Hey iedereen, ik ben hier nieuw en hoop op jullie hulp bij mijn probleem!
ik heb gister namelijk een Sony DNE301 mp3/atrac3plus-discman gekocht en ben er heeeel blij mee (echt een aanrader, licht, zuinig, niet groot, zo'n 30uur muziek op 1 cd dmv atrac) maar nu heb ik dus een probleem met SonicStage.
Gisteravond heb ik m'n eerste atrac-cd gemaakt, en omdat ik in alle haast een hoop albums was vergeten wilde ik er vandaag nog eentje maken. Geen probleem leek me, dus ik ging weer aan de slag, kom ik erachter dat de albums die ik gister gebrand heb niet nogmaals te gebruiken zijn! Dit krijg ik dan:
Alvast bedankt, Jasper.
oja, dit is hem dus, alleen heb ik hem in het grijs/zilver
ik heb gister namelijk een Sony DNE301 mp3/atrac3plus-discman gekocht en ben er heeeel blij mee (echt een aanrader, licht, zuinig, niet groot, zo'n 30uur muziek op 1 cd dmv atrac) maar nu heb ik dus een probleem met SonicStage.
Gisteravond heb ik m'n eerste atrac-cd gemaakt, en omdat ik in alle haast een hoop albums was vergeten wilde ik er vandaag nog eentje maken. Geen probleem leek me, dus ik ging weer aan de slag, kom ik erachter dat de albums die ik gister gebrand heb niet nogmaals te gebruiken zijn! Dit krijg ik dan:
Is hier iets tegen te doen? Of heeft iemand misschien een emailadres van een sony-helpdesk ofzo, want die heb ik zowiezo nog nergens kunnen vindenCannot create a CD because of copyright restrictions.
Alvast bedankt, Jasper.
oja, dit is hem dus, alleen heb ik hem in het grijs/zilver
Sony DNE-301
Deze draagbare CD-speler is energiezuinig en schokbestendig dankzij de professionele G-protection.
Met o.a.:
afstandsbediening
weergave van CD, CD-R(W), ATRAC3plus-, ATRAC3 -en MP3 op CD-R(W)
Brandt 30 CD’s op 1 CD-R(W) met ATRAC compressie
LCD-display: Ja
Introscan: Ja
Levensduur batterij: 85
Type opslag: cd, cd 8cm
Afstandsbediening: Ja
Frequentie (min.): 20
Frequentie (max.): 20000
Type batterij: 2 x AA
Vermogen: Ja
Typenummer: DNE-301
Merk: Sony