closed
[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 14:20 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door HunterPro op 29-07-2004 13:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
mooi mooi mooineej is al voorgelegd aan opta, hebben al eerder zo'n actie gehad.
Ik kreeg opeens een smsje dat ik tot 1 september gratis met orange nummers bel. Daarna kan ik idd voor 7,50 dat blijven doen, en dat zal ik zeker ook doen.Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 13:20:
edit: haha bijna gratis he...2500 minuten kosten je wel 7.50of je meot net hebben aangesloten..dan is het nu tijdje nog gratis...
in mijn ervaring is hq nooit zo vrolijk met vroege releases van marketinginfo, maar goededit: neej hq heeft er geen problemen mee...omdat het over paar dagen al is...zal snel ook op de site worden aangepast en onze poster worden ook aangepast.
Verwijderd
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 15:16 ]
Dat soort dingen zijn idd in I&T wel eens vaker voorgekomenNitai schreef op 29 juli 2004 @ 14:32:
tsja, waarschijnlijk is dit vertrouwelijke informatie en wilt de TS niet dat z'n bron of baan in gevaar komt.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq