Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

orange gaat nu ook stunten met sms!!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
closed

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 14:20 ]

Verwijderd

hele strakke actie!

zit wel 1 probleem aan: KPN heeft al een paar keer op hun flikker gekregen van de OPTA omdat ze producten/diensten onder de kostprijs aanboden. de OPTA zal dit dus ook wel gaan verbieden (helaas).

en ik voorzie capaciteitsproblemen :P

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hmm en ik kan met business ook al gratis bellen met orange klanten... vraag me af hoe ze dan nog iets aan me gaan verdienen :+

vraag me trouwens af of het handig is dit zo te publishen, HQ vond het in het verleden nooit grappig om zulke acties van te voren te laten lekken...

Vorige actie was trouwens gratis MMS, en wat een ongecoordineerde troep was dat zeg...

[ Voor 52% gewijzigd door HunterPro op 29-07-2004 13:25 ]

Verwijderd

Ten eerste was waren die problemen met het aanbieden onder de kostprijs voor het vaste net en ten tweede is KPN als iets van te groot bedrijf bestempeld. Daarom mogen ze niet alle truckjes uithalen om concurrenten onderuit te schoffelen. Ik zie er dus geen probleem in, zeker omdat het alleen in het weekend is.

Strakke actie en er zullen sowieso wel andere tarieven komen, dan waarschijnlijk ook vanaf 2 augustus.

Verwijderd

neej is al voorgelegd aan opta, hebben al eerder zo'n actie gehad.
mooi mooi mooi

en nou ff hopen dat de concurrentie snel meegaat.
(aan de andere kant: of je nou een paar cent betaalt of helemaal niets boeit ook niet)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

Tja, ik had liever een permanente lage prijs, niet dat ik minder sms in het weekend hoor. Nu ga je speciaal veel smsen in het weekend terwijl ik me liever de hele week niet druk maak over wat het kost :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 13:20:
edit: haha bijna gratis he...2500 minuten kosten je wel 7.50 :P of je meot net hebben aangesloten..dan is het nu tijdje nog gratis...
Ik kreeg opeens een smsje dat ik tot 1 september gratis met orange nummers bel. Daarna kan ik idd voor 7,50 dat blijven doen, en dat zal ik zeker ook doen.
edit: neej hq heeft er geen problemen mee...omdat het over paar dagen al is...zal snel ook op de site worden aangepast en onze poster worden ook aangepast.
in mijn ervaring is hq nooit zo vrolijk met vroege releases van marketinginfo, maar goed :) dat hoor je waarschijnlijk nog wel.

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
dat zou echt heel mooi zijn!

Verwijderd

Ben ik de enige die zich afvraagt wat er met dit topic aan de hand is? Ik zie allemaal edits in quotes die later weer weggedit worden, zo is er natuurlijk geen touw aan vast te knopen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-11 20:07

Nitai

Live the life you love.

tsja, waarschijnlijk is dit vertrouwelijke informatie en wilt de TS niet dat z'n bron of baan in gevaar komt. :)

Gewoon beetje geduld uitoefenen, dan komt het wel boven water...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

sja, d'r staat nog genoeg info hoor. topictitel+gratis+weekend moet voor de modale lezer toch wel te begrijpen zijn :)

de TS kan ook gewoon aan een modje vragen om dit topic te trashen, maar dat vindtie blijkbaar een te zwaar middel

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 15:16 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Nitai schreef op 29 juli 2004 @ 14:32:
tsja, waarschijnlijk is dit vertrouwelijke informatie en wilt de TS niet dat z'n bron of baan in gevaar komt. :)
Dat soort dingen zijn idd in I&T wel eens vaker voorgekomen :)

Deze gaat dicht, wanneer er openbare info is staat het iedereen vrij om een nieuw topic te openen ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.