Om de mac-geformatteerde Ipod van een vriend van mij te benaderen heb ik geprobeerd om met macopener in combinatie met ephpod de mac-schijf te "mounten".
Echter 2 maal crashte de PC (blue screen of death) na het opstarten van Ephpod.
Als ik de ipod in de usb poort laat zitten wil de pc niet herstarten, dus het lijkt alsof deze mount helemaal mislukt. Ik zie de ipod ook niet als HD in de verkenner.
Overigens doet mijn eigen windows formatted ipod het prima op deze pc.
Omdat ik de ipod van die vriend niet wil mollen heb ik het niet vaker geprobeerd en durf ik ook niet te experimenteren.
Een zoektocht op internet resulteerde in vage vergelijkbare klachten, maar alleen met oudere versies.
specs: xp pro, 3rd gen 40gb ipod, usb connectie
Mijn vraag is of iemand dezelfde problemen heeft (gehad), en of iemand al een oplossing heeft.
Echter 2 maal crashte de PC (blue screen of death) na het opstarten van Ephpod.
Als ik de ipod in de usb poort laat zitten wil de pc niet herstarten, dus het lijkt alsof deze mount helemaal mislukt. Ik zie de ipod ook niet als HD in de verkenner.
Overigens doet mijn eigen windows formatted ipod het prima op deze pc.
Omdat ik de ipod van die vriend niet wil mollen heb ik het niet vaker geprobeerd en durf ik ook niet te experimenteren.
Een zoektocht op internet resulteerde in vage vergelijkbare klachten, maar alleen met oudere versies.
specs: xp pro, 3rd gen 40gb ipod, usb connectie
Mijn vraag is of iemand dezelfde problemen heeft (gehad), en of iemand al een oplossing heeft.