Toon posts:

[2000] LSASS.exe terminated with 1073741819*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IDD, waarschijnlijk klinkt het bekend. Opnieuw opstarten binnen 15 minuten en dan krijg ik:

The system process lsass.exe terminated unexpectedly with status code -1073741819. The system will now shut down and restart.

google afgezocht, en bleef uitkomen op: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;300038

Ik draai W2K, SP4, geen sasser, er word gerefereerd naar een "SITE LINK". Ik weet dus niet welke. adsiedit.exe start na 6 keer dezelfde error: "the specified domain either does not exist or could not be contacted." de config-container is leeg, geen zogenaamde site-links. met ldp.exe kan ik ook weinig.

Weet iemand welke site-link ze bedoelen, hoe ik de replInterval-waarde kan wijzigen met 1 van deze 2 proggies? kortom, hoe ik dit op kan lossen? alvast bedankt. _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - wat bedoel je met 'geen sasser'? Heb je wel de patch geinstalleerd staan voor de exploit waarvan sasser gebruik maakt? :)

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker, das het 1e wat ik doe na een clean install. ;)

Verwijderd

Het lijkt erover te gaan dat je systeem probeert zijn AD of domein te synchen, maar er zit een bug in die dit veroorzaakt?

Draai je toevallig een server incarnatie die domeincontroller speelt? Zo ja, trek hem een suit je domein?
Als dat niet helpt zou ik dit maar eens submitten bij MS want dan heeft de fix niet geholpen.

Overigens, als het je werkstation thuis is moet ie helemaal geen server OS draaien natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Win2k pro vind ik nog steeds het meest stabiele win-os. Alleen dit soort grappen blijf je houden. ik ga nog es alles checken.

Verwijderd

Topicstarter
krijg nou wat. weer een nieuwe. nu is de fout-code 1073807364. google geeft 5 zoekresultaten zonder enige duidelijke info. nu word ik gek. :( 8)7
Pagina: 1