Interet Explorer 6 werkt niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:15
Ik heb de hele dag aan m'n pc gezeten niks aan de hand, deed het perfect.
Toen kreeg ik ineens op sommige sites runtime errors dat er iets mis was met de site...Kan komen omdat ik laatst frontpage heb geinstalleerd dus ik weet niet of het iets met het volgende probleem te maken zou hebben.
Maar ik kom net thuis...zet m'n pc aan wil Internet Explorer opstarten krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://komterug.dyndns.org/docroot/img/fotos/tumke_naamloos.jpg

En al paar keer opnieuw opgestart Internet Explorer opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt. MSN Explorer doet het trouwens wel perfect maja...

Kan iemand me hiermee helpen ik word er niet wijs uit :'(

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Heb je al gescanned op virussen / spy ware? Tooltjes als Adaware en Hijackthis kunnen je goed helpen. Het zou handig zijn als je hier je Hijackthis log even neer gooit dan kunnen we vast kijken of er iets tussen zit.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:46

slaay

Natuurbeleven.com

Kijk eens als iexplore.exe hidden staat.

Zoja, dan heb je waarschijnlijk last van coolwebsearch, deze past namelijk je iexplore.exe aan, maar meestal ook mediaplayer.

Dich bis echt unne foëzen haas

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Format C: :P

Maar je kan IE6 toch ook downloaden van Microsoft.com? Probeer hem anders eens te downloaden en opnieuw te instaleren.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Runtime errors met een bepaalde site duiden meestal op javascript dat niet helemaal lekker loopt. Maak je temp internet files maar eens leeg, en zet het max # mb op iets van 20 (dat omdat IE zich helaas nog steeds af entoe verslikt in de cache). Verder zou je kunnen overwegen om de Java Runtime Environment van SUN te installeren...daar zou volgens mij alle standaard Java op moeten werken :)

En wat meer details (lees; inhoud foutenrapport) is misschien ook wel makkelijk. Voor de zekerheid kun je ook even memtest uitvoeren, kijken of je geheugen toevallig aan het overlijden is.

Is je PC up2 date (windows update) btw?
Lijkt me iig sterk dat het aan frontpage ligt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
in de tussentijd kan je natuurlijk ook Mozilla Firefox oid op die computer installeren, kan je toch lekker browsen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

IE past niet in WOS (zie het WOS policy bovenaan Windows Operating Systems, of de forumbeschrijving ;)

Ik ga uit van spyware, lees dus Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten even door, check of en wat je hebt en open dan in BV even een nieuw topic als je er niet uit komt (of in SA als je er van bent overtuigd dat het geen malware is). Omdat we verder geen info hebben (OS en relevante events in het event log zou helpen ;) ) heeft verplaatsen geen zin dus sluit ik deze wel :)

edit: oeh en Firefox is geen slechte tip, al is het enkel symptoombestrijding en preventie voor een volgende keer ;)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 28-07-2004 23:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.