Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 14:46:
Geen probleem.. je moet f op je mobo kijken.. bij bijna alle mobo's na 486 tijdperk staat in meer of mindere mate aangeven welke pinnentjes bij welke funtie horen. Voor een normale powerswitch heb je maar twee pinnetjes nodig. Dit zitten meestal met zijn alle bij elkaar ergens aan de rand (links onder?) op t mobo, net als de reset switch pinnen, power led, hdd led soms, en PC speaker pinnen. T enige wat zo'n switch moet doen is even contact maken, en dan weer los laten. Je kunt nl. ook gewoon twee draden vast maken aan de twee powerswitch pinnen van je mobo.. dan kun je starten door die draden tegen elkaar te houden

Ke zal ff kijken waar ik het woordje power kan vinden

this een best nieuw moederbord met videokaart 128mb enzo er al op. thnx ik zal ff kijken
Aiii..ik zie zo veel plekken waar het op zou kunnen..... ik zie een blokje waar 13 pinnetjes uisteken. 2 dus intotaal 15. 2 zitten al vast met een groen ding.. dus kan ze wel alemaal uitproberen maar dan gaat me moederbord naar de klote denk ik
zo....
Zal wel ff paar foto's van maken.
Code in het groot: m6190z9909209076 maar dievindt niks op google.
Nou weet je wat ik sluit voeding gewoon ff aan. en dan ga ik met een schroevendraaier die gaatjes langs.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 28-07-2004 14:57
]