[wireless] desktop

Pagina: 1
Acties:

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07
Beetje toevallig, dat er net een topic is dichtgezet (Welke Muis & ToetsenBord Combi)

Maar ik ben ook op zoek naar een tb en ik vroeg me af wat ervaringen zijn om met een wireless tb te gamen. Speciaal voor het gamen heb ik nog een muis met snoer, omdat de reactie tijden net ff trager zijn, en natuurlijk de ontvangst begint te storen als je net een frag wil maken.

Maar hoe zit dat dan met wireless tb? Reageert dat ook net trager, zijn de batterijen snel leeg, stoort de ontvangst? Heeft iemand hier zulke ervaringen met wireless tb's die je niet op het eerste gezicht ziet in de winkel? (Anders had ik het idd zelf wel getest :P)

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07
[kick]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik denk dat hetzelfde geld voor een tobo als voor de muis.

tis ook altijd zo leuk als de batterijen net leeg zijn op zo'n mooi moment waar je net 10 frags achter elkaar kan scoren enzow :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-05 18:48

Khaine

Python liefhebber

Mijn ervaring is dat de reactietijd nauwelijks iets onder doen voor een toetsenbord met draad.
Ik werd echter wel gestoord van het constant maar batterijern wisselen en de storingen soms met andere apparatuur .(geloof het of niet .... Yorin FM zorgt ervoor dat mijn tobo de letter O blijft intikken :| )

Mijn advies zou dus zijn : Als het met draadje kan , doe dat dan . Zoniet dan kun je best goed gamen met wireless hoor .

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Ik heb zelf de Cordless Desktop MX van Logitech en in gebruik mn toetsenbord nu al een maand of 10 zonder batterijen te verwisselen.
De muis is natuurlijk een ander verhaal maar het mooie is dat er een laadstation bij zit.
Geeft de muis aan dat ie leeg is dan is er nog niks aan de hand maar dan gaat ie na gebruik in de lader (doe je dat niet dan kan je nog ruim een dag werken)