Hoi,
Ik heb de FAQ al doorgelezen enzo, maar ik ben erg onzeker dus ik wil graag jullie raad.
Ik kan tweedehands voor 45euro incl. verzendkosten een 160x128 pixels Grafisch LCD schermpje kopen, er zit een T6963C controller chip op.
Er is helemaal niets mee gedaan, het folie zit er nog op.
Ik ben echt een complete beginner op dit gebied, ik heb er helemaal geen verstand van.
Ik krijg allemaal termen te horen waar ik niets vanaf weet maar het schermpje is erg mooi...
Volgens degene die hem wilt verkopen moet er nog aan gebeuren:
- Solderen van kabel
- Inverter
- Potmeter voor contrast o.i.d.
- En misschien nog wel meer, wat hij over het hoofd heeft gezien...
Hier wat plaatjes van het LCD`tje (door huidige eigenaar geschoten):

Dus nu jullie raad... doen of niet? Misschien laten doen door iemand die het leuk vind? (Voor een kleine vergoeding).
Nou hopelijk kunnen jullie me over de streep helpen.
Bedankt.
Ik heb de FAQ al doorgelezen enzo, maar ik ben erg onzeker dus ik wil graag jullie raad.
Ik kan tweedehands voor 45euro incl. verzendkosten een 160x128 pixels Grafisch LCD schermpje kopen, er zit een T6963C controller chip op.
Er is helemaal niets mee gedaan, het folie zit er nog op.
Ik ben echt een complete beginner op dit gebied, ik heb er helemaal geen verstand van.
Ik krijg allemaal termen te horen waar ik niets vanaf weet maar het schermpje is erg mooi...
Volgens degene die hem wilt verkopen moet er nog aan gebeuren:
- Solderen van kabel
- Inverter
- Potmeter voor contrast o.i.d.
- En misschien nog wel meer, wat hij over het hoofd heeft gezien...
Hier wat plaatjes van het LCD`tje (door huidige eigenaar geschoten):
Dus nu jullie raad... doen of niet? Misschien laten doen door iemand die het leuk vind? (Voor een kleine vergoeding).
Nou hopelijk kunnen jullie me over de streep helpen.
Bedankt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:24 ]