MyADSL verhuizen

Pagina: 1
Acties:

• zoomer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2025
Begin dit jaar ben ik voor de aanbieding van MyADSL gevallen waarbij je een computer 'kado' kreeg. Kado, tja dat was het wel. Totdat je besluit BINNEN je jaarcontract te gaan VERHUIZEN. |:(

Kosten voor de verhuizing van je abonnement: 175ex. btw = 209 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)7

Stelletje afzetters..... :(

En wat staat hiervan in de leveringsvoorwaarden; Alleen het volgende:

8.6 -Ingeval de Contractant een wijziging, verplaatsing of verhuizing van zijn Dienst wenst, dient hij een daarop gerichte aanvraag bij MyADSL in te dienen.

Meer mensen hier ervaring mee? Kan dit zomaar?????

Groet Zoomer

Vr. gr. Zoomer

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Het lijkt me logisch dat zodra je tijdens je contractperiode van provider gaat wisselen dat je daar flink voor dokt.

Tevens ben je ook akkoord gegaan met hun contract, en als daarin staat dat je de verhuizing bij hun moet indienen, dat je dat dan ook doet. Het is niet voor niks een contract :)

Of het mag is een tweede, maar dat weet ik zo niet.

Nu ook met Flickr account

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Bedoelt hij niet verhuizen kwa huis? Maar als je naar andere adsl provider gaat dan pleeg je contract breuk ja.

Verwijderd

ik zit bij SpeedXS sinds vorige maand... en ga ook verhuizen (wist ik nog niet toen ik het abbo afsloot)

Daar betaal ik ook 199,= voor...
maar het is maar goed dat ik niet naar een gebied verhuis waar geen lijnen van BBNed liggen want dan had ik het op mogen zeggen en de rest van het jaar de abbonementskosten door blijven betalen...

kortom, het zijn vrij normale prijzen voor verhuizingen.. maar wel belachelijk hoog..

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
de dsl-provider moet die lijnen ook voor een jaar afsluiten. Dat zijn dus werkelijk gemaakte kosten. Zij kunnen ook niet binnen een jaar een lijn afschieten bij bbned :)

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 16:44

slaay

Natuurbeleven.com

Het tarief voor een verhuizing is EUR 208,25 (incl. BTW). Na de verhuizing geldt opnieuw een contract voor 1 jaar.
Xs4all rekent dus ook al zo'n hoog bedrag voor een verhuizing!

Waarschijnlijk zal de provider/bbned de lijnen bij KPN per jaar huren. Vandaar het hoge bedrag. Kijkt men naar KPN ADSL:
U betaalt € 11,50 voor het verhuizen van uw gewone telefoonaansluiting of € 28,24 voor het verhuizen van uw ISDN-aansluiting. Hier bovenop komt een bedrag van € 34,03 voor de verhuizing van de ADSL-verbinding.
Bij KPN ADSL betaald men 11,50+34,03=45.53 of 28.24+34.03=62,27 voor de verhuizing.

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1