Ik ga een duron 700 met Abit KT7 mobo halen..de duron wil ik oc'en naar 900Mhz en als het kan 1 Ghz. welke cooler kan ik het beste aanschaffen afgezien van de GlobalWin FOP38. want die is bijna nergens beschikbaar in nederland.
Of gewoon een Chrome of Super Orb voor 40 of 60 gulden bij Mycom
De GlobalWin kun je wel bestellen bij www.ned-cool.nl, maar dan moet je even wachten tot ze terug zijn van vakantie...
Anders neem je de FOP 32, ook een goede koeler, maar alleen zonder de f16-geluids simulatie.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Muisstil dus?Op dinsdag 26 december 2000 12:03 schreef JT het volgende:
Anders neem je de FOP 32, ook een goede koeler, maar alleen zonder de f16-geluids simulatie.
De fop-32 is zeker niet stil.
Ik heb hem zelf ook, en vindst hem genoeg lawaai maken.
Niet echt storend maar wel aanwezig..
Verder wel een hele goede koeler
Ik heb hem zelf ook, en vindst hem genoeg lawaai maken.
Niet echt storend maar wel aanwezig..
Verder wel een hele goede koeler
Verwijderd
Sourcerer:
met een spire ma32 van 20 piek krijg je em vrijwel gegarandeerd op die 900. ik krijg er -weliswaar met arctic paste- een duron750 mee op 1050. (en hij maakt niet zo'n takkeherrie als die fop32.)
geen bevestigingsproblemen op KT7's ook
met een spire ma32 van 20 piek krijg je em vrijwel gegarandeerd op die 900. ik krijg er -weliswaar met arctic paste- een duron750 mee op 1050. (en hij maakt niet zo'n takkeherrie als die fop32.)
geen bevestigingsproblemen op KT7's ook
ja inderdaad die Spire MA324-15 is een lachuuuh ding, weinig lawaai, en een zeer relaxte bevesteging; mist je de wat oudere versie hebt, de goudkleurige en niet de zilverkleurige, want die heeft een zaat bevesteging.
Verwijderd
Spire en dan die zilveren. bullshit dat die slecht te bevestigen is, gaat prima, beter dan die coolermeuker shit
Verwijderd
Ligt er gewoon maar aan welke spire je bedoeld.
Over ut algemeen vind ik ze maar kut.
'k heb een globalwin fep32, ventilator eraf
gehaald en een simpele coolermaster
ventilator op gezet. duron750@1000 48
graden stressed 42 graden idle.
Niet slecht voor een stille pc.
Over ut algemeen vind ik ze maar kut.
'k heb een globalwin fep32, ventilator eraf
gehaald en een simpele coolermaster
ventilator op gezet. duron750@1000 48
graden stressed 42 graden idle.
Niet slecht voor een stille pc.
Verwijderd
Tsja, wat ken ik zeggen, de ene wel de ander niet hè?Sourcerer schreef het volgende:
En Coolermaster is gwoon een kutding?
Ter verduidelijking:
Socket A koeler roud-up
Coolermaster DP5-5G11 is bagger
Coolermaster DP5-6H51 is wel oke
ik weet niet hoor,
maar vinden jullie die spire golden orb goed?
ik niet,
heb nu een thermal take super orb, en die koelt ff 10 graden meer.
ofwel eerst max. 55 graden stressed en nu hoogstens 42/43
maar ik zeg wel vaker, superorb erop, en dan van de zijkant nog een fan aanlaten zuigen vanaf de proc, dan gaat je fan ipv 5500 RPM richting 7000, en dan doet ie het een stuk beter, en hij is bij mij nog steeds niet kapot
maar vinden jullie die spire golden orb goed?
ik niet,
heb nu een thermal take super orb, en die koelt ff 10 graden meer.
ofwel eerst max. 55 graden stressed en nu hoogstens 42/43
maar ik zeg wel vaker, superorb erop, en dan van de zijkant nog een fan aanlaten zuigen vanaf de proc, dan gaat je fan ipv 5500 RPM richting 7000, en dan doet ie het een stuk beter, en hij is bij mij nog steeds niet kapot
Aha....ik ga namelijk een Abit KT7 en een Duron 700 bij Funprice bestellen. en ik zag een coolermaster cooler staan. dus ik zat erover te denken die er gewoon bij te nemen
Oke als je die twee omste beurt probeerd weet je welke pas relaxt bevesigdOp dinsdag 26 december 2000 12:24 schreef CB het volgende:
Spire en dan die zilveren. bullshit dat die slecht te bevestigen is, gaat prima, beter dan die coolermeuker shit
Pagina: 1