[VB.NET] DLL ontwikkelen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• De doorloper
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 19:19
Na een paar jaar niet meer met VB te hebben gewerkt, moet ik nu een dll maken, die ook nog eens in .NET moet terwijl ik VB6 gewend ben. Ik zit de hele dag al te prutsen, maar ik kom voor geen meter verder. Krijg continu de fout "Sub Main was not found in <project name>.Form1. En ik heb niet eens een Form1, want die heb ik verwijderd. Ik denk dat ik een ander soort project moet aanmaken, maar heb geen idee welke. Weet iemand waar ik meer informatie kan vinden of kan iemand mij op weg helpen. Het is nogal irritant dat het niet wil opschieten :'(

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Al wezen Googlen? Ik ken VB.NET niet, maar howto's over DLLs zijn wel te vinden ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17
Je moet idd een ander project aanmaken; je hebt de keuze uit Windows Application, ASP.NET application, class library, etc...
Jij zult een 'Windows App' gemaakt hebben, en als je een DLL moet maken, moet je een project kiezen van het type class library.

https://fgheysels.github.io/

• De doorloper
1) Ja ik had al op google gekeken ;-)

2) ok dan ga ik een nieuwe poging wagen, thanks

• De doorloper
Grr ik kan bij het maken van een nieuw project kiezen uit:

Windows Application
ASP.NET Web Application
ASP.NET Web Service
Console Application
Setup Project
Database Project
Blank Solution

Die laatste lijkt me niet, want ik heb al een solution gemaakt om vervolgens een project in te hangen.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 08:21
Ik heb even gezocht bij google, maar ik vond zeer veel mooie tutorials over het maken van een .dll met vb.net
Ik ga nog geen eens zeggen waarop ik heb gezocht, omdat ik zeer sterk de indruk krijg dat je niet gezocht hebt.

hint:
tutorial
dll
vb.net

[ Voor 7% gewijzigd door Remco op 29-07-2004 14:45 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• mrBussy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09-2025
Denk ook aan een "Code" en "Project" en "Com" Als je dat samenvoegt krijg je een website met heeeeeeeel veeeeel .NET voorbeelden (ook C#, ASP.NET) enz enz

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Ergo definite gevalletje "Use The Fine Search" :)

Daarnaast weet ik vrij zeker dat dit zelfs nog wel in de handleiding van VB.NET en VS.NET staat, evenals de online help, dus je mag de Fine Manual ook nog even lezen ;)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.