[win2k] Winamp programmafout

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Hey :),

Nog geen week terug overgestapt van win98 naar win2k. Alles prima, alleen Winamp (5.03) heeft problemen. Na zo'n 10 nummer gespeeld te hebben geeft win2k aan dat Winamp een programmafout heeft begaan en afgesloten zal worden. Winamp opnieuw installeren heeft geen effect. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer dan een versie nieuwer te instaleren, versie 5.04 is namelijk ook al uit...

Probeer ook de nieuwste drivers voor je geluidskaart te instaleren, want die kan ook de oorzaak zijn.

Of in winamp de output veranderen: ctrl-p als winamp active is, dan naar plugins en dan output. en kijk eens als je hem zet op waveout, of op directsound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
Vorkie schreef op 29 juli 2004 @ 15:47:
Probeer dan een versie nieuwer te instaleren, versie 5.04 is namelijk ook al uit...

Probeer ook de nieuwste drivers voor je geluidskaart te instaleren, want die kan ook de oorzaak zijn.

Of in winamp de output veranderen: ctrl-p als winamp active is, dan naar plugins en dan output. en kijk eens als je hem zet op waveout, of op directsound
Hmpf... Wijs jij mij eens aan dan waar 5.04 te downen is? Op winamp.com is de nieuwste 5.03 :?

Nieuwste drivers zijn geïnstalleerd.

Die laatste is miss een idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof dat er een patch voor is voor winamp.
Zal je zou wel ff een link geven .

oke hier is die dan..

http://www.nunzioweb.com/daz/waupdate/wa5update.exe

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
De exacte versie van mijn Winamp is 5.03c. Voor zover ik kan achterhalen is dit de meest recente versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:36
Vragen over applicaties mogen in Software Algemeen, Windows Operating Systems is meer bedoeld voor vragen over Windows (het OS) zelf.

Dus bij deze is het topic verplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je een foutmelding als er .wma files worden afgespeelt? ik heb hier nl. last van, het zou daar misschien aan kunnen liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 17:29:
krijg je een foutmelding als er .wma files worden afgespeelt? ik heb hier nl. last van, het zou daar misschien aan kunnen liggen
Dit is dus opgelost in 5.04 :+

Sometimes human's are...

Pagina: 1