Mijn inkjet HP PSC 750 is alweer door zijn inkt heen, en omdat ik voor mijn bedrijf toch een fax wil kopen, ben ik op zoek naar een all in one laser printer die ook kan faxen en scannen (evt met telefoon eraan vast maar hoeft niet).
Nu heb ik een beetje lopen zoeken maar ik kan geen fatsoenlijke (actuele) topics vinden.
Dit leek me wel een mooi apparaat :
HP LaserJet 3015 all-in-one printer/fax/scanner/copier (Q2669A) € 343
Dit is ook een flatbed scanner, belangrijk voor scannen van boeken en dikke zaken die niet in een doorvoer scanner passen
Nu heb ik dus de vraag: kan iemand met ervaring met zulke apparaten mij adviseren waar ik op moet letten?
En bij hoeveel pagina's ligt het break-even punt van zo'n apparaat dat het zin heeft om een duurdere te kopen, of misschien zelfs toch bij mijn HP psc 750 te blijven voorlopig ( en dan een losse fax)?
Uiteraard zoek ik hierbij de op termijn goedkoopste oplossing.
Zeg dat ik voorlopig 1000 - 2500 prints ga maken per jaar?
En kleurprinten doe ik nooit, dus dat hoeft niet te kunnen, kleurscannen wel.
Toner is voor 2000 pagina's ongeveer € 50 bij deze printer.
Nu heb ik een beetje lopen zoeken maar ik kan geen fatsoenlijke (actuele) topics vinden.
Dit leek me wel een mooi apparaat :
HP LaserJet 3015 all-in-one printer/fax/scanner/copier (Q2669A) € 343Dit is ook een flatbed scanner, belangrijk voor scannen van boeken en dikke zaken die niet in een doorvoer scanner passen
Nu heb ik dus de vraag: kan iemand met ervaring met zulke apparaten mij adviseren waar ik op moet letten?
En bij hoeveel pagina's ligt het break-even punt van zo'n apparaat dat het zin heeft om een duurdere te kopen, of misschien zelfs toch bij mijn HP psc 750 te blijven voorlopig ( en dan een losse fax)?
Uiteraard zoek ik hierbij de op termijn goedkoopste oplossing.
Zeg dat ik voorlopig 1000 - 2500 prints ga maken per jaar?
En kleurprinten doe ik nooit, dus dat hoeft niet te kunnen, kleurscannen wel.
Toner is voor 2000 pagina's ongeveer € 50 bij deze printer.
[ Voor 5% gewijzigd door cûora op 29-07-2004 16:00 ]