[XP] Batch file printer activeren voor AFAS in XP*

Pagina: 1
Acties:

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 11:52
Beste mensen, ik werk nu sinds kort op een accountants kantoor als aanvullende kracht voor de vakantie als systeembeheerder, nu ben ik momenteel een pc aan het herinstalleren voor een ander filiaal.

Ik wil weten hoe ik een batchbestand opbouw, als ik een netwerkprinter wil activeren, voor het printen onder AFAS, een dos boekhoudingsprogramma, wat vanuit windows xp wordt gestart.

Kheb al eens goed gezocht in de FAQ maar vindt bar weinig over een netwerkprinter aansturen vanuit XP naar een DOS omgeving.

discogs

Verwijderd

loewie-643- schreef op 29 juli 2004 @ 09:20:
Beste mensen, ik werk nu sinds kort op een accountants kantoor als aanvullende kracht voor de vakantie als systeembeheerder, nu ben ik momenteel een pc aan het herinstalleren voor een ander filiaal.

Ik wil weten hoe ik een batchbestand opbouw, als ik een netwerkprinter wil activeren, voor het printen onder AFAS, een dos boekhoudingsprogramma, wat vanuit windows xp wordt gestart.

Kheb al eens goed gezocht in de FAQ maar vindt bar weinig over een netwerkprinter aansturen vanuit XP naar een DOS omgeving.
Ik zou eens hier verder kijken, of ze bellen.
http://www.afas.nl
Denk dat ze d'r meer vanaf weten dan ik :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je geen voorbeeld vinden op een al geinstalleerde PC? :)

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
tsja, ik heb een klant met afas voor dos, maar dat werkt met lpt mappings ;)