Toon posts:

Welke brander ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk een nieuwe brander gaan ahlen.. want me oude 2x2x6 (HP 7200i) vind ik toch net IETS :P te langzaam :)...

ik zat te denken aan een plextor 12x10x32 (IDE).. maar die brandertjes van Lite-On zijn volgens mij stuk goedkoper...

iemand suggesties van welke ik het beste kan nemen ... natuurlijk voor zo min mogenlijk geld :) ... ik ben niet zo'n rijk man :(.

BVD

ps graag een beetje nuttige informatie, en be-argumenteerde antwoorden

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 11:18
Ik zou voor de plextor gaan.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 15:37

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gebruik de search eens !!!!!!!!!

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 december 2000 01:09 schreef Evink het volgende:
Ik zou voor de plextor gaan.
Heb je daar ook nog een speciale reden voor ?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 december 2000 01:12 schreef DeWaanzin het volgende:
Gebruik de search eens !!!!!!!!!
Heb ik gedaan... kon niet echt iets nuttigs vinden

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 26 december 2000 01:13 schreef Mafioso-real1 het volgende:

[..]
Heb ik gedaan... kon niet echt iets nuttigs vinden
Dan gebruik je het niet goed. Niet dat je vraag erg is, maar om te zeggen dat dat niet te vinden is, dat gaat me te boven.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 01:12 schreef Mafioso-real1 het volgende:

[..]
Heb je daar ook nog een speciale reden voor ?
nou het is alleen maar een van de beste, maar voor de rest.....

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 11:18
"BURNPROOF"
nead I say more??

• DeWaanzin

DeWaanzin

Precies, tik bij de search maar eens %liteon% in en je ziet vanzelf wat er gebeurt ! En ik weet het kost een beetje meer moeite, maar het scheelt weer een topicje of wat.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Maar goed ik zal nog 1 keer het woord verkondigen ! Als je veel geld over hebt neem dan maar een Plex (garantie, kwaliteit etc.), heb je wat minder ga dan voor die Liteon (heb ikzelf ook) heeft Burnproof en werkt gewoon goed.

• mbr
  • Laatst online: 06-05 19:37

mbr

Ik heb een Sony CRX145E waar ik heel tevreden over ben.

Werkt ook prima samen met CloneCD en kost nu 499 bij kinorama, had er toentertijd 700 voor betaald.

Maar idd iedereen roemt Plextor en waarschijnlijk omdat Plextor een hele goede support heeft wat bij Sony niet het geval is.......

Burnproof is wel leuk maar deze feature mis ik helemaal niet want ik kan bijvoorbeeld rustig Quake iii spelen en wat branden tegelijkertijd zonder een buffer underrun te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de reacties

• EdKoF
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-04-2025

EdKoF

Geschud, niet geroerd

Prijsverschil is tussen Lite-On en Plextor is zo'n 125 piek. Daarvoor koop je kwaliteit en gegarandeerd dat dat ding wordt ondersteund door CloneCD en Blindwrite. Met die Lite-On is dat afwachten.

Gisteravond die Plextor besteld bij www.norrod.nl, daar is 'ie 565 piek (en 25 piek verzendkosten).

Succes!

Edo.

<HTML <BR>

• monterey
  • Laatst online: 30-11-2025
ga voor de plextor dan weet je zeker dat je een goede brander in je systeem heb zitten.
gaat ie kapot dan word ie aan huis opgehaald en weer afgeleverd als je dat wil dat zie ik die lite on jongens niet doen.alle software ook de laatste nieuwe daar zal je zeker ondersteuning voor plextor in vinden dat is zeker voor merken als dit niet het geval.
plextor staat voor kwaliteit en duurzaamheid.
zag gisteren nog op tv het kodak foto laboratorium daar worden je foto's op cd gezet en ook daar enkel plextor writers dat doen ze echt niet voor niets.

Verwijderd

Mijn Zippo doet het altijd (mijn vrouw niet.....)
>:)

Verwijderd

Zoek er een die zoveel mogelijk ondersteund. Raw-Read en Write. Overburning, DAO, TAO en SAO. Kijk een bij www.gamecopyworld.com
Pagina: 1