Verwijderd
Ja ik speel m ook, maar t is wel een tijdje geleden dat ik m voor t laatst opgestart heb.
Ik heb het net gekocht. En het is super vet. Alleen jammer van de bugs en zo. Maar de engine ziet er wel mooi uit. Ik vindt de textures heel goed.
Ik ben dus maar net begonnen dus ik ken het verhaal en de geschiedenis van het spel niet zo goed. Maar ik weet zeker dat ik de Guardian ga verslaan. Ultima rulezz. En online ook!!!
Ik ben dus maar net begonnen dus ik ken het verhaal en de geschiedenis van het spel niet zo goed. Maar ik weet zeker dat ik de Guardian ga verslaan. Ultima rulezz. En online ook!!!
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Verwijderd
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dit een van de mooiste spellen van dit jaar vindt, heb enkele weken geleden hier al wat over geschreven, bij the way om het spel vloeiender te laten lopen is er een laatste patch uitgebracht ,deze heet :u9patch118 omdat oorspronkelijk het spel alleen lekker liep op een voodoo3 kaart.
Ok het spel heeft dan wel een ZWAAAAAAAAAAAAAAR krachtige computer nodig maar als je die eenmaal hebt is het ook een topspel
ik ga nu de eerste shrine cleansen =)
Trouwens deze site is wel handig
http://rpgplanet.com/ultima9/
ik ga nu de eerste shrine cleansen =)
Trouwens deze site is wel handig
http://rpgplanet.com/ultima9/
Gisteren gekocht voor 25,- bij V&D en natuurlijk de patch geladen, prachtig spel!
Maar na een tijd spelen wel traag (waarschijnlijk een memory leak in het spel).
Effe afsluiten en opnieuw laden verhelpt dat.
Maar na een tijd spelen wel traag (waarschijnlijk een memory leak in het spel).
Effe afsluiten en opnieuw laden verhelpt dat.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
binnenkort p4 1,7 ghz
256 mb ram
geforce 2 ultra
Nu moet ie wel goed lopen hoop ik
Wat ik wel jammer vind aan U9 is dat ze het verhaal compleet omgegooit hebben
in de oude trailers van het spel kan je zien dat het verhaal eigenlijk heel anders was.
256 mb ram
geforce 2 ultra
Nu moet ie wel goed lopen hoop ik
Wat ik wel jammer vind aan U9 is dat ze het verhaal compleet omgegooit hebben
in de oude trailers van het spel kan je zien dat het verhaal eigenlijk heel anders was.
http://users.skynet.be/venom/Content/reviews/Ultima9p2.htm
Als er nog mensen zijn die twijfelen om dit spel te kopen!
Dit is een zeer goede revieuw!
Als er nog mensen zijn die twijfelen om dit spel te kopen!
Dit is een zeer goede revieuw!
hij is echt zwaar goed.
alleen had ik 256MB in mijn win2k machine zitten PII400
en 512MB swap en hij gooit me er gewoon uit omdat de swapfile niet groot genoeg is
(ok win2k zet dat weer goed maar toch
zwaar irri
alleen had ik 256MB in mijn win2k machine zitten PII400
en 512MB swap en hij gooit me er gewoon uit omdat de swapfile niet groot genoeg is
(ok win2k zet dat weer goed maar toch
zwaar irri
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Heb hem ook origineel gekocht en vond het werkelijk het meest saaie RPG dat ik ooit gespeeld heb... De memory leak is rete irri en grofweg elke 30-45 minuten moet je alles afsluiten en weer opnieuw opstarten, omdat je comptuer anders constant loopt te ratelen...
Maar goed.. misschien ben ik wel verwend wat RPG's betreft met Asheron's Call
Maar goed.. misschien ben ik wel verwend wat RPG's betreft met Asheron's Call
Dit is echt een zwaar bruut spel.
Gewoon een hele wereld om te ontdekken echt zwaar cool!
En je kan gewoon overal heenklimmen op berger en watervallen, echt heel mooi
alleen jammer van die bugs
E.A
Gewoon een hele wereld om te ontdekken echt zwaar cool!
En je kan gewoon overal heenklimmen op berger en watervallen, echt heel mooi
alleen jammer van die bugs
E.A
Verwijderd
mwa wel grappig... waar kan ik de newste patch halen want bij mij loopt hij zo sloom als de grootvader van een bejaarde schildpad
Ik vond dit zeker een van de allerbeste spellen die ik ooit gespeeld heb.
Het verhaal is erg goed. Een heel mooi spel! Alleen heel jammer van de bugs. Zelfs na de upgrade is het spel van begin tot eind ongeveer 200 keer vastgelopen. Maar toch ben ik erg blij dat ik hem heb uitgespeeld.
Zeker de moeite waard!
Het verhaal is erg goed. Een heel mooi spel! Alleen heel jammer van de bugs. Zelfs na de upgrade is het spel van begin tot eind ongeveer 200 keer vastgelopen. Maar toch ben ik erg blij dat ik hem heb uitgespeeld.
Zeker de moeite waard!
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
idd als je een ebetje tegen bugs kan een een krachtig systeem hebt is dit spel echt
Pagina: 1