Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een 3310 gehaald, voorheen had ik een 3210. Nu valt me op dat de accu van de 3310 het veel minder lang uit houdt dan die van mijn 3210. Ik bel niks meer of minder. Hij wordt wel altijd helemaal ontladen voordat ik 'em weer achter de lader smijt. Ik kan er nu ongeveer 1,5 dag mee. Met m'n 3210 kon ik er wel 3dagen mee.

Iemand anders hier ook last van?

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Goh ik heb ook een 3310, en de accu gaat als ik gewoon bel en best veel snake ongeveer 5 dagen me, en als ik niet bel of snake wel meer als een week.

de eerste paar keer ging ie wel korter mee, maar het werd bij mij na een paar keer volledig opladen/ontladen behoorlijk lang

Ik heb een BMC-3 3,6 V accu Ni-MH

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:51
Euhm ik denk dat je ff contact op moet nemen met je leverancier. Ik heb hetzelfde probleem gehad met 4 van mijn 7 nokia's ( 3210 ) is ie defect hij heeft dan ergens kortsluiting.
en mijn 3310 houdt het langer uit als mijn 3210
maar toch ga ik een tweede accu bij kopen ( ik heb altijd twee accu's bij mijn telefoon's in case of fire !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Heb je je trilalarm ingeschakeld staan? Trillen kost redelijk veel energie, dus als 'ie vaak overgaat dan kan het best zijn dat 'ie eerder leeg is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat ie nu al kapot is. Ik heb de telefoon pas. Hij is ook nog maar 3keer opgeladen ofzo. Misschien moet ie wel eerst een paar keer goed worden ontladen en dan weer opladen.

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
jah, ik zou ook nog ff wachten, bij mij waren de eerste paar keer ook erg kort, wordt steeds langer.

Verwijderd

Jep, veel opladen en dan helemaal leeg laten lopen
Pagina: 1