[iPod] Wat is de meest praktische tas?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Ik heb nu zo'n mooie 4e generatie iPod O+ maar ik vind 'm bijna te mooi om zo onbeschermd rond te sjouwen. Wat is nou een praktische / goede bescherming in de vorm van een tasje ofzo?

Ga je die aan je riem hangen of gewoon in de broekzak? En is dan zo'n strak rubberen skin geval handig of kun je beter een tasje nemen en wat voor tasje heeft iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb hem gewoon in mijn broekzak, maar dan uiteraard niet met een stel sleutels erbij ;)
Ben voorlopig niet van plan een tasje ervoor te kopen. De vingerafdrukken op dat glimmende achterkantje vindt ik trouwens ook zo vervelend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Het is natuurlijk wel een gebruiksvoorwerp. Als je hem voor eeuwig mooi wil houden moet je hem in de kast leggen, of meenemen in een kussen.

Ik heb nooit iets aan bescherming van m'n 1st gen iPod gedaan, en alhoewel bekrast ziet-ie er nog goed uit.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Klinkt gek, maar overweeg eens om een schone sok te gebruiken als zakje. Die knopjes enz reageren toch wel, maar dankzij de sok blijft 'ie iig krasvrij enz.

En ik neem aan dat je thuis nog wel een legertje enkele sokken hebt liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou kunnen kijken voor een Crumpler John. Zelf heb ik een powerbook en daar heb ik gister een tas van Crumpler gekocht.

http://www.mailamac.nl/shop/index.php

Hier kun je kijken voor verschillende tasjes die zij hebben. Wat je ook zou kunnen doen is de case kopen die je normaal bij de 3e generatie toen standaard er bij kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Heeft iemand ervaring met Crumpler John Thursday?

En zijn de tasjes van www.macplus.nl wat? Belkin enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 4G ook sinds vandaag :P :9~ en vroeg me dit ook al af. Hoe zit het met die iSkin? Past die ook op de nieuwste iPods? Verder zijn de vettige vingers op de achterkant idd net zo vervelend als krassen :X

--edit:
iskin.com: NOTE: Not compatible with the new fourth generation iPod

:/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
Ik zou wachten tot er een nieuwe iskin komt voor G4. Ik had er een voor me G3, werkt perfect, máár, ik vond het erg vervelend dat ik niet meer hetzelfde gebruiksgemak als ervoor had, ik kon mn handen niet meer over de controls laten "zweven" (de play, menu knoppen enzo dan) maar ik moest mn vingertoppen in de piepkleine gaatjes duwen. met dit clickwheel is hier natuurlijk geen enkel probleem

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melville
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-07 09:36
Voor mijn vorige iPod gebruikte ik de iPod Wrap:
http://www.jrhillandcompany.com/foripods/wrap.html

Eigenlijk gewoon een velletje doorzichtig plastic wat je om je iPod heen slaat. Zeer onopvallend en ideaal tegen krassen.

Ik wacht even totdat ze er een voor de 4G gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de iPod carrying case van Apple zelf.

Net als de iPod eenvoudig en strak van design en daardoor zo stijlvol :*)

Bevalt mij erg goed met een 4G en is stevig met een metalen clip. Overal te koop waar je de iPod kan kopen.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/331/store.apple.com/Catalog/nl/Images/M9129_lm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb een iSkin. Maar wat Shailesh ook al zegt: de bediening door de kleine gaatjes gaat rot, ook al heb je niet zo grote vingers. Voor bij skaten is een iSkin wel handig, omdat hij ook horizontaal kan.

Ik wil mijn iPod niet zomaar in mijn tas stoppen. Het blijft een gebruiksvoorwerp en wat krasjes vind ik geen ramp, maar er zitten ook altijd sleutels in mijn tas en met een iSkin wordt hij ook wat schokbestendiger.
Dat originele tasje heb ik ook, maar die gebruik ik niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 21:23
Ik heb ook die Apple draag'tas' zoals keanubiker die ook heeft. Ben ik tevreden mee, straks, geen poespas en een perfect-fit.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
In augustus komen de iSkins voor de 4G, wat ik hoor zijn dat wel de fijnste hoesjes. Het probleem met de bediening door de gaatjes die canaria hierboven noemt lijkt me met het click wheel niet meer van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb mijn iPod altijd gewoon los in mijn binnenzak van mijn jas. Zolang je daar niets bij doet heb je weinig last van krasjes, en bovendien blijft het een gebruiksvoorwerp dus krasjes krijg je toch wel. Ik heb ook een iSkin gekocht in NY maar die maakt de iPod weer zo dik en stroef :/ . Ik vindt die dingen erg vervelend..

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik mijn iPod met een iSkin. Hij heeft vrijwel geen krassen, maar dat is niet het belangrijkste voor mij. De stootvastheid van een iPod met iSkin is vele malen hoger dan zonder. Ik heb ooit hier een IA georganiseerd voor iSkins, dus wellicht zitten hier nog wat mensen met een iSkin die via die actie zijn geregeld.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister ook een ipod 4g gekocht. Ik kreeg te horen dat de iskin voor de 4g over 1.5 a 2 weken verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik voor m'n 3G een zipskin, een strakke, transparante hoes die je om je iPod ritst (de rits is natuurlijk afgeschermd). Ik vond het ontwerp van de ipod te mooi om er een lelijk tasje of skin overheen te trekken :) Misschien dat ik voor de schokbestendigheid een keer een siliconen skin koop (exo)

Hij wordt gemaakt door Lajo, die brengt binnenkort ook 4G skins uit:

http://202.153.110.46/Xskn/features/4g_Ad.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
De iSkin is op iskin.com al te bestellen, de mijne komt als het goed is deze week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.vita-learn.org/fcs/work/whales/sock.jpg

En daar je ipod van 330 euro in :+

Hoe werken die 'blikjes' eigenlijk die je er om kan doen ? Je kan niet bij de controls dan, da's wel vervelend...

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Ik heb m'n iPod voorlopig in de case van m'n ipaq. M'n ipaq heeft nu namelijk een Krussel case en de standaard case is met een zachte stof gevoerd. Dus daar gaat m'n ipod voorlopig in, als ik hem eruit haal en op bureau leg, dan leg ik hem op een brillendoekje. Tot nu geen krasjes :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dat is wel leuk, zo voorzichtig zijn, maar je weet dat er vroeg of laat toch een kras op komt! En ik weet zeker dat het extra pijn doet als je juist al die tijd zo voorzichtig bent geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Wat is de meest praktische tas?"

TAS??!?? zo groot issie toch niet 8)7
Maar goed ik vind deze van NOMAD erg praktisch (en robuust)

http://www.outdoorsmagic..../sp/328422336962364314616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.outdoorsmagic.com/news/images/Nomadonyx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 10:42:
"Wat is de meest praktische tas?"

TAS??!?? zo groot issie toch niet 8)7
Maar goed ik vind deze van NOMAD erg praktisch (en robuust)

http://www.outdoorsmagic..../sp/328422336962364314616
moet je eerst uren gaan zoeken voordat je je iPod gevonden hebt in die tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen koop toch niet een iskin, maar een isleev, die is een stuk mooier en dunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:19:
mensen koop toch niet een iskin, maar een isleev, die is een stuk mooier en dunner
Dit ding?

Afbeeldingslocatie: http://www.powerbook.org/news/news03/resources/2003isleeve.jpg

Dat meen je niet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Jij zei isleeve :) Maar ik vind die podsleevz lelijk met dat ding over dat clickwheel heen. Bovendien vind ik ze er minder stevig uit zien dan de iskins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat toch om krasbestendig en niet om evt stevigheid, of doe jij ieder weekend een wedstrijd iPod-buigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Ik gebruik z'on lederen houder van Belkin, goedkoop en doet z'n werk prima :) Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://images.belkin.com/F8E533-APL/STD1_F8E533-APL.jpg

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Bigs schreef op 05 september 2004 @ 00:56:
Dat is wel leuk, zo voorzichtig zijn, maar je weet dat er vroeg of laat toch een kras op komt! En ik weet zeker dat het extra pijn doet als je juist al die tijd zo voorzichtig bent geweest :)
Oh ik ben niet voorzichtig hoor, ik ben gewoon netjes ;)
En van krasjes lig ik niet wakker.... op een gegeven moment gaat de liefde slijten he hehehe :P

@Zenith: thnx voor de tip! Zojuist even eentje besteld, kijken hoe die is.

[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 05-09-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nomad backpack? of die podsleev? die zijn mooi he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

podsleev :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok haha, welke kleur, post later een foto!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die podsleeve is best aardig! Is die ook in Nederland ergens te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de 4G nog niet, maar voor de mini al wel: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 15:07:
voor de 4G nog niet, maar voor de mini al wel: klik
Ook voor de 3G trouwens. Heeft iemand een echte foto van zon hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 16:49:
[...]

Ook voor de 3G trouwens. Heeft iemand een echte foto van zon hoesje?
duuh maar de 3G is een stuk ouder dan de mini dus ist logisch dat die er al is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Speedpete schreef op 05 september 2004 @ 17:10:
Ik gebruik z'on lederen houder van Belkin, goedkoop en doet z'n werk prima :) Deze dus:

[afbeelding]
Waar koop je zo'n ding, en wat kost het ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier vind je hem,

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

'De sessie is beëindigd na een periode van inactiviteit. Ga terug naar het Winkel-menu om verder te winkelen.'

maar bij de 20 en 40 gig krijg je er toch ook een tasje bij?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Mjah, kan iedereen gewoon zelf even moeite doen om te kijken wat er op de markt is en wat het kost?

Ik vind dit maar nergens over gaan.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

chem, als ik niet de tip van Zenith had gehad, dan was ik niet op die site gekomen. Ik vond dit topic daarom wel een nuttige bijdrage aan Apple Talk...

@super-muffin: nee, er zit geen tasje bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Prijzig, maar ongeevenaard zijn de Vajacases voor de Ipod.
http://www1.vajacases.com
Veel Ipod gebruikers vinden het strakke ontwerp van een Ipod de meerprijs waard en dat vind ik dus ook voor deze kwaliteitslederen beschermhoes. Werkelijk schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik heb m'n iSkin binnen (in blauw).. mooi ding :) Je iPod voelt er wel wat groter door aan maar ik heb wel het idee dat je hem nu tegen een muur kunt gooien :)

Jammer dat m'n iPod al aardig wat krasjes op heeft gelopen voordat ik deze skin had, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Omdat dit topic langzaam aan een beetje onzinnig begint te worden (de laatste 15 reacties zijn gewoon bull***) gooi ik hem dicht. Je kan best zelf even naar een winkel wandelen/surfen om te kijken wat je mooi en practisch vind, daar hoeft imho geen topic over te bestaan.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.