Toon posts:

Check out mijn net gebouwde PC !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuwe computer gebouwd, ik noem hem The Phantom. _/-\o_

Jullie kunnen hem zien op http://phantom.freesites.ws/

Het is een high-performance bak, on a budget. Ik denk dat sommige van jullie de bedrading wel interessant zullen vinden. ;)

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02-2025
tja nogal vrij logisch als je maar 1 hd en een dvd speler erin hebt dat je zo weinig kabelels hebt duh!

*blup*

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

waarom plak je niet even hier in het topic je verhaal?
is weer 1 muisklik minder voor ons, zodat wij minder kans hebben op RSI :P :+

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
No offence, maar niet echt bijzonder of spectaculair dacht ik.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:06

Piggen

Lekker bakkie

Ja mooi, maar niet topicwaardig lijkt me.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ziet er best clean uit. Ik zou willen dat mijn pc zo netjes aangekleed was ;)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
Mwa, ik vind de bekabeling wel heel netjes gedaan, vooral die ide achter het moederbord. :)

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
lol , das niet echt heel high performance :o

[ Voor 13% gewijzigd door k5052 op 28-07-2004 13:42 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Is toch hetzelfde als een normale PC/kast :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• m0nk
  • Laatst online: 18:01

m0nk

16-09-2003 15.15

uhmm ja leuk, nu eens met 4 HD's een DVD brander en een DVD speler, en een Zalman Fan controller waar 4 fans op aangesloten zijn..
Als je dat lukt mag je mijn kast ook doen! ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Hier kun je haast niet niet depressief van worden... omg.

Ik laat gewoon een PC zien met nette bedrading dat ik net gebouwd heb, word ik door iedereen afgekraakt. Wat een dikke loser forum 8)7

- High performance is dit toch echt wel, bekeken vanuit een mainstream standpunt, niet vanuit een Anale TweakNerd standpunt
- Zei ik BIJZONDER, CASEMODDING, 500 HDD's en een ZALMAN FANCONTROLLER? Nee.
- Zei ik dat ik goed pc's netjes kon bedraden? Fucking nee!
- Heb ik op een of andere manier gezegd dat mijn pc heel erg goed was? Don't think so.

Dus aan alle mensen die het leuk vinden meteen iemand af te kraken omdat hij het wel cool vindt iets fatsoenlijks te hebben gebouwd en het zelf zoveel beter kunnen:

LIK ME BOLLE REET. Lameass forum. }:O

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Ok laten we hier niet met ze allen op gaan flamen en het negeren? :) >:)

[ Voor 8% gewijzigd door PnD op 28-07-2004 13:50 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Een nog nuttelozer topic heb ik nog nooit op got gezien!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:54

PnD

like in Pinda ^_^

Daag hem niet uit matinez :)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Klopt het dat die site van je wat traag is?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

foutje van de zaak!

[ Voor 200% gewijzigd door Rataplan op 28-07-2004 13:55 . Reden: kewl! 200% gewijzigd! ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• matinez
  • Niet online
PnD schreef op 28 juli 2004 @ 13:51:
Daag hem niet uit matinez :)
Dat was niet mijn standpunt van de post.!
Het moet een normaal Forum blijven, en niet iedereen die even iets post over zijn Case,.. zelf vind ik mijn Case ook het belangerijkste ''ding'' maar ik laat hem ook niet zien op Got,.. tenzij je op me specs link klikt. Daar zou marinlicina een vb. aan kunnen nemen. Of word een user op http://www.tweakzone.nl/casemods...

:z

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Dus, je bouwt een pc, bent daar trots op en laat hem op GoT zien bent daarna overtuigd van het feit dat het een loserforum is? <DrPhil>Wat denk je nu dat je bereikt hebt?</DrPhil>

ping 127.212.23.124

Verwijderd

offtopic:
Site is onbereikbaar. Tip: probeer je site eens te hosten op een premium abbo, ipv een starterspakketje...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 13:58 . Reden: Zo das snel gewijzigd :) ]

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:57:
offtopic:
Site is onbereikbaar. Tip: probeer je site eens te hosten op een premium abbo, ipv een starterspakketje...
hier werktie hoor...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op 28 juli 2004 @ 13:56:
Dus, je bouwt een pc, bent daar trots op en laat hem op GoT zien bent daarna overtuigd van het feit dat het een loserforum is? <DrPhil>Wat denk je nu dat je bereikt hebt?</DrPhil>
Het is meer een kwestie van relativeren van de zaak. Ik liet dezelfde page toevallig gisternacht op een aantal Amerikaanse vooraanstaande tweak forums zien. Geen enkel negatief commentaar. Iedereen vond de bedrading wel net, zag er wel clean uit, slim gebruik van tie ribs. Nu laat ik hem toevallig op GOT zien en tadaa: iedereen kraakt mijn pagina keihard af.

Als je zelf iets heel goed kunt hoef je niet alle anderen die niet zo goed zijn, maar wel op eigen niveau iets bereikt te hebben omlaag te drukken. Dat vind ik zo klote. Ik wou gewoon laten zien wat ik gebouwd had. That's it.

Niet eens constructieve kritiek, wat naruurlijk wel mag. Maar voor 900 euro een redelijke pc bouwen en hem netjes afwerken heb ik hier echt wel bereikt.

Maar ik weet vanaf nu dat zulke berichten hier niet welkom zijn. Geniet van jullie eigen superioriteit.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:06

Piggen

Lekker bakkie

We kraken je PC niet af, alleen het feit dat je speciaal een topic opent voor je bak.

Dat staat overigens ook duidelijk in de FAQ, dat het niet gewenst is hier om daarvoor topics te openen.

• m0nk
  • Laatst online: 18:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Inderdaad, ik zie niemand je pagina of pc afkraken, alleen zoals mpmad al zegt vinden de meeste het niet zo bijzonder voor een topic. Jij post hier zelf je pagina en je "Phantom" en als er mensen zijn die hier niet zo enthausiast over zijn zoals jij dan mogen wij je bolle reet kussen..?
En omdat de mensen op dat vooraanstaand Amerikaans tweak forum niet negatief waren moeten wij dat ook allemaal vinden?
Het lijkt er meer op dat jij zo trots op je creatie bent (wat ook best mag aangezien je er geld en tijd in gestoken hebt) dat je niks negatiefs wilt horen en wij allemaal moeten roepen dat je goed werk hebt afgeleverd en dat we trots op je zijn.. zo werkt het alleen niet..
iig veel plezier met je kast.

[ Voor 50% gewijzigd door m0nk op 28-07-2004 14:11 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Fire69
  • Laatst online: 22:12
Zover ik kan zien zei ik toch echt dat het wel netjes was? :?
Moet ik nou ook je dikke bolle reet kussen? :)

Trouwens, 't zijn tiewraps, geen tie ribs, dat serveren ze op restaurant. ;)

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:25
Wel netjes gedaan, maar het is niet bijzonder genoeg om een apart topic te openen. Je had het IMHO beter kunnen posten in het kleine mods topic.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Nou ik vind het een mooie kast hoor.

ik denk alleen dat hier de standaard gewoon wat hoger ligt.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Om precies te zijn: het is een casemod, dus je moet in Casemodding & Elektronica zijn. En als je dan Welkom in Casemodding & Elektronica (Policy) leest alvorens te posten, zie je een hele zooi nuttige tips staan:
Plaats een interessant verhaaltje over hoe je te werk bent gegaan e.d. tezamen met een aantal mooie plaatjes (...) en zorg dat de plaatjes op een snelle server geupload zijn (...) Alleen een link is niet toegestaan

(...)

Vergeet niet dat niet iedereen jouw werk geweldig hoeft te vinden. Wil je je mod-werk laten zien, bedenk er dan wel bij dat je dus ook negatieve reacties kunt krijgen.

(...)

Kleinere mods, zoals het maken van een baybus, het rounden van kabels, plaatsen van een window e.d. horen thuis in Het "Post hier je kleine mods" topic.
...duz.

Het is misschien wel een lame-ass forum maar zeg zelf: dat je kan lezen is toch een redelijke eis :>

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
for what its worth, het ziet er een stuk puiker uit dan in mijn kast :P

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

stupid doublepost

[ Voor 97% gewijzigd door Guardian Angel op 28-07-2004 14:18 ]

ARME AOW’er

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Netjes opgeruimd, net als mijn kast overigens. Tja, wat moet je er nog meer van zeggen? Hij ziet eruit zoals vrijwel elke standaard kast wordt afgeleverd of i.m.o. afgeleverd moet worden.

Ik kan heel goed begrijpen dat je trots bent op het resultaat en dat wilt delen maar ondanks ongeveer 110.000 users op dit forum kun je verwachten dat er weinig commentaar komt op een basickast.

Misschien had het anders gelegen als je bijvoorbeeld aan had gegeven wat je nu precies hebt gedaan en vooral, waar de problemen lagen. Misschien had er een leuke discussie uit kunnen voortkomen hoe je een kast netjes en verzorgd inricht. Want dat is'tie zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door Guardian Angel op 28-07-2004 14:20 ]

ARME AOW’er

• DanielB
  • Laatst online: 21-08-2025
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 14:01:
[...]

Het is meer een kwestie van relativeren van de zaak. Ik liet dezelfde page toevallig gisternacht op een aantal Amerikaanse vooraanstaande tweak forums zien. Geen enkel negatief commentaar. Iedereen vond de bedrading wel net, zag er wel clean uit, slim gebruik van tie ribs. Nu laat ik hem toevallig op GOT zien en tadaa: iedereen kraakt mijn pagina keihard af.
Amerikaanse tweak-forums zijn geen GoT. Overigens laat je iets niet toevallig zien, aangezien je het zelf doet :). Ik vind het zelf nou niet echt speciaal, zo ziet mijn kast er ook ongeveer uit, maar om daar een hele topic voor te openen?

Volg de raad uit de quotes van Rataplan op, dan ben je ook van het gezeur af :)

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
KewlKiddo schreef op 28 juli 2004 @ 14:19:
Amerikaanse tweak-forums zijn geen GoT. Overigens laat je iets niet toevallig zien, aangezien je het zelf doet :). Ik vind het zelf nou niet echt speciaal, zo ziet mijn kast er ook ongeveer uit, maar om daar een hele topic voor te openen?
magoed, hij heeft besloten er wel een topic aan te wijden. dan zie ik niet waarom die gast meteen volledig de grond in geboord moet worden.. Zeker gezien 'ie net nieuw is. Niet bepaald een warm welkom.

[ Voor 61% gewijzigd door Hans op 28-07-2004 14:22 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 14:01:
[...]

Vandaar mijn drPhil. Maar goed, sarcasme is niet iedereen gegunt.
Nu de site het inmiddels wel doet: het ziet er goed uit, maar op dit forum is men meer onder de indruk van lampjes en extra draaiknoppen en andere tierelantijnen.
Als je zelf iets heel goed kunt hoef je niet alle anderen die niet zo goed zijn, maar wel op eigen niveau iets bereikt te hebben omlaag te drukken. Dat vind ik zo klote. Ik wou gewoon laten zien wat ik gebouwd had. That's it.

Niet eens constructieve kritiek, wat naruurlijk wel mag. Maar voor 900 euro een redelijke pc bouwen en hem netjes afwerken heb ik hier echt wel bereikt.

Maar ik weet vanaf nu dat zulke berichten hier niet welkom zijn. Geniet van jullie eigen superioriteit.
Maar wat had je dan verwacht? Dat je 100 reacties kreeg: goed gedaan? :+

Voor wat het waard is: goed gedaan! Ik kan het niet beter! :)

ping 127.212.23.124

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik kan mij best voorstellen dat TS zich in zijn wiek voelt geschoten. Hij heeft immers de uurtjes in die kast zitten steken, wil 'm vol trots laten zien aan andere pc-gebruikers en krijgt op zijn zachts gezegd niet bijster veel leuke reacties. Dat hoeft ook niet persé, maar iets meer begrip voor zijn reactie kan ook wel weer. Het is best wel mooi afgewerkt in mijn ogen. Dat het geen topic waard zou zijn doet daar weinig aan af.

Voor het overige heeft TS zich waarschijnlijk verkeken op de mores hier over casemodding en systemen. Hier post je je l337 bak pas als er minstens 20 neon's in zitten en een striptease danseres :o TS zijn bak wordt daarom niet echt serieus genomen, dus wat dat betreft mag hij wel iets minder vinnig reageren.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29
Dit is iig al een heel wat volwassener afweer dan je eerste reactie. Doe het vaker zo zou ik zeggen :)

Ik weet wat je bedoelt overigens, zelfs ben ik ook geen diehard en ben ik regelmatig in mijn nopjes met dingen die de meesten hier als vanzelfsprekend beschouwen. Als je er een speciaal topic voor opent, weet je natuurlijk dat je allerhande reacties kunt krijgen en t.a.v. de gemiddelde bezoeker hier is 1 IDE en 1 SATA kabeltje wegwerken (OK, ik chargeer) natuurlijk ook geen topprestatie (kan natuurlijk voor jou persoonlijk erg bevredigend zijn).

Verder ben ik het met je eens dat het ook weer niet nodig is meteen (een nieuw) iemand de grond in te boren, domweg omdat hij/zij een wat eenvoudigere modificatie aan zijn/haar systeem heeft gedaan.

[/offtopic]

Kan dat trouwens geen kwaad, zo'n IDE kabel achter je mobo langs? Heb je dan niet meer (kans op) storing of iets? En de IDE kabel dubbelvouwen is ook geen probleem?

[ Voor 10% gewijzigd door Brent op 28-07-2004 14:30 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Bud_s
  • Laatst online: 25-01 13:43

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Hans schreef op 28 juli 2004 @ 14:20:
[...]
magoed, hij heeft besloten er wel een topic aan te wijden. dan zie ik niet waarom die gast meteen volledig de grond in geboord moet worden.. Zeker gezien 'ie net nieuw is. Niet bepaald een warm welkom.
eerste post op 17-02-2003, lijkt me niet dat je dan nieuw bent 8)7

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
maar wel pas 3 posts... misschien nog niet vaak hier geweest?

(oh ja, ik vind het mooi gedaan! ;) )

• Mior
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 13:34:
Ik heb gisteren een nieuwe computer gebouwd, ik noem hem The Phantom. _/-\o_
:*)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Leuk, maar het is niet de bedoeling om hier te gaan patsen. Als je een nieuwe PC hebt gekocht, en je wil anderen ermee helpen, tik dan een review of help anderen in ervaringen-topics.

Hier schiet niemand iets mee op. ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Laurent op 28-07-2004 14:49 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Oja, sommige mensen mogen straks even hun mail checken, of kunnen een pushmessage verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.