Kan volgens mij niet: Je kan wel de pro 2 bios flashen, maar de multiplier optie is dan disabled.
Je kan met de L bruggen gaan doorkrassen verbinden onzo en toch de multiplier veranderen. (gebruik daarvoor de search, weet ik ook niks van
)
Je kan met de L bruggen gaan doorkrassen verbinden onzo en toch de multiplier veranderen. (gebruik daarvoor de search, weet ik ook niks van
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Op de Tweakers.net frontpage heeft een keer een verhaal gestaan over het oc'en van duron/thunderbird op een moederbord dat geen multiplier dipswitch had.
Verwijderd
/ 
Pro2A halen, Pro2 wisselen met Pro2A, alles netjes terug in doosje, terugbrengen onder motto "foutje, ik heb Intel processor....".
/eind
Pro2A halen, Pro2 wisselen met Pro2A, alles netjes terug in doosje, terugbrengen onder motto "foutje, ik heb Intel processor....".
/eind
Verwijderd
Hier wordt ik dus echt een beetje misselijk van.:ZOp dinsdag 26 december 2000 12:11 schreef PeepPeep het volgende:
/
/eind
Ik ookOp dinsdag 26 december 2000 13:18 schreef oldman het volgende:
[..]
Hier wordt ik dus echt een beetje misselijk van.:Z
dit is gewoon diefstal/afzetterij etc etc
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
je kunt heb ook gewoon voor een prikkie aan mij verkopen, en dan gewoon eerlijk wat bijleggen en die 2 kopen
Verwijderd
Ook voor jou een gelukkig 2001.:ZOp dinsdag 26 december 2000 16:24 schreef SirCommieBastard het volgende:
hahaha, Diefstal en afzetterij zijn de prijzen die ze voor die shit vragen.
Pagina: 1