Toon posts:

[Ipod] 3de Generatie uitverkoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de 3de generatie voor goedkope prijzen worden verkocht sinds ze gaan vervangen worden door de 4de generatie. Of worden ze gewoon uit de handel gehaalt?? Indien iemand weet waar je goedkoop een Ipod kan kopen, meld het svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 12:19
Ik vermoed niet dat dit hier de bedoeling is ;) Maar om je op weg te helpen:
http://www.macosx.nl/newsflash.php?id=488
http://www.tweakers.net/p...&DB=Pricewatch&Query=ipod
De 2e link bevat de laagste prijzen van Nederland.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem met pricewatch is (ik vind pricewatch uitstekend en gebruik het continue) dat het niet alle winkels bevat, net zoals de denieuwemacwinkel die de 3G voor 269 euro verkoopt, en die staat niet in de pricewatch... En 269 euro is evenveel als de mini... Helaas zoek ik eigenlijk de 20gb (vanwege de accesoires) en ik dacht dat ik die in een winkel wel goedkoper had gezien dan in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 12:19
Hint: staat hij niet in de pricewatch, doe je medemens dan een lolletje en voeg 'm toe!

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol, ik had het nog nooit eerder gezien dat je een prijs kon toevoegen
hmmm... misschien is deze topic dan toch nutteloos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verder als je hier wel vaker komt en leest merk je dat de prijsen van de ipods niet erg veel omlaag gaan. Maar dan moet je hier wel vaker lezen :) Ook niet 1gen, ook niet 2gen en waarschijnlijk ook niet 3gen zullen echt in een prijsklasse komen om te denken wow wat een aanbieding.

Maar ik hoop dat je nog een leuke ipod tegen het lijf loopt zodat je er veel plezier mee kan krijgen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben ze dus de 20GB 3G voor 350, zelfde prijs als de 4G 20gb alleen heeft de 3G 20gb standaard bijgeleverd:
- remote
- dock
- riemclip
- zacht stoffen draagtasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 00:51:
Hier hebben ze dus de 20GB 3G voor 350, zelfde prijs als de 4G 20gb alleen heeft de 3G 20gb standaard bijgeleverd:
- remote
- dock
- riemclip
- zacht stoffen draagtasje
De 4G 20gb is 329 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I stand corrected, alleen met de prijs van een dock + remote ga je daar dus dik overheen, imo onmisbare accesoires, vriend van mij heeft em gewoon in die peipschuim deksel uit de doos "gedocked", met een uitgeknipte uitsparing voor de firewirekabel :X :X

Dan staat die van mij er toch wat netter bij..
Blijft natuurlijk wel de 4 uur extra batterylife van de 4G, alleen ik vind em dus lelijk :/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De 3G is bij "ons" (mediamarkt) met 50 euro omlaag gegaan naar 398 voor de 20 gig en 498 voor de 40 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Bij ons (Dixons) ;) is de prijs gevallen naar 326 voor de 20 gb versie en de 40 gb versie koop je voor 426.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Inkoopprijzen van de oude en nieuwe iPod's zijn gelijk getrokken. Dat is alles wat ik van mijn leveranciers gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
Plague schreef op 29 juli 2004 @ 02:29:
De 3G is bij "ons" (mediamarkt) met 50 euro omlaag gegaan naar 398 voor de 20 gig en 498 voor de 40 gig.
ik kom net van de mediamarkt in utrecht (hoog catharijne) vandaan. Ik vraag al een tijdje naar de nieuwe "ipod", ik heb namelijk 3 weken mn ipod voor 350 euro gekocht :( . Maar goed, dus die man zegt, ze komen vanmiddag binnen, we gaan voor de zekerheid ff kijken op de computer heeft ie het over de mini :'(

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb toch besloten om voor de 15gb te gaan, want 269 is een mooie prijs. 326 is bijna 60 euro verschil, voor 5 gb. De dock hoef ik niet, want een line-out heb ik niet nodig (en je hebt toch ook de headphone-out) remote ziet er niet mooi uit (vergeleken bij andere remote's, geen lcd etc.) en tasje wil ik wel, maar je krijgt de iskin gratis en 35 euro voor een apart tasje is me teveel, dan maar zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 3G 20GB bij de Dixons gekocht voor een vriend van me, ze hebben een leuke actie, je krijgt dus voor 326 euro een iPod 20GB, een Belkin tunedock (iPod dock voor in de bekerhouder van een auto) a 24,95 e en een Belkin AutoKit (kabel voor sigarettenaansteker met ingebouwde audio out en dockconnector) a 49,95 e.

Dat is dus voor 75 euro aan gratis accesoires. Het leuke is dus dat ze het zelf niet eens wisten, ik moest ze er op attent maken en toen gingen ze even op dixons.nl kijken en zeiden ze: o ja :/ je hebt geleik. Hij ze collega erbij roepen.

Ze zullen er dus al zat verkocht hebben zonder die gratis goodies, niet echt geinformeerd dus :X

Maargoed, voor mij is alles goedgekomen, lekkere aanbieding hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 14:13:
Net een 3G 20GB bij de Dixons gekocht voor een vriend van me, ze hebben een leuke actie, je krijgt dus voor 326 euro een iPod 20GB, een Belkin tunedock (iPod dock voor in de bekerhouder van een auto) a 24,95 e en een Belkin AutoKit (kabel voor sigarettenaansteker met ingebouwde audio out en dockconnector) a 49,95 e.

Dat is dus voor 75 euro aan gratis accesoires. Het leuke is dus dat ze het zelf niet eens wisten, ik moest ze er op attent maken en toen gingen ze even op dixons.nl kijken en zeiden ze: o ja :/ je hebt geleik. Hij ze collega erbij roepen.

Ze zullen er dus al zat verkocht hebben zonder die gratis goodies, niet echt geinformeerd dus :X

Tja dat heb je bij die winkel heel erg :x was er ook even hij wist niet eens wat de nieuwe iPod was :/ kende alleen de Mini die ze nog op voorraad hadden gister (silver ook!) Dixons Groningen bij Grote Markt in de buurt :P voor wie er nog 1 wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 15:23
Ik heb vrijdag een 15GB exemplaar gekocht voor 299 bij Bossina (in Groningen). Zag hem als laatste staan en was er eigenlijk meteen (weer) verliefd op. O+ De 20GB en 40GB varianten waren daar inmiddels uitverkocht, dat was op zich wel jammer, want die hadden meer value for money. Meteen wel een AB erbij gekocht.

Vanmiddag zag ik bij Dixons in de Herestraat (Groningen) dat de 20GB de deur uit gaat voor 326 euro. 3 euro goedkoper en dan heb je er een dock bij, plus wat Belkin stuff. Mij kan het niet echt schelen, want ik heb toch geen auto en die dock kan me geen moer schelen, maar voor de liefhebbers hebben ze daar nog een aantal exempla(a)r(en) :).

(en eerlijk gezegd vind ik de 3G mooier dan de 4G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik ben van plan eerst m'n auto te verkopen vóór de aankoop van een iPod, dan is die aanbieding bij de Dixons een beetje nutteloos he :/

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 14:13:

wordt dan is heel snel een vriend van me, ik heb namelijk ook wel zin in een iPod :+

Bij de mediamarkt in Zwolle hadden ze de 4g nog niet binnen gekregen. Heb er verder ook niet naar gevraagd oid, was er namelijk voor iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op 29 juli 2004 @ 23:01:
Ik ben van plan eerst m'n auto te verkopen vóór de aankoop van een iPod, dan is die aanbieding bij de Dixons een beetje nutteloos he :/
Verpats je dat spul gewoon weer, je krijgt gewoon losse verpakingen mee, ik heb die AutoKit kabel al eens ergens voor 70e gezien zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
Waar ik eerst nog zat: nice, een 4G, is het nu: hmm, een 3G met een stapel extra goodies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
rclahsen schreef op 29 juli 2004 @ 22:55:(en eerlijk gezegd vind ik de 3G mooier dan de 4G)
Ruilen ? koop jij een 4e generatie, ruil je hem tegen mijn 3e generatie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
bartsmakman schreef op 29 juli 2004 @ 23:48:
Waar ik eerst nog zat: nice, een 4G, is het nu: hmm, een 3G met een stapel extra goodies
en een stuk goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsmakman schreef op 29 juli 2004 @ 23:48:
idd.. bij de 3G 20 en 40gb heb je dus ook al standaard een dock, remote, riemclip en stoffenhoesje erbij eh.
En daarbij dus nu de Belkin auto accesoires ter waarde van 75 euro.
En dit alles voor een prijs van 326 voor de 20gb, echt niet duur
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb geen auto dus die extra's hoef ik ook niet,dus ik ga toch voor de 15gb. Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg en achteraf toch de 20gb moeten kopen (vanwege de remote -- 269 + 35 = 304, dus maar 22 euro voor 5gb extra)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 00:41:
Hmm ik heb geen auto dus die extra's hoef ik ook niet,dus ik ga toch voor de 15gb. Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg en achteraf toch de 20gb moeten kopen (vanwege de remote -- 269 + 35 = 304, dus maar 22 euro voor 5gb extra)...
dude, zet die belkin stuff op marktplaats en je zit onder de prijs van de iPod 15GB en je hebt remote en dock :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm niet echt... 326 euro en je verkoopt het misschien voor 40 dan ben je bij 286... daarnaast moet je het nog kunnen verkopen ook nog dus... misschien moet ik eerst een advertentie plaatsen, kijken wat ik kan krijgen en dan pas kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

rclahsen schreef op 29 juli 2004 @ 22:55:
Ik heb vrijdag een 15GB exemplaar gekocht voor 299 bij Bossina (in Groningen). Zag hem als laatste staan en was er eigenlijk meteen (weer) verliefd op. O+ De 20GB en 40GB varianten waren daar inmiddels uitverkocht, dat was op zich wel jammer, want die hadden meer value for money. Meteen wel een AB erbij gekocht.

Vanmiddag zag ik bij Dixons in de Herestraat (Groningen) dat de 20GB de deur uit gaat voor 326 euro. 3 euro goedkoper en dan heb je er een dock bij, plus wat Belkin stuff. Mij kan het niet echt schelen, want ik heb toch geen auto en die dock kan me geen moer schelen, maar voor de liefhebbers hebben ze daar nog een aantal exempla(a)r(en) :).

(en eerlijk gezegd vind ik de 3G mooier dan de 4G)
ow dus JIJ hebt er voor gezocht dat ze geen oude iPods meer hadden >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Qorne schreef op 30 juli 2004 @ 01:42:
[...]

ow dus JIJ hebt er voor gezocht dat ze geen oude iPods meer hadden >:) :P
Ja, onder andere :P.
Maar bij Dixons (Verl. Heereweg) hebben ze hem nog wel hoor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hint: Polectro Plaza (goed zoeken om een winkel te vinden :/) verkoopt de 20GB 3rd gen voor slechts 265 euro :9~
De 15GB gaat weg voor 225, de 40GB voor 345 :)

Klik

En dan onder 'computers en randapparatuur'

Toch vraag ik me af of ik wel voor een 3G ga. De nieuwe iPod is voor 329 bij de Apple Store te krijgen, en wat je dan krijgt is niet alleen het nieuwe design (ik vind het eigenlijk minder), maar ook een accu die langer meegaat, namelijk tot 12 uur.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 12:45 . Reden: Linkje toegevoegd, extra info geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn das echt goedkoop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shit man, ben net geweest bij polectro... zegt die man, het is op, alleen nog 40gb of anders de 4Generatie. ik dacht bij mezelf Vuile PIEP PIEP PIEP.
(deze topic heeft dus degelijk wel nut :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Qorne schreef op 29 juli 2004 @ 15:52:
[...]

Tja dat heb je bij die winkel heel erg :x was er ook even hij wist niet eens wat de nieuwe iPod was :/ kende alleen de Mini die ze nog op voorraad hadden gister (silver ook!) Dixons Groningen bij Grote Markt in de buurt :P voor wie er nog 1 wil ;)
Tja ze verkopen er niet alleen iPods |:( 8)7 .... als je als verkoper alle nieuwe producten uit je kop moet weten dan blijf je bezig ! Ga jij maar eens alle nieuwe telefoons, desktop pc's, notebooks, digicams, Discmans, mp3 spelers, videocamera's, softwarem, accesoires enz. enz. bijhouden > succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
shit de shit de shit.... Ik bel net Denieuwemacwinkel... laatste 15GB is net verkocht... Ik denk van hoe erg kan het tegen zitten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:07
Heb zojuist ook een ipod 3e gen aangeschaft :*)
totaal voor € 260,- voor de 20gb. versie bij de bcc
Hij lag daar voor € 329,- maar via hun prijsgarantie heb ik hem gekregen voor € 260,- lijkt me niet verkeerd.

Ik vraag me nu alleen af of hij wel compleet is, vandaar dat ik hoop dat 1 van jullie me kan helpen.

Als ik het goed begrijp moet hij zowel Firewire als voor usb 2.0 geschikt zijn.
Nu kan ik hem wel aansluiten op m`n firewire poort maar niet op m`n usb poort :'(

Klopt dit en moet ik hiervoor een extra adapter aanschaffen of heb ik iets niet mee gekregen ... (omdat het om het allerlaatste model ging, heb ik hem uit de showroom gekregen, en kan dus niet zien of alles erbij zit)

Als onderdelen heb ik het volgende gekregen:

- dock,
- afstandbediening
- oordopjes
- ipod (uiteraard)
- houder
- hoesje
- firewire kabel
- firewire adapter (1394)
- oplaad stekker
- documentatie + cd-rom

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep, je hebt wel geluk... das wel heel goedkoop... Maar ik heb ook 3g 20gb en het klopt dat je er geen USB kabel bij krijgt... Die moet je apart kopen (ik hoop dat je hem kan vinden, waar ik me iPod kocht hadden ze hem niet en waar ik de kabel had gekocht was de laatste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
pvdlaan schreef op 02 augustus 2004 @ 16:31:
Heb zojuist ook een ipod 3e gen aangeschaft :*)
totaal voor € 260,- voor de 20gb. versie bij de bcc
Hij lag daar voor € 329,- maar via hun prijsgarantie heb ik hem gekregen voor € 260,- lijkt me niet verkeerd.

Ik vraag me nu alleen af of hij wel compleet is, vandaar dat ik hoop dat 1 van jullie me kan helpen.

Als ik het goed begrijp moet hij zowel Firewire als voor usb 2.0 geschikt zijn.
Nu kan ik hem wel aansluiten op m`n firewire poort maar niet op m`n usb poort :'(

Klopt dit en moet ik hiervoor een extra adapter aanschaffen of heb ik iets niet mee gekregen ... (omdat het om het allerlaatste model ging, heb ik hem uit de showroom gekregen, en kan dus niet zien of alles erbij zit)

Als onderdelen heb ik het volgende gekregen:

- dock,
- afstandbediening
- oordopjes
- ipod (uiteraard)
- houder
- hoesje
- firewire kabel
- firewire adapter (1394)
- oplaad stekker
- documentatie + cd-rom
260 euro is een koopje hoor! :). Een USB 2.0 kabel wordt niet meegeleverd. Wellicht kun je hem bestellen op www.apple.com/nlstore . Als ze hem daar ook niet meer verkopen, kun je voor hetzelfde geld ook een FireWire-adapter (PCI) voor je pc kopen. Kun je daarmee je iPod vullen én laden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Ik ben al terug geweest naar de bcc omdat ik ook de nl handleiding miste.
Ze zeiden al dat hij er niet bij hoorde en hij was los te koop voor 18,95.

Eerst maar even kijken of ik hem nodig heb, ik heb firewire op m`n laptop, alleen niet op m`n pc.

Laadt hij ook op via firewire of kan dit alleen via usb ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:40

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Gewoon een firewire kaartje kopen. Die ontlopen de prijs van een usb kabel niet veel en via firewire wordt hij ook opgeladen (3g laadt niet op via usb)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo, ik ben super geintresseerd in die ipod van prolectro. De 40 gb versie dan, ik ben uit belgië afkomstig en dus is het moeilijk voor mij om daar te geraken. Ik zou het contact adres van die site graag hebben.

Greetz

Thx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:57:
jo, ik ben super geintresseerd in die ipod van prolectro. De 40 gb versie dan, ik ben uit belgië afkomstig en dus is het moeilijk voor mij om daar te geraken. Ik zou het contact adres van die site graag hebben.

Greetz

Thx in advance!
Ik heb dus het volgende mailtje van hun ontvangen:

Goedendag heer van der Laan,

U wilt graag weten of wij de volgende ipods nog op voorraad hebben.
De 20 gb hebben wij niet meer de 40gb hebben we nog ruim voldoende op
voorraad.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Claudia Budde
Afd. Telesales & e-commerce
Polectro BV
020-5170012

Achteraf jammer want ik had liever een 40gb, maargoed heb nu een 20gb ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel , bedankt voor je reply

alleen ben ik hier in feite niet veel mee, ik zou een email adres ofzo moete hebben want ik ben van belgië en als ik naar nederland moet bellen voor wat inlichtingen, ben ik veel geld kwijt!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 23:57

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 11:02:
wel , bedankt voor je reply

alleen ben ik hier in feite niet veel mee, ik zou een email adres ofzo moete hebben want ik ben van belgië en als ik naar nederland moet bellen voor wat inlichtingen, ben ik veel geld kwijt!

Groetjes
Als je een beetje op die site had gekeken dan had je dit kunnen vinden:
Let op! Om er zeker van te zijn dat de aanbiedingen nog gelden raden wij u aan om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Telesales (020 517 00 12) of een e-mail te sturen naar bestel@polectro.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gezocht, maar er dus blijkbaar overgekeken, stond hij bij de disclaimer?

Thx in ieder geval

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 11:08:
ik heb gezocht, maar er dus blijkbaar overgekeken, stond hij bij de disclaimer?

Thx in ieder geval

Greetz
nederland>belgie is met een 0900 nummer maar 1 cent, ik weet niet of dat andersom ook is, maar iig, ik had ook gebeld en ze hadden er nog 11.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

,ik heb ondertusse van hen een mail ontvangen

Dank u voor alle reply's.

Groetjes uit belgië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 12:39:
Toch vraag ik me af of ik wel voor een 3G ga. De nieuwe iPod is voor 329 bij de Apple Store te krijgen, en wat je dan krijgt is niet alleen het nieuwe design (ik vind het eigenlijk minder), maar ook een accu die langer meegaat, namelijk tot 12 uur.
Maar bij die 4g zitten dus niet de "standaard 3g" accesoires bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 19:41:
[...]

Maar bij die 4g zitten dus niet de "standaard 3g" accesoires bij?
Bij de 4G zit geen dock en lederen tasje. Volgens mij zit bij de 40GB 4G wel een AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
rclahsen schreef op 05 augustus 2004 @ 09:22:
[...]

Bij de 4G zit geen dock en lederen tasje. Volgens mij zit bij de 40GB 4G wel een AB
Bij de 4G 40GB zit wel een dock, maar geen tasje en geen AB...
Bij de 4G 20GB zitten helemaal geen accesoires.
FYI :)

[ Voor 10% gewijzigd door estorino op 05-08-2004 11:44 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
GoldieLox schreef op 05 augustus 2004 @ 11:43:
[...]

Dank! :)
Jammer dat bij de 4G 40GB geen AB zit. Want dat vind ik een van de meest handige accessoires. Een dock is leuk als je de iPod wilt aansluiten op je Hi-Fi-installatie, maar dan moet je ook weer een IR-AB kopen, zodat je lekker lui op de bank kunt blijven liggen, etc., etc...je blijft kopen ;)

Naar mijn idee zijn alle 3G iPods wel een beetje uitverkocht, tegen aanbiedingsprijzen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:00
In Amsterdam kun je bij het AppleCentre de oude iPod's kopen voor de nieuwe prijzen.
De 20 GB is dus €329
en de 40 GB is €439
Bij het oude model krijg je dus wel alle extra's zoals een draagtasje, dock en AB erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldieLox schreef op 05 augustus 2004 @ 11:43:
Daarom zijn ze dus een stuk goedkoper dan de 3g serie.
Dank voor de info...
Pagina: 1