"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
De (echte) brug is krom.Reveller schreef op 28 juli 2004 @ 18:11:
Of als het toch op zelf natekenen aankomt - hebben jullie nog op -of aanmerkingen over hoe ik eea realistischer zou kunnen maken?
Anders idd: illustrator en overtrekken maar
Al vind ik de bovenste nog best wel op 3d lijken, wat misschien wel het makkelijkste is
[ Voor 17% gewijzigd door flashin op 28-07-2004 18:47 ]
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Verwijderd
yeah right,... voor een 2d plaatje even een 3d ding modellen? Jij gaat zeker ook als je stamppot maakt eerst aardappelen poten?tec schreef op 28 juli 2004 @ 19:57:
Ik denk dat je die brug redelijk snel in 3dmax of weet ik wat voor 3d pakket nagebouwd hebt.. daarna kun je er natuurlijk alles mee doen wat je wil.
Gewoon vrijstaand maken , wat trace-color-adjustments-layers en een transmission filter een klaar is klara.
http://www.architectenweb...asp?iNID=2837&iNTypeID=55 voor je er je levenswerk van gaat maken... je mag een afgeleide beeltenis van de erasmusbrug officieel dus niet zomaar op je website gebruiken.
Dit is idd een klusje voor illustrator. Met vectoren wordt je ook gedwongen wat netter en strakker te werken.
Verwijderd
Bij filters kom je snel op zoiets uit, toch erg fake:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:48 ]
link
[ Voor 27% gewijzigd door Roland op 29-07-2004 09:28 ]
...Make every cut count, even if it is one frame...
een tekening van de brug op je site zetten is iets anders dan commerciële exploitatieDat betekent dat commerciële exploitatie van Van Berkels creatie verboden is. Als je de brug op posters gaat zetten, dan overtreed je de wet.
Roland schreef op 29 juli 2004 @ 09:26:
Ik las laatste een artikel (gisteren geloof ik) dat er copy-right op de foto's van de Erasmus brug staan. Je mag dus de foto niet gebruiken voor je site helaas. Ik zal ff een linkje zoeken
link
Komt uit het artikel waar cutter heen linkteDat geldt niet in het geval er naast 'De Zwaan' ook andere gebouwen op de afbeelding staan. In dat is er sprake van een 'citaat', legt een woordvoerder van Beeldmerk uit.