Op telecomvergelijker oppert er iemand dat vodafone nieuwe tariefplannen krijgt. Weet iemand hier meer van. Zo ja wat is het precies?
Weet niet meer, weet wel dat er idd het een en ander gaat gebeuren.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Wat bedoel je met het een en ander dan weet je al wel iets meer als ik denk ik!blogbuster schreef op 28 juli 2004 @ 19:00:
Weet niet meer, weet wel dat er idd het een en ander gaat gebeuren.
Verwijderd
van TV:
"opzegguhhh" is er dus niet bij deze keer
betekent dus dat nieuwe tarieven alleen voor nieuwe abo's zijnwerd mij aangeraden tot maandag te wachten met nieuw Vodafone abonnement i.v.m. nieuwe tarieven die eraan komen
"opzegguhhh" is er dus niet bij deze keer
lekker hoor.. je wordt weer flink genaait.. 
Prijzen zulle vast wel zakken.. *smsjes ed..* maar huidige abbonee's worden flink genaait uiteraard! : (
Prijzen zulle vast wel zakken.. *smsjes ed..* maar huidige abbonee's worden flink genaait uiteraard! : (
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
je was er nog altijd zelf bij toen je tekende.AMDFreak schreef op 28 juli 2004 @ 19:17:
lekker hoor.. je wordt weer flink genaait..
ik heb ook een paar dure abo's lopen, maar mij hoor je niet klagen.
gegokt en verloren, heet dat
Ik heb 1,5 maand terug een nieuw Vodafone 500 abbo afgesloten en heb 2 maanden opzegtermijn bij Orange dus pas 12 aug gaat me nieuw abbo in (nummerbehoud).
Hoop niet dat ik dan ook opeens meer moet betalen, maar zolang er niks bekend is moeten we maar afwachten...
Hoop niet dat ik dan ook opeens meer moet betalen, maar zolang er niks bekend is moeten we maar afwachten...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Mager topic, vage acties, blabla zie FAQ, etc.
'k Heb even geen zin om een sluitmsg te tikken omdat de TS'er toch al clonebanned is.
'k Heb even geen zin om een sluitmsg te tikken omdat de TS'er toch al clonebanned is.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()