNR: ~93dB
In tegenstelling tot:
Audio Spec Output : 2 x 30 MW.
SNR: ~90dB
Ook afwijkend is dat er geen bluetooth op zit, terwijl dit wel op de website van MSI staat afgebeeld.
De speler is klein en voorzien van een handig beschermhoesje. Het uiterlijk vind ik mooi, en ik zou graag een foto bijvoegen, maar weet niet hoe dat moet in dit forum.
Wat een positieve meevaller was die ik niet had verwacht was dat er tevens een voeding werd meegeleverd die je in de meeste landen kan gebruiken, handig wanneer je op vakantie bent en de speler niet aan een usb aansluiting kunt koppelen om op te laden.
De bijgeleverde software is summier en erg in een beginstadium.
Het is mooi dat met behulp van een tooltje de firmware kan worden geupdate, er is naar mijn weten op dit moment nog geen firmware update.
Het display is leuk en eenvoudig, zeer goed leesbaar, en lijkt een beetje op het display van vroegere rekenmachines, wel veel kleiner, en zeer precies.
Ik vind het erg leuk dat er ook een FM radio op zit, waar je tevens van kunt opnemen. Ik adviseer om de opname kwaliteit van een opname, FM radio in te stellen op beter of beste kwaliteit, de standaard opname kwaliteit is matig, let er wel op dat dit meer geheugen inneemt.
Wat ik niet had verwacht is dat 256 MB zo snel gevuld is, dit heeft niets met deze speler te maken, maar gewoon een algemene opmerking over mp3 spelers.
Gelukkig is de speler uitbreidbaar met SD/MMC kaartj(es), dus dat los ik in de toekomst wel op. De specificaties geven niet aan wat het maximum is.
Er zit tevens een klok op, die je eenvoudig kunt instellen.
Logo's screensaver kun je zelf instellen.
Ik ben er nog niet uit of het mogelijk is albums op te slaan in aparte directories met apparte playlists, zodat je met een simpele druk op een knop naar het volgende album kan gaan. Nu moet ik heel veel nummer skippen om naar het volgende album over te gaan.
De installatie verloopt een beetje houterig, de driver installeren gaat goed, maar de mp3 studio installeren lukt pas nadat je apparaat is herkend als drive, en de letter is toegekend, dan zet je er een paar mp3's op, en dan start je de installatie van mp3 studio.
de prijs die ik heb betaald is 175 Euro, inclusief bezorgkosten.
De handleiding is compleet, vergeet niet het apparaat op te laden voor je begint, dit duurt niet zo lang, het is echter niet duidelijk wanneer de accu vol is, je krijgt geen signaal, je moet de lader afkoppelen en zien of het batterij symbool vol aangeeft.
Er zitten 5 duidelijke hoorbare equalizer settings in, die er voor zorgen dat de opname klinkt zoals je wenst.

Ik zal proberen in de toekomst meer te melden, omdat het nu te vroeg is voor een volledige beoordeling, met name omdat ik er nog niet voldoende mee heb gedaan, en omdat ik nog niet heb gehoord hoe het geluid klinkt met een betere hoofdtelefoon.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al ervaring met deze MP3 speler?

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/ia_img/S5516_BT.gif Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/other/ia/5516/5516_M_2.gif

Specifications

Dimension 54 (W) x 86(D) x 11.5 (H) mm
Weight 55g (with battery)
Operation Temperature 0° C ~ 45° C
Storage Temperature -20° C ~ +70° C
Operating Humidity 20% ~ 80%
Audio Spec Output : 60mW rms(30mW / channel)
SNR: ~90dB
USB Flash Disk 1. Meet USB specification revision 1.1
2. Support OS: Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP Home/ Pro, MAC OS 9 or above.
( Windows 98SE need extra driver installation.)

OLED module Dimension: 23 (L) x 11.98 (W) mm, 128 x 64 pixels
Memory Size 64/128 / 256 / 512 MB
I/O Input 1. Stereo Audio- out, 2.5mm
2. Stereo line-in, 2.5 mm
3. Type B female USB connector
4. SD / MMC card slot
MMC/SD Card reader Supports SD/ MMC Memory Card.
(SD CARD support SPI mode)
EMI and Safety FCC Class B, CE, CB, BSMI & VCCI
Interface Language Supports up to more than 10 languages which may vary
from country to country.
Battery Li-ion rechargeable battery (Built-in), 420mAh / 3.7V
Power adapter
(optional) 100 ~240 V (vary from country to country)

Bluetooth Specification
Hardware Interface I2C
Bluetooth Spec. Compliance Ver. 1.1
Operating Voltage 3.3V
Operating Range Up to 20M for open space
Regulatory Approval BQB (Bluetooth Qualified)
Temperature Storage temperature: -40°C ~ +105°C
Operating temperature: -40°C ~ +105°C
Radio
Spread Spectrum Frequency Hopping Spread Spectrum (FHSS)
Compliant with FCC part 15

Frequency Range 2.4 ~ 2.4835 GHz (2.4 GHz ISM Band)
RF Channels 79-channel system for USA, Japan, and Europe (except France)
23-channel system for France
Modulation GFSK, BT =0.5
Output Power Class Bluetooth Power Class 2
Output Power +2 dBm (Max.)
Receiver Sensitivity Better than -80 dBm with BER < 0.1%
Profile
Profile Support Headset Profile
Hands-Free Profile

Major Features

1.Digital Audio Player

MEGA PLAYER 516 supports MP3, WAV, and WMA format audio files high level playback.

2.FM Radio

MEGA PLAYER 516 provides FM Radio function. Users are able to save ten favorite FM stations.

3.Bluetooth function

MEGA PLAYER 516 supports Bluetooth “Handsfree” function, users can benefit from the convenience of wireless Hansdfree function.

4.Recording

MEGA PLAYER 516 provides synchronous recording function for voice, FM Program, and Line-in. Recorded files will be stored in WAV format.

5.SD/ MMC Card Reader

MEGA PLAYER 516 supports SD/ MMC card, plug the card into slot to manage the files inside. The cards can also increase the memory capacity to store music and data.

6.Language Learning

MEGA PLAYER 516 enables users to repeat particular section during normal playback. With this function, users will be able to pay attention on the repeated playback to learn language..

7.USB Flash Disk

MEGA PLAYER 516 allows users to store data needed in MEGA PLAYER 516 or into the plugged SD/ MMC card. (The capacity depends on the model you bought.)

8.Real Time Clock

There is a Timer show on the screen which reminds the time, so that you would not miss any important moment of a day. (You have to set up the exact time first)

9.Changeable Startup logo

MEGA PLAYER 516 allows users to edit, to convert, and to store personalized startup logos.

10.Screen Saver

MEGA PLAYER 516 provides a screen saver program which runs up automatically after idling for few seconds to protect the OLED screen.

Overview

Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/images/product_img/other/ia/5516/5516_1.jpg

1. Power On/Off, Play/Pause
2. Bluetooth button
3. FM
4. MIC
5. REC
6. A->B
7. Volume
8. Volume
9. Earphone Jack
10. Line-in Jack
11. USB Connector
12. Hold Switch
13/14 .SD/ MMC Card Slot

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 17:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
KICK

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
nice player , nog nooit gezien maar lijkt wel op de nieuwe msi serie die net in nederland is .
alleen jammer dat het geheugen niet groter is ...

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 19:01
Ga AUB niet na een half uur al Kicken.

Verder lijkt i me vrij leuk, vooral dat bleutooth, eindelijk geen gek**t meer met die usb kabeltjes.
Heb überhaupt een chronish tekoort aan die poorten ondanks twee usb hubs :)

Verwijderd

Topicstarter
kenny89 schreef op 29 juli 2004 @ 17:01:
nice player , nog nooit gezien maar lijkt wel op de nieuwe msi serie die net in nederland is .
alleen jammer dat het geheugen niet groter is ...
maar daarvoor kunnen die geheugen kaartjes erin. })

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
OVERLORD_1982 schreef op 29 juli 2004 @ 17:01:

Verder lijkt i me vrij leuk, vooral dat bleutooth, eindelijk geen gek**t meer met die usb kabeltjes.
Dat bluetooth is alleen handig als je 1 of 2 nummers op de player wil zetten. Als je 300 mb over gaat pompen wil je dat niet met bluetooth doen, want dan kan je eerst wel op vakantie voordat hij klaar is.

Verwijderd

Topicstarter
OVERLORD_1982 schreef op 29 juli 2004 @ 17:01:

sorry voor mijn ongeduldigheid

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 09:16
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 17:15:
[...]

sorry voor mijn ongeduldigheid
Dat noem ik nou nog eens slim en subtiel kicken :D :D. Gewoon quoten op een ouder bericht.

Oeps! nu heb ik je alsnog geholpen met een kick :D

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Move'ke Audio Video Hi-Fi > Gadget Talk.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Ik heb gereageerd naar de leverancier dat er geen bleutooth op zit terwijl de afbeelding dat wel weergaf, inmiddels is het plaatje op de website veranderd, maar daar heb ik deze functionaliteit niet mee terug.
Op de specificaties is verder niet ingegaan, te weinig technische kennis.
Een andere leverancier wist me eerst te vertellen dat zij wel de player met bluetooth verkochten en dat de afbeelding klopte bij ze. Ze waren zelf iets lager geprijst, later kreeg ik een tweede email bericht van ze waarin ze melde dat deze functionaliteit er toch niet op zat en dat ze de afbeelding hebben aangepast op de website. (Salland Automatisering).
Op de afwijkende specificaties in de bijgeleverde handleiding werd niet ingegaan.

Verder heb ik veel plezier van de speler, en spaar voor een goede hoofdtelefoon, een van Sony, de Sony MDR-EX71SL circa 50 Euro.

MSI Megaplayer 516, als er BT bij staat zou er bluetooth op moeten zitten, maar vraag het duidelijk voordat je koopt, ik wist niet dat er andere versies waren, omdat zelfs op www.msi.com.tw in het portaal aleen over deze versie wordt gesproken. Pas als je beter zoekt zie je dat er een uitgeklede versie bestaat, maar de specificaties zijn incorrect.

God bless you!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 25-11 19:01
PcFer schreef op 29 juli 2004 @ 17:12:
[...]

Dat bluetooth is alleen handig als je 1 of 2 nummers op de player wil zetten. Als je 300 mb over gaat pompen wil je dat niet met bluetooth doen, want dan kan je eerst wel op vakantie voordat hij klaar is.
Laat ik nou net volgende week, drie weken op vakantie gaan :9

Verwijderd

Ik wilde juist dat bluetooth hebben om gesprekken op te nemen en telefoonnumers te bellen, dat schijnt ook mogelijk te zijn.

DUS LET OP, BIJ VEEL SITES STAAN ONJUISTE PLAATJES, ALSOF ER BLUETHOOTH OP ZIT, EN DE SPECIFICATIES IN DE HANDLEIDING DIE JE ERBIJ KRIJGT WIJKEN AF.

Verwijderd

Vandaag contact opgenomen met MSI Nederland, ze werken aan een oplossing voor me, ik ben benieuwd.

Verwijderd

Gisteren e-mail gekregen van leverancier (Natural IT) dat BT versie nog niet beschikbaar is en of ik tegen bijbetaling van 15 Euro zonder verzendkosten deze alsnog wens om te ruilen. Ik heb besloten dat te doen.

Verwijderd

Vandaag contact gehad met MSI Nederland, ze dachten zelf eerst dat ze alleen de versie met Blue Tooth (BT) leverden, en dat mijn artikel afkomstig was van de buitenlandse markt. Later bleek dat zij zelf ook fout dachten, de versie met BT moet nog op de markt komen wegens een tekort aan (BT) chips.

Ze zijn niet bereid mij te helpen, het is mijn eigen probleem, en ik moet het met mijn leverancier uitzoeken.
Aan de specificatie fouten werd geen aandacht besteed, misschien wordt het aangepast.

Goed, 15 euro extra en geleerd dat ik beter kan wachten tot een product al meer in gebruik is genomen door andere users.

God bless us!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Weet iemand al uit ervaring of hij 512mb (of misschien wel hoger) kaartjes slikt?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm lees dit net op het Duitse MSI forum:
Ich habe mir einen MSI MegaPlayer 516-BT und eine 1GB SD-Card zugelegt.
Leider kann der Player die Karte (mit FAT32 formatiert) nicht lesen.
Wenn ich die Karte mit FAT formatiere kann er sie lesen, aber ich kann nur 512MB nutzen.
Was nun?
Gibts da ein Firmwareupdate in nächster Zeit?
Ciao Robi
-------------------------------------------------------------
Ich habe mein Problem nun selbst gelöst.

Habe den Player zurückgeschickt und kaufe eine andere Marke.

Da Supportanfragen weder im Forum noch im Supportbereich beantwortet wurden und ich erst nach tausend Anrufen am Supporttelefon erfuhr, dass der Player keine 1GB SD-Karten kann und sich dass auch nicht ändern wird (Firmware), habe ich bschlossen dass ich kein MSI Kunde sein muß.
Es gibt genug andere Firmen, bei denen der Support funktioniert und vorallem bei denen die technischen Spezifikation klar angegeben werden.

Ciao MSI
Lijkt er dus op dat 512MB het maximum is.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 15:07

RUFFNECK

Poentje

Weet iemand al waar de echte BT versie in NL te koop is?

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 15:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

hij is idd met BT te krijgen. er zijn nu 2 versies in omloop, waarvan 1 met en 1 zonder BT. die met BT is meestal rond de 170-180 die andere 150-160.

Verwijderd

Is de BT versie al in omloop? Hoe zit het met het geheugen dat uitbreidbaar is (is er al een definitief antwoord)?

Iemand ervaringen?

Hierbij nog ff de MSI linkjes:

Zonder BT:
http://www.msi.com.tw/pro...pro_ia_detail.php?UID=601

Met BT:
http://www.msi.com.tw/htm...omain_megaplayer516bt.htm

Pricewatch:
Zonder BT:
http://www.tweakers.net/pricewatch/91217

Met BT:
http://www.tweakers.net/pricewatch/97152

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 13:09 ]

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

kick! 6)

ik heb hem dus sinds 2 uurtjes!

echt een heerlijk ding!!! :9~

alleen krijg de bluetooth file transfer niet aan de praat, staat ook niks over in de handleidingen

ik krijg hem alleen als bluetooth headset aan de praat op me pc, (ook wel l33t daar niet van! :D)
maar zou toch echt graag draadloos bestanden erheen willen zetten :/

Verwijderd

Nanax schreef op 01 september 2004 @ 16:11:
hij is idd met BT te krijgen. er zijn nu 2 versies in omloop, waarvan 1 met en 1 zonder BT. die met BT is meestal rond de 170-180 die andere 150-160.
Die BT (bluetooth) versie is al een tijdje te koop hoor:

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=208

• Pumbaa82
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb deze Mp3 speler ook, gehaald bij de mycom in eindhoven.

En bij mij zit er gewoon de blauwe tand op, en het werkt ook :)

Via de Mp3 speler al Tel. gesprek gevoerd.

Moet hem nog testen qua data overdracht met een computer via bluetooth.
Maar voorlopig is het USB kabeltje ook goed :D

Enigste min puntje vindt ik het 'browsen' door de data die erop staat.
Vindt dat ze tegenwoordig ook wel de functie mogen leveren dat je door de data bestanden kan bladeren en niet alleen door de mp3 bestanden.

• Rebels

Rebels

watev?!

ja maar die bluetooth is voor mij wel belangrijk
de hoofd rede dat ik deze heb genomen, wil 'm namelijk ergens inbouwen :/

verder echt een ideaal/gaaf/l33t ding

is niet de kleinste denk ik, maar zeker strak en stevig en ow zo gaaf O+ :9~

• Rebels

Rebels

watev?!

hmmz, ik lees net dat ie alleen de volgende BT-profiles heeft :( :

*Headset Profile
*Hands-Free Profile

ik heb echt ergens in een review gelezen dat je draadloos gegevens kon verzenden :/
mooi niet dus :/

• TygeR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 16:23
hallo ik zit er aan te denken ook deze player te kopen. ik wil alleen nog even 1 ding weten is er al iemand achter of hij met map navigatie overweg kan? mijn vriending heeft namelijk een mpio fl100 waarbij dit echt ideaal werkt.
is er iemand die meer van de map en file navigatie kan vertellen?

• Rebels

Rebels

watev?!

ziet geen mappen volgens mij, speelt gewoon alles op volgorde af :/

maar mijn probleem met die profiles,
zal dus nooit werken zollang er geen bluetooth com-port profile onder bestaat :/ misschien met een firmware update ooit?

• Rebels

Rebels

watev?!

niet echt populair deze speler he?
hoe komt dat eigenlijk :?

ik haat echt dat ie geen comport profile heeft met dat bluetooth, maar zal niemand zo weten of dat met een firmware update opgelost kan worden :?

• Rebels

Rebels

watev?!

kick >:)

ik ontdek net 1 nadeel!
normaal aanzetten gaat met 1 kleine "touch" op de on-button
uitzetten daarintegen moet je de on-button een aantal seconden (4 oid.) ingedrukt houden, opzich niet zo erg, maar als je dan een halve of 1 seconde telang ingedrukt houdt, dan gaat ie weer aan! :D :/ :'(
gedoe alom dus :o

[ Voor 5% gewijzigd door Rebels op 15-11-2004 01:45 ]

Verwijderd

512mb is dus echt het maximum waarmee je kan uitbreiden? Vind ik eindelijk een degelijke, betaalbare speler met uitbreidbaar geheugen...krijg je dit weer.

Inderdaad vreemd dat je zo weining over dit dingetje hoort...

Verwijderd

Is de batterij oplaadbaar die er in zit?
Zit er over te denken deze te kopen.
Mensen met negatieve ervaringen o.i.d.?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:13:
Is de batterij oplaadbaar die er in zit?
Zit er over te denken deze te kopen.
Mensen met negatieve ervaringen o.i.d.?

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11 20:06
Ik heb deze speler al sinds eind juli (de versie zonder BT althans), maar helaasch is de USB-connector er onlangs mee opgehouden (contactje los oid) dus ik ga hem RMA opsturen..
Er zitten trouwens geen batterijen in, maar een (via USB of adapter oplaadbare) accu. Ik wil mensen die deze speler overwegen te kopen waarschuwen voor een paar dingetjes die mij niet bevallen.
1). Er zit geen standaard 3.5 mm plug op, maar een 2.5 mm, waardoor het erg moeilijk is een andere koptelefoon aan te sluiten, ik heb een kabeltje 2.5 mm/3.5 female gesoldeerd om mijn Sennheiser Mx450's aan te sluiten.
2) Het display is in zonlicht slecht afleesbaar

Verder een mooie speler hoor :) Maar achteraf was ik voor een iRiver gegaan.. naja je kan nooit weten.

• Rebels

Rebels

watev?!

kick :)

ik heb er een Sandisk 1.0 gb sdkaartje in gestopt, werkt perfect!
(dus geen beperking tot max 512, wat ik ooit ergens las dacht ik :) )

verder ben ik er nog dik tevreden mee,
volgens mij is ook de radio ontvangst heilig als ik zo hoor van mensen met andere merken :)

Afbeeldingslocatie: http://212.61.68.89/rebels/uploadz/1gigmp3.jpg

:P

Verwijderd

Rebels schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:24:
kick :)

ik heb er een Sandisk 1.0 gb sdkaartje in gestopt, werkt perfect!
(dus geen beperking tot max 512, wat ik ooit ergens las dacht ik :) )

verder ben ik er nog dik tevreden mee,
volgens mij is ook de radio ontvangst heilig als ik zo hoor van mensen met andere merken :)

[afbeelding]

:P
Hmmz, dat klinkt dan wel weer goed :)

• Rebels

Rebels

watev?!

ik zou alleen helemaal gek worden als die bluetooth via firmware geupdate zou kunnen worden!
dat dat geen file-transfer ondersteunt is gewoon ronduit lame! :/

Verwijderd

Het is en blijft een koel spelertje, echter geen populair beestje. Kan er maar weinig informatie over vinden over het bellen er mee over BT naar bv. een Motorola. Ik heb zelf een Nokia 6230 aan de praat gekregen, Siemens S65 wilde weer niet. Ik ga zometeen een Motorola E398 kopen en wil graag weten of iemand die GSM al eens gebruikt heeft i.c.m. dit beestje?

Ik heb trouwens de nieuwste firmware er op gezet maarre nog steeds geen mappen-support, een echt gemis, vooral nu ik weet dat de Sandisk 1GB SD functioneerd. Wellicht in een nieuwe firmware release.

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Ik heb hem ook en het is wel een tof ding. Alleen vind ik de knop om naar de volgende track niet makkelijk, zo kom ik wel eens in opname-mode terrecht. Verder wil ik weten hoe lang ik kan opnemen in High Quality met 256mb ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Re-FleX_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 11:41
Als je het over Perfect hebt is dit het geloof ik ! O+ O+ O+ _/-\o_

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 21:40
Ik heb nu ook al bijna een jaar de MSI Mega 516BT...
Idd jammer dat dr geen gegevens mee verzonden kunnen worden, maar als we nou allemaal een mail sturen naar MSI om daar allemaal over nieuwe goeie firmware te gaan zeuren dan komt :) t allemaal goed

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:42
Design en geheugen vind ik wat tegenvallen alleen. De rest ziet er wel redelijk uit

• VonAalscht
  • Laatst online: 13-11 16:57

VonAalscht

Raaaar

Subtiel kickje ;)
  • Die afmetingen; kloppen die echt ? (54 x 86 x 11.5 mm)
    Zou betekenen dat de speler 5.4cm dik is ? Op de plaatjes lijkt me dit niet echt het geval ?
  • Die 2.5mm aansluiting; iemand die goede 2.5mm oortelefoontjes weet ? Bij Conrad hadden ze alleen een 'vaste' convertor, waardoor het volgens mij een beetje een fragiele constructie wordt... Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/3000_3999/3100/3100/3100/310000_BB_00_FB.EPS.jpg
Iemand met deze speler die mij hier antwoord op kan geven :) ?
Pagina: 1