Ok, mijn oude plantronics audio.90 is gisteren overleden, en nu ben ik dus opzoek naar een nieuwe, mijn mic van de .90 is al een half jaar kapot (terwijl ik hem nu pas een dik jaar heb!!) en nu is de linker en rechteroor(volgens de testsoftware) mijn linkeroor geworden
, denk dat de bedrading daarin kut is geworden.
Voor mij reden genoeg om deze niet nogmaals te nemen, nu ben ik dus op zoek naar een andere headset, dit toch goed is voor gamen, en de functie "headset" heeft softwarematig.
Ik kwam hiermee uit op de Logitech USB Headset 30, Deze blijkt redelijk nieuw te zijn, en vergeleken met de digitale van plantronics is deze goedkoper....
Heeft er iemand een review over deze headset, of er wat meer informatie over? of beter heeft iemand deze
Mijn eisen zijn:
Goed gamegeluid(je hoort dus goed of iemand voor/achter/links/rechts is.
De mic is goed en duiderlijk voor voice.
Mwa, goed geluid voor muziek is goed meegenemen
Alvast bedankt
Gigre
Voor mij reden genoeg om deze niet nogmaals te nemen, nu ben ik dus op zoek naar een andere headset, dit toch goed is voor gamen, en de functie "headset" heeft softwarematig.
Ik kwam hiermee uit op de Logitech USB Headset 30, Deze blijkt redelijk nieuw te zijn, en vergeleken met de digitale van plantronics is deze goedkoper....
Heeft er iemand een review over deze headset, of er wat meer informatie over? of beter heeft iemand deze
Mijn eisen zijn:
Goed gamegeluid(je hoort dus goed of iemand voor/achter/links/rechts is.
De mic is goed en duiderlijk voor voice.
Mwa, goed geluid voor muziek is goed meegenemen
Alvast bedankt
Gigre