Toon posts:

Teveel BAS

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is heus, ik heb last van teveel bas, heb al alle instelingen zo laag mogelijk gezet en ondaks dat komt er teveel bas uit mijn Creative Inspire P380. Dit gebeurd ook als ik dat ding op mijn discman aansluit.
Ik heb een onboard geluidskaart en als ik de compu op mijn stereo aansluit heb ik ook meer bas dan normaal. Het kan dus een combinatie zijn van een subwoofer die teveel bas geeft of niet goed instelbaar is en van mijn geluidskaart.

Ideeen wat ik hier aan kan doen, misschien extra programmaatjes die de bas regelen buiten windows en winamp om, iemand.......

bedankt michel

Verwijderd

Als je met de equalizer in Winamp de bas uitzet. Heb je dan nog steeds last van teveel bas?

Verwijderd

Achterop je subwoofer zit een knopje waarmee je de bas kan regelen (teminste dat zit bij mijn creative setje). Stel die es lager in.

Verwijderd

sorry maar volgens mij kun je nooit teveel bas hebben alleen te weinig midden en hoog, maar das mijn mening

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Heb je de subwoofer soms in een hoek staan?
Zet 'em anders eens wat verder van de muren af.

Who is John Galt?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:45:
sorry maar volgens mij kun je nooit teveel bas hebben alleen te weinig midden en hoog, maar das mijn mening
ehm, dude, er is een verschil tussen lomp geluid en mooi geluid :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 21:52:
Achterop je subwoofer zit een knopje waarmee je de bas kan regelen (teminste dat zit bij mijn creative setje). Stel die es lager in.
Klopt...

Verwijderd

Dit lijken mij genoeg mogelijkheden om het basniveau goed te krijgen.

Dit zijn alle ook nog eens punten die jezelf heel goed kunt uitvinden. Daarom gaat dit topic dan ook op slot. Als je daar nog vragen over hebt wil ik je even wijzen op: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.