Toon posts:

Waar koop ik aan/uit knop voor pc!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb 5 pc zaken contracteerd maar overal zeggen ze, nee wij verkopen geen losse aan/uit knoppen voor de pc.

weet iemand waar je dat kunt vinden. Heb in dit forum ook al 1000x zitte zoeken.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:06
Ik neem aan dat je zaken gecontacteerd hebt... allemaal contracten maken voor een enkele knop... :)

Probeer het eens bij conrad... die heb je bij het 1000x zoeken echt wel heel erg vaak voorbij zien komen.

Echt, serieus... dit is echt zeker weten heel erg makkelijk te vinden...

[ Voor 16% gewijzigd door dreamscape op 28-07-2004 14:31 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:25

Croga

The Unreasonable Man

Heb je al eens bij een electronica zaak nagevraagd? Die hebben allerlei knoppen in allerlei kleuren, maten, vormen, en wat diens meer zij.....

Daarnaast kun je dit zonder meer terugvinden in de diverse Casemodding topics......

Verwijderd

Klein vraagje. Waarom wil je dat? Een beetje te fanatiek met je huidige knopje omgegaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar zon knop moet toch aangesloten worden op je moederbord? Dat is zo bij mijn moederbod :( Moet gelijk zon stekker die op mijn moederbord geplugt kan worden.

En nee ben eige kast maken :) omdat in me andere kast een nieuwe pc is gekomen vandaar dus :)

Ja en eige knop... maar haal je die draden dan :( heb aantal bedrijven zo als al gezegt ge E-mailt maar ja kom erniet echt uit :(

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 14:36 ]

Verwijderd

Maak je eigen knop anders, niet zo heel erg moeilijk. Heb je gelijk de eerste stap gezet naar het modden van je pc :)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53
Verdiep je even in electronica, knopjes voor computers en de website van conrad. Wij zijn ervan overtuigd dat jij dat helemaal gaat maken. Want in 1000x kan veel gebeuren ;)

tip: mobo handleiding

Verwijderd

deurbel doet het ook altijd goed :)

Edit: en als je toch bij een doe-het-zelf'r bent, haal dan gelijk van die krimpjes, past perfect om die pinnetjes :) :9

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 14:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gody schreef op 28 juli 2004 @ 14:38:
Verdiep je even in electronica, knopjes voor computers en de website van conrad. Wij zijn ervan overtuigd dat jij dat helemaal gaat maken. Want in 1000x kan veel gebeuren ;)

tip: mobo handleiding
Heb geen mobo handleiding meer was een kant en klaar pctje 1jaar geleden P3 500Mhz maar ik zal ff die pc zaak in de buurt opbellen en vragen wat voor stekker op me moederbord moet komen te zitten :D

En ja deurbel ik begrijp maar hoe maak je hem aan je moederbord vast zo dat pc aan goed ;) Das mijn vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 14:40 ]

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

lol heb je je oude knop doodgevingerd ? :+

Meneer 1000 has spoken......

Verwijderd

Topicstarter
dude123 schreef op 28 juli 2004 @ 14:41:
lol heb je je oude knop doodgevingerd ? :+
Lees ff wat ik net zei. die zit in me andere pc!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 21:40
slopen van een oude pc, keb ook een reset knopje gesloopt uit een oud roestend ding

Verwijderd

Zoals al eerder gezegd: de knop van een deurbel voldoet prima.

Maar je kunt ook gewoon bij een willekeurige electro-zaak om een pulsdrukkertje vragen, kun je de vorm en kleur ook nog kiezen.

Of je gaat creatief aan de slag met een oud contactslot uit een auto. (Shit, da's nog niet eens zo'n gek idee....)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 14:46 ]

Verwijderd

Geen probleem.. je moet f op je mobo kijken.. bij bijna alle mobo's na 486 tijdperk staat in meer of mindere mate aangeven welke pinnentjes bij welke funtie horen. Voor een normale powerswitch heb je maar twee pinnetjes nodig. Dit zitten meestal met zijn alle bij elkaar ergens aan de rand (links onder?) op t mobo, net als de reset switch pinnen, power led, hdd led soms, en PC speaker pinnen. T enige wat zo'n switch moet doen is even contact maken, en dan weer los laten. Je kunt nl. ook gewoon twee draden vast maken aan de twee powerswitch pinnen van je mobo.. dan kun je starten door die draden tegen elkaar te houden :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 14:46:
Geen probleem.. je moet f op je mobo kijken.. bij bijna alle mobo's na 486 tijdperk staat in meer of mindere mate aangeven welke pinnentjes bij welke funtie horen. Voor een normale powerswitch heb je maar twee pinnetjes nodig. Dit zitten meestal met zijn alle bij elkaar ergens aan de rand (links onder?) op t mobo, net als de reset switch pinnen, power led, hdd led soms, en PC speaker pinnen. T enige wat zo'n switch moet doen is even contact maken, en dan weer los laten. Je kunt nl. ook gewoon twee draden vast maken aan de twee powerswitch pinnen van je mobo.. dan kun je starten door die draden tegen elkaar te houden :)
Ke zal ff kijken waar ik het woordje power kan vinden :) this een best nieuw moederbord met videokaart 128mb enzo er al op. thnx ik zal ff kijken :)

Aiii..ik zie zo veel plekken waar het op zou kunnen..... ik zie een blokje waar 13 pinnetjes uisteken. 2 dus intotaal 15. 2 zitten al vast met een groen ding.. dus kan ze wel alemaal uitproberen maar dan gaat me moederbord naar de klote denk ik
zo....

Zal wel ff paar foto's van maken.

Code in het groot: m6190z9909209076 maar dievindt niks op google.

Nou weet je wat ik sluit voeding gewoon ff aan. en dan ga ik met een schroevendraaier die gaatjes langs.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 14:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 14:49:
[...]

Ke zal ff kijken waar ik het woordje power kan vinden :) this een best nieuw moederbord met videokaart 128mb enzo er al op. thnx ik zal ff kijken :)
Of je zoekt even een type-aanduiding op je moederbord. Kun je meteen even de handleiding downloaden. (Met de nummers op je moederbord kom je bij Google meestal een heel eind.)

Dat wordt toch fotograferen dan. Met die code kun je niet zoveel lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 14:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 14:52:
[...]

Of je zoekt even een type-aanduiding op je moederbord. Kun je meteen even de handleiding downloaden. (Met de nummers op je moederbord kom je bij Google meestal een heel eind.)

Dat wordt toch fotograferen dan. Met die code kun je niet zoveel lijkt me.
ja ff met film camara doen :) dan ff bewerken tot foto :D

was filmen en zach het woord MEDION 9901 staan :D gezocht op google en hij vond ff wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb wat plaatjes van inet geplukt ik zoek nog meer!
Afbeeldingslocatie: http://www.junek.de/thomas/bilder/9901.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i20.ebayimg.com/02/i/02/21/c6/2b_1.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
gevondennn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben met een schroevedraaier alles na gegaan. eerst met voltmeter ff meten maar thnx voor reply mensen! TOPIE!

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 15:52 ]

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:49

SilencerNL

No remorse

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 15:52:
Ben met een schroevedraaier alles na gegaan.
jij durft! :o

[ Voor 24% gewijzigd door SilencerNL op 28-07-2004 15:59 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 15:52:
gevondennn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben met een schroevedraaier alles na gegaan. eerst met voltmeter ff meten maar thnx voor reply mensen! TOPIE!
Gefeliciteerd geluksvogel :)

De alles-nagaan-met-de-schroevendraaier methode kan natuurlijk ook heel wat schade veroorzaken he.. wel oppassen :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:23:
[...]

Gefeliciteerd geluksvogel :)

De alles-nagaan-met-de-schroevendraaier methode kan natuurlijk ook heel wat schade veroorzaken he.. wel oppassen :)
Yep ik weet :) daarom ging ik eerst met Volt Meter alles na. Totdat ik een gelijkstroom kreeg te pakken :) Ik moest toen kiezen 8 pinnetjes dus 4 compinaties. De 2e lukte meteen :) En nu moet ik natuurlijk mijn kast gaan modden :D (kast maken) alles ligt klaar vanavond aan de slag :) Foto's komen uiteraard :)

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 07:45
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:32:
Yep ik weet :) daarom ging ik eerst met Volt Meter alles na. Totdat ik een gelijkstroom kreeg te pakken :) Ik moest toen kiezen 8 pinnetjes dus 4 compinaties. De 2e lukte meteen :) En nu moet ik natuurlijk mijn kast gaan modden :D (kast maken) alles ligt klaar vanavond aan de slag :) Foto's komen uiteraard :)
Lees wel es je posts na he, tis combinaties ipv compinaties >:)

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah.. dit is dus duidelijk een kwestie van even zoeken/electronicazaken langslopen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.