Toon posts:

IE 6.0 Verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet mij een oplossing te geven bijv. een registerstring of een ander iets die ervoor zorgt dat ik geheel van IE 6.0 af ben.. De voor de hand liggende methode Configuratiescherm > software > windows onderdelen toevoegen/verwijderen brengt me niet van het applikaat af...
OS=Windows XP Home NL.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

IE is volgens toch integrated in XP dus kan je dat dan nooit helemaal verwijderen volgens mij.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-08 11:17

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Het kan ook wel met tools als XPLite. In hoeverre je het er écht mee verwijdert weet ik niet. Zie ook niet echt het nut ervan in.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nope, kan niet Installeer een alternatieve browser (Firefox?), zet de IE beveiliging op het hoogst voor alle zones behalve de trusted zone (en zet windowsupdate en indien relevant officeupdate daar in), verwijder het icon van het bureaublad en klaar. Delen van IE zelf zijn hard nodig om de UI van de rest van Windows op te bouwen (verkenner, configscherm, etc). Of verberg het idd.

Omdat dit al heel vaak is langsgekomen (check de search!) en dit dus helemaal niets toevoegt, sluit ik dit topic :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.