Dan hoort het ook hier niet thuis.
Verder bestaat er overigens meer dan alleen Ad-Aware om spyware te verwijderen. Je kan an sich proberen om IE opnieuw te installeren. Dit valt wel te vinden op de KB van Microsoft.
Signature
Ad Aware vindt lang niet alles, kijk even bij de sticky topics bovenin het "Beveiliging & Virussen" forum.tommy schreef op 28 juli 2004 @ 23:57:
Interet Explorer 6 werkt niet meer!
Het is geen spyware, heb al gecheckt met ad-aware!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
En wat is het resultaat van al de andere stappen die keurig in de faq vermeld staan?tommy schreef op 29 juli 2004 @ 00:08:
Heb Spybot S&D gerunt geen resultaat!
Als je nog een zinvol antwoord wilt krijgen hier zul je toch even wat meer je best moeten doen, anders is dit topic ook zo weer dicht hoor!
Heb je de windowsupdate al gedraaid (evt vanuit het startmenu aanroepen, en als dat ook niet werkt eens in safe mode proberen)
Post anders eens even je log van hijackthis
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Dit topic kan dicht, ik net mozilla firefox geinstalleerd...Toen dacht ik ow us ff kijken of de google toolbar hier ook kan staan ik installeer hem...En opeens flopt daar Internet Explorer omhoog
Maja het werk weer
toch bedankt voor de hulp!
Misschien mosterd na de maaltijd, maar als je topic dicht gaat is het natuurlijk niet de bedoeling dat je elders weer een topic opent waarin je slechts een linkje post naar het origineel.
Verder is al opgemerkt dat als je zeker weet dat het niet aan spyware ligt, het natuurlijk niet erg zinvol is om een topic in B&V te starten. Lees de volgende keer dus graag eerst de Policy en de FAQ van het subforum waar je in post.
Tot slot vraag ik me af of je probleem inderdaad toch niet met spyware te maken heeft (Firefox gebruiken lost dan wel de symptomen op, maar niet het probleem zelf), maar als je daarover een topic wilt openen kun je bovengenoemde FAQ/Policy lezen om te ontdekken wat we dan verwachten in een topicstart daarover
Dit topic gaat dicht.
Verder is al opgemerkt dat als je zeker weet dat het niet aan spyware ligt, het natuurlijk niet erg zinvol is om een topic in B&V te starten. Lees de volgende keer dus graag eerst de Policy en de FAQ van het subforum waar je in post.
Tot slot vraag ik me af of je probleem inderdaad toch niet met spyware te maken heeft (Firefox gebruiken lost dan wel de symptomen op, maar niet het probleem zelf), maar als je daarover een topic wilt openen kun je bovengenoemde FAQ/Policy lezen om te ontdekken wat we dan verwachten in een topicstart daarover
Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()