Hoi!
Ik zit me hier al een dag dood te zoeken aan een probleem dat waarschijnlijk zo voor de hand ligt. Ik vind het echt niet.
Ik heb dus een hele site in elkaar, waar ik nu dmv dynamic textfields de data extern wil inladen. Dus ik zet de eigenschappen van het textfield en zorg dat het de juiste variabele laadt. En dat lukt, alleen is de text nooit zichtbaar. Ik kan ze dus wel selecteren en kopiëren, ergens anders plakken en dan zie ik de tekst wel. Ik verander van achtergrond, tekstkleur, niets helpt.
Nog een stukje "variable list" :
Ik neem aan dat ik jullie genoeg info gegeven heb. Ik vond op de search niets en heb ook al gegoogled, geloof me
Ik zit me hier al een dag dood te zoeken aan een probleem dat waarschijnlijk zo voor de hand ligt. Ik vind het echt niet.
Ik heb dus een hele site in elkaar, waar ik nu dmv dynamic textfields de data extern wil inladen. Dus ik zet de eigenschappen van het textfield en zorg dat het de juiste variabele laadt. En dat lukt, alleen is de text nooit zichtbaar. Ik kan ze dus wel selecteren en kopiëren, ergens anders plakken en dan zie ik de tekst wel. Ik verander van achtergrond, tekstkleur, niets helpt.
Nog een stukje "variable list" :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Variable _level0.mc_content.content_content.home.test = "dikke leute"
Edit Text: Target="_level0.mc_content.content_content.home.instance3"
variable = "_level0.mc_content.content_content.home.test",
text = "dikke leute",
htmlText = "dikke leute",
html = false, textWidth = 678, textHeight = 83, maxChars = null,
borderColor = 0x000000, backgroundColor = 0xFFFFFF, textColor = 0xCACACA, border = false,
background = false, wordWrap = false, password = false, multiline = false,
selectable = true, scroll = 1, hscroll = 0, maxscroll = 1,
maxhscroll = 192, bottomScroll = 1,
type = "dynamic",
embedFonts = false, restrict = null, length = 11, tabIndex = undefined,
autoSize = "none",
mouseWheelEnabled = true, condenseWhite = false, styleSheet = undefined |
Ik neem aan dat ik jullie genoeg info gegeven heb. Ik vond op de search niets en heb ook al gegoogled, geloof me
Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case