Internetverbinding valt weg op win2000 server

Pagina: 1
Acties:

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
ik draai winroute op een win2000 pc. Als ik de pc een tijdje niet gebruik, valt de verbinding met het internet weg. Soort van sleep mode, alleen krijg ik hem niet meer aan de praat. Als ik reboot is het robleem verholpen.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
(als de vraag de te vaag is hoor ik het wel:))
(bp6, cel400)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Pierik

I'll be back!!!

Ik help je topic wel ff omhoog :)

Iracing Profiel

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 13:15
Ik draai zelf w2k pro (misschien is dit niet bruikbaar, maar ik ken de verschillen tussen pro en server niet) en had het zelfde probleem. Ik was er natuurlijk van overtuigd dat mijn netwerkinstellingen en alles goed waren (denk ik nog steeds :) ). Ik de netwerkbeheerder hiero er bij gehaald; hij naar mijn netwerkinstellingen etc gekeken en wat blijkt? Alle instellingen staan gewoon goed. :)

Heb ik dus mijn netkaartje terug gebracht naar de winkel en daar zijn ze gaan testen. Daaro draaide die drie uur prima op een W98 pc. Aan het netkaartje lag het dus niet.

Wat ik nu laatst zat te bedenken is dat het netwerk hiero halfduplex draait. Kweenog dat ik (of eigenlijk de netwerk beheerder) er achter was gekomen dat mijn kaartje op de een of andere vage manier geen half-duplex ondersteunt. (Tis een D-Link DFE-530TX) Netwerkbeheeerder zei dat dit geen probleem kon geven maar wie weet?

Ik weet nog niet of dit het probleem is, ben nl te druk bezig geweest met mijn brander die ik afgelopen vrijdag heb gekocht :). Mocht er iemand weten of dit het probleem zou kunnen zijn dan hoor ik dit graag.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gebruiken jullie Photoshop???

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."