Toon posts:

Programma's om van wav MP3 maken en van MP3 wav?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek programma's om van mp3 een wav te maken en van wav mp3. Dat eerste kan Nero ook maar Easy CD Creator weer niet. Bij Nero kan ik de 2 seconden stilte weer niet tussen de nummers uit halen. Wie kan mij helpen?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

RTFF (Read The Fucking FAQ) :).

Jag

Verwijderd

De meeste Soundblaster kaarten hebben zo'n DAP center aan board....werkt perfect.

Verwijderd

Jeezzz,

Onder WinAmp prefs de output plugin op diskwriter en via configure button de locatie! EQ uit!! Nu gewoon je track/playlist playen en hij blaast ze weer op tot .wav

Verwijderd

MusicMatch.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Winamp vind ik het makkelijkste :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op dinsdag 26 december 2000 04:57 schreef judged het volgende:
Jeezzz,

Onder WinAmp prefs de output plugin op diskwriter en via configure button de locatie! EQ uit!! Nu gewoon je track/playlist playen en hij blaast ze weer op tot .wav
Waarom de EQ uit?????

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

mp3-2-wav (en visa versa)

fijn progje te doenloaden bij download.com
direct download vind je hier

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
Bij Nero kan ik de 2 seconden stilte weer niet tussen de nummers uit halen. Wie kan mij helpen?
Kan wel met nero kijk maar eens goed bij opties waar je ook de cd-tekst in kan vullen.
moet je wel goed kijken want het is niet echt superduidelijk vind ik maar het kan wel

.

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 12:12 schreef schizofreen het volgende:
mp3-2-wav (en visa versa)

fijn progje te doenloaden bij download.com
direct download vind je hier
Kan het ook omgekeerd dan en hoe?

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 10:39 schreef r00tie het volgende:

[..]
Waarom de EQ uit?????
Als jij de mp3 convert naar wav met de EQ aan en speelt vervolgens de wav (of de audiocd die je ervan gebakken hebt) weer af met winamp of je hifiset met wederom een equalizer, ben je dus 2 maal aan het equalizen!!!!!
Converten met EQ ertussen is alleen aan te raden bij slechte mp3's (lage bitrate, slechte codec).

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het uitzetten van de stilte tussen de nummers wel te vinden in Nero, maar het werkt op de een of andere manier niet meer. Wat je trouwens ook kan doen is de eigenschappen veranderen. Verder alvast bedankt iedereen voor de tips!!

Verwijderd

Topicstarter
Geplaatst door judged - dinsdag 26 december 2000 04:57

--------------------------------------------------------------------------------
Jeezzz,

Dit heb ik gedaan maar de bestanden zoals ze op m'n hd staan zijn niet veranderd. Waar laat hij de omgezette bestanden dan? Ik wil ze ergens kunnen opslaan zodat ik ze daarna kan branden als wav.

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:17
Alle bekende brander programma's (Nero, Easy cd creator) zetten de mp3 files automatisch om naar wave als je een audio cd willen maken.

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 14:04 schreef Raampie het volgende:
Geplaatst door judged - dinsdag 26 december 2000 04:57

--------------------------------------------------------------------------------
Jeezzz,

Dit heb ik gedaan maar de bestanden zoals ze op m'n hd staan zijn niet veranderd. Waar laat hij de omgezette bestanden dan? Ik wil ze ergens kunnen opslaan zodat ik ze daarna kan branden als wav.
Onderaan in het output plugin tabblad moet je na het selecteren van de diskwriter via de knop configure de outputlocatie kiezen...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ga ik effe proberen. Ik heb een aantal mp3's die als mp3 perfect klinken, maar als wav zijn ze beschadigd of in ieder geval doet m'n brander er moeilijk over. Ik zal dit eens proberen. Thanx!

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
WinOnCD 3.7 Power Edition .. kan je gewoon direct mp3's op audio cd bakken maar ook met een hele grote zooi prof. DSP effecten eroverheen.

Maar als je het mooiste geluid wilt hebben converteer je die mp3s naar Wave met Winamp. Equaliser uit .. maar DFX AAN 8-)
DFX zorgt echt voor vette verbetering in hoge tonen (dus alleen fidelity aanzetten en evt. een beetje bass boost .. maar dat kan je stereo waarsch. beter)8-).

Echt .. bak maar 2 cd's met en zonder DFX geript .. is een wereld van verschil.
DFX berekent de hoge frequentie golven die bij het coderen naar mp3 verloren gaan weer terug.. plugin gewoon downloade van winamp.com

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• schizofreen
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

Op dinsdag 26 december 2000 12:23 schreef matthijs1985 het volgende:

[..]
Kan het ook omgekeerd dan en hoe?
ja gewoon een mp3 selecteren als het een wav moet worden
en een wav selecteren als het een mp3 moet wprden
tres simple

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Topicstarter
Quote: DFX zorgt echt voor vette verbetering in hoge tonen (dus alleen fidelity aanzetten en evt. een beetje bass boost .. maar dat kan je stereo waarsch. beter).

Hoe hoog zet jij fidelity dan gewoonlijk?

• violator_
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op 3 of 4 ... niet hoger want dan wordt het onnatuurlijk ... 8-)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 15:35

Flotter

Pelipper!

RazorLAME!!! Het ultieme MP3->WAV en WAV->MP3 programa!

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Pagina: 1