Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

willekeurig tft scherm aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 14:29
Ik heb hier een nieuw los hitachi tft scherm, dus echt alleen het scherm. Nu is mijn vraag kan ik hier iets mee? Is er een manier dat ik dit met een voeding en een controller aan de praat krijg? Bijvoorbeeld van een defecte 15" tft? Of moet het perse hetzelzelfde model zijn?
Hoe kom ik erachter wat ik nodig heb?
Achter op het scherm staat het volgende:
hitachi
tx38D14vcocaa
1051H 32846
usp 5576867
jp 2743293

googlen op het eerste nummer levert een libnk naar een newcorp control board op. http://www.newcorp.com.tw/web2/contral-board.html Is het hetzelfde bord voor alle opgesomde schermen? Zo ja in welke type zitten deze dan?

It takes 2 2 make 1

• whackerjack
precies die heb ik gemaild(geen reactie). Hoe kom ik in nederland aan zo'n ding? Waar zitten ze nog meer in en welke voeding moet ik dan hebben? Er staat ook iets over een inverter?

[ Voor 22% gewijzigd door whackerjack op 29-07-2004 21:51 ]

It takes 2 2 make 1

• whackerjack
Nog iemand een tip

It takes 2 2 make 1

Verwijderd

Denk niet dat je er iets mee gaat kunnen doen.
Controller is waarscheinlijk rete duur en moeilijk te verkrijgen.
tenzij je graag hobbied en jezelf bezig houd, zou ik een tft met mooie behuizing kopen, als het je gaat om een tft te hebben.

Verwijderd

Ik heb hier net z'n nieuw los hitachi tft scherm.
vroeg mij hetzelfde af. Lijkt mij wel wat voor een carputer.

Maar ik heb er ook totaal geen verstand van. Mocht jij inmiiddels al wat meer weten van je onderzoek, dan zou ik het graag van je horen.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-11 20:52
Aangezien je van de TS geen vreugdekreet hebt gehoord, mag je er eigenlijk vanuit gaan dat het hem niet is gelukt, of dat hij er niet meer mee bezig is... Eventueel zou je hem natuurlijk altijd kunnen mailen, ware het niet dat zijn email adres niet beschikbaar is...

Echter, 90% van de mensen die een lcd willen aansturen hebben te weinig verstand van electronica of doorzettingsvermogen om het tot een werkend geheel te krijgen (NOFI)... Mocht je desondanks willen doorzetten dan zijn er 2 mogelijkheden, namelijk het aansluiten op VESA of een controllerkaart... Het aansluiten op VESA is maar voor een beperkt aantal LCD's weggelegt en wanneer je het wilt aansturen met een controllerkaart ben je alsnog veel geld kwijt en dan is het nog maar de vraag of het werkt (nog steeds geen PnP)...

Desondanks wil ik je succes wensen, en hoop dat je de zooi draaiende krijgt, maar als je snel resultaat wilt boeken zet dan het huidige scherm te koop en koop een mooi 15" tft...

[ Voor 5% gewijzigd door tafkaw op 03-11-2004 13:25 ]

• Fox2
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-06 19:47

Fox2

Spanning!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 20:07
idd... echt iets vor hem

[ Voor 11% gewijzigd door Ghannes op 04-11-2004 21:46 ]

• whackerjack
tjah ik ben nog steeds bezig
Maar ik heb dus wel echt een tft scherm, geen lcd uit een laptop ofzo.

[ Voor 57% gewijzigd door whackerjack op 05-11-2004 02:52 ]

It takes 2 2 make 1

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 19:56

M-ThijZ

Riding on Rails

Gisteren heb ik ook een Hitachi TFT scherm gekregen van een kennis van mij.
Dit scherm is 15" groot en heeft die volgende serienummers:

HITACHI TX38D14VC0CAA
1054H 69118

USP 5576867 JP 2743293 USP 5598285
JP 2701698

Het lijkt me geweldig als ik dit scherm aan de praat zou kunnen krijgen, dus vroeg ik me af of er al wat mensen vooruitgang hebben geboekt.
Volgens mij is dit wel een leuk project voor de kerstvakantie (en de weken daarna), ik ben in ieder geval bereid om er wat tijd in te stoppen.
Helaas heb ik tot nu toe zelfs geen pinout kunnen vinden.
Pagina: 1