Nieuwe vloerstaande luidsprekers voor HT - e200 ps

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• mhofstra
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 14:58
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar vloerstaande luidsprekers voor mijn hometheater'tje. De prijscategorie waar ik in wil zoeken is ongeveer 200 euro per luidspreker. Hiervan moet ik er dan vier hebben + een bijpassende center speaker en subwoofer.

Voor de subwoofer heb ik een Rel Quake of de kleinste SVS in gedachten.

Voor de luidsprekers wil ik luisteren naar de Mission M3 reeks en een B&W 602.5 S3. Wie kan mij nog een aantal merken+types aangeven welke in deze prijscategorie passen en waarnaar ik ook eens zou moeten luisteren?

Ik heb trouwens een Pioneer VSX811 versterker en het gebruik is ongeveer 75% film, 25% muziek DVD/CD.

Ik woon in het zuidwesten van friesland, weet iemand misschien ook een winkel met luisterruimte in de buurt die o.a. bovenstaande luidsprekers verkopen ?

Alvast bedankt voor de hulp!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:38
Ik woon zelf in het zuiden des lands, en heb dus gen enkele suggestie voor winkels in het noorden. Echter kan ik je wel suggesties aan de hand doen voor eventueel te beluisteren speakers.

Ik heb zelf kort geleden voor een zelfde dillema gestaan. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de M72/M73 serie van Mission. M72 is een boekenplank speaker en de M73 een zuil. De advies prijzen zijn respectievelijk 199 en 249 euro.

Tevens heb ik geluisterd naar de B&W 300 series en de Mordaunt Short 900 series.
Beide zijn het boekenplank speakers waarbij de MS erg klinisch klonk en de B&W wat 'power' miste in het laag. Maar dat is natuurlijk zeer persoonlijk.

Verwijderd

Correct prijslijst

Stassen prijslijst

Zoeken bij kieskeurig naar vloerstaande speakers tot €250

2 minuten zoeken en ik heb al een uitgebreide collectie met speakers die in jouw prijsklasse vallen. Nu rest jou alleen nog maar een goede dealer te vinden die veel modellen leveren. Maar dat kan jij het beste zelf doen. Pak eens een gouden gids etc. Maar kijk ook op hifi sites bijvoorbeeld:

Hifi winkels in Friesland bij via Hifi.nl

Met deze links en info moet jezelf heel ver kunnen komen. Als je later nog een verhaaltje wilt posten over de verdere afloop is dat prima, maar doe zelf iets meer moeite bij het voorwerk.

Succes :)

Dit topic is gesloten.