Toon posts:

Auto start prog and minimize to systray

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me vandaga een bult gezocht naar juiste prog om een app te minimizen naar de systray ( ook via de search). Er zijn tal van progs hiervoor alleen ik wil het volgende:

iTunes auto opstarten en op systray plaatsen. Inmiddels heb ik iTunes in de startup van windows gezet en start deze dus auto op bij het inlioggen. Nu nog minimizen naar de systray... how?

Het lieft zou ik een progje tegen komen die zowel iTunes auto laat opstarten als minimizen naar systray :P

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gebruik hier (lees: het minimizen naar de tray) 'Tray Wizard' voor, maar ik ontdek zojuist dat de 'officiële site' niet meer bestaat. :'(

[google="tray wizard"]

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 28-07-2004 19:27 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Nergens vandaan te trekken dat progje. Het is vreselijk klein maar toch linkt iedere aanbieder door naar de officiële site die niet meer bestaat :'(

• pven
  • Niet online
Ik ga hem ff voor je mirroren: hiero! (Deze haal ik over enkele uren weer weg.)

Proggie is freeware en mag dus gedeeld worden.

Proggie is weer verwijderd.

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 28-07-2004 19:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx m8;

ik heb progje ff geprobeerd maar het werkt te simpel. Het doet wat het moet doen alleen niet auto.

Dit resultaat krijg ik dus niet
iTunes auto opstarten en op systray plaatsen. Inmiddels heb ik iTunes in de startup van windows gezet en start deze dus auto op bij het inlioggen. Nu nog minimizen naar de systray...
Waarom wil ik dit: iTunes draait op een file server en kan zo via iTunes op een client muziek luisteren door de ingebakken share optie in iTunes.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zit hier niets tussen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-08 08:55
TrayIt!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:44:
thnx m8;

ik heb progje ff geprobeerd maar het werkt te simpel. Het doet wat het moet doen alleen niet auto.

Dit resultaat krijg ik dus niet

[...]

Waarom wil ik dit: iTunes draait op een file server en kan zo via iTunes op een client muziek luisteren door de ingebakken share optie in iTunes.
Zit er bij de optie 'Minimized Windows' niet zo'n optie dan? Het is iets wat ik niet nodig heb, maar ik had toch echt het vermoeden dat dit proggie het in zich had.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.handyarchive.com/free/minimize/ al geprobeerd.. staan diverse op

trayit ..ookal geprobeerd

8)7

Verwijderd

Topicstarter
nee pven zie dit niet terug in het progje

• UltraSub
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 19:50:
http://www.handyarchive.com/free/minimize/ al geprobeerd.. staan diverse op

trayit ..ookal geprobeerd

8)7
Hmm.. Maar volgens mij heb ik hier TrayIt toch echt werkend gehad zoals jij het wilt! Prog start, en verhuist meteen naar de systray, en als dat nog niet genoeg is kun je hem ook helemaal laten verdwijnen :)

Verwijderd

TrayIt is wat je nodig hebt, ctrl + klik op minimaliseren en hij staat in je systeembalk :)

Verwijderd

Topicstarter
zoals jij het beschrijft is het net een handeling te veel. het komo op een server te draaien dus moet het auto starten en minimaliseren. Dus nier eerst een toetscombi maken voor het werkt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:25:
TrayIt is wat je nodig hebt, ctrl + klik op minimaliseren en hij staat in je systeembalk :)
Anders lees je de startpost en verdere informatie even :) Het gaat om het automatisch minimizen van apps :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• UltraSub
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 20:29:
zoals jij het beschrijft is het net een handeling te veel. het komo op een server te draaien dus moet het auto starten en minimaliseren. Dus nier eerst een toetscombi maken voor het werkt
Maar je kunt het configureren zodat het dat volledig automatisch doet! Heb ik hier werkend gehad!
Pagina: 1