Toon posts:

Geheugenvraagje bij PC bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen een nieuwe pc bouwen, maar nou moet ik nog geheugen kopen(1024mb) en is mijn vraag of je het beste gelijk 2x 512mb erin kan doen of eerst 512mb erin doen en dan de computer testen of die het goed doet en dan pas 512mb erbij zetten? En weet iemand of A-Merk en Major/3rd geheugen hetzelfde is?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Ligt er helemaal aan wat je er mee gaat doen en wat voor hardware je gaat kopen voor de rest. Voor veel dual channel oplossingen is het handiger om 2 latjes te kopen, maar als je dat niet hebt hoeft dat weer niet (scheelt een slot). Maar lees hiervoor even de FAQ van PMG daar staat het wel in uitgelegd ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

of eerst 512mb erin doen en dan de computer testen of die het goed doet en dan pas 512mb erbij zetten?
Ik zie het nut hier werkelijk niet van in? Haal gewoon 2 reepjes. Mocht 1 van de reepjes (of beiden) gaar blijken, dan kun je ze nog altijd terugsturen. Beter tegelijk dan weken achter elkaar :)

Voor de rest kun je in de RAM FAQ die je via de FAQ van dit subforum kunt vinden terecht voor meer achtergrondinformatie en tuningdetails omtrent geheugen :) In de FAQ van dit subforum kun je ook weer vinden welk merk je moet nemen.

Vrij simplistisch dit, dicht dus.

Dit topic is gesloten.