Ik ben nu al een aantal uurtjes aan het kloojen om mijn (net nieuwe) Yamaha rx-v540 reciever via de coax input aan te sluiten op de digitale output van mijn sounblaster live! 5.1. Ik heb in de search gevonden dat dit kan dmv een (standaard) kabel met aan de ene kant een stereo minjack (voor in de sb) en aan de andere kant een (2) tulpstekker. Daarna heb ik via geluidsinstellingen op de pc mijn digital out van de sb aangezet, maar ik krijg maar geen geluid uit de reciever...
Aangezien hier veel mensen een Yamaha rx-vXXX hebben dacht ik dat iemand hier wel weet welke instelling ik moet hebben op mijn reciever. Ik heb via het INPUT menu wel in gesteld dat mijn coax input aan de v-aux zit. En daarna v-aux op auto gezet zodat hij zelf kan kijken welke signaal er binnenkomt (maar hij ziet dus niets). Heb trouwens geprobeert met winamp en een dts dvd met Powerdvd.
Aangezien hier veel mensen een Yamaha rx-vXXX hebben dacht ik dat iemand hier wel weet welke instelling ik moet hebben op mijn reciever. Ik heb via het INPUT menu wel in gesteld dat mijn coax input aan de v-aux zit. En daarna v-aux op auto gezet zodat hij zelf kan kijken welke signaal er binnenkomt (maar hij ziet dus niets). Heb trouwens geprobeert met winamp en een dts dvd met Powerdvd.
\_Specs_/