Ik weet niet of ik hier in het verkeerde forum zit of dat mijn opmerking al langs is geweest. Wat mij opvalt is dat nieuwe users zich wel eens vergissen in: 'New topic' en 'Post reply' (daar hoor ik ook bij). Iets wat logisch is bij mensen die nog nooit op een forum hebben gezeten en ook niet de hele Faq hebben doorgelezen, of zich gewoon per ongeluk vergissen.
Nu vraag ik me af: Is het niet mogelijk om 'New Topic' uit schakelen als iemand zich binnen een specifiek Topic bevind?
Als je bijvoorbeeld in het Forum:GoT > Webdesign & Graphics bent dan staat 'Post reply' uitgeschakeld, terwijl als je specifiek binnen een geplaatst topic bent staat het ingeschakeld. Zoiets zou toch ook met 'New Topic' kunnen? inschakelen binnen een forum en uitschakelen binnen een specifiek topic. Zodoende hoeft niemand meer de mist in te gaan.
Wat denken jullie hiervan?
Voordeel:
-Scheelt werk voor mods.
-Domme reacties op per ongeluk 'New Topic' i.p.v. 'Post reply' worden voorkomen
-Niemand hoeft zich dom te voelen (omdat fouten veel moeilijker te maken zijn).
Nadeel:
-Je moet eerst in een forum zijn i.p.v. in een topic om een nieuw topic te kunnen aanmaken.
Nu vraag ik me af: Is het niet mogelijk om 'New Topic' uit schakelen als iemand zich binnen een specifiek Topic bevind?
Als je bijvoorbeeld in het Forum:GoT > Webdesign & Graphics bent dan staat 'Post reply' uitgeschakeld, terwijl als je specifiek binnen een geplaatst topic bent staat het ingeschakeld. Zoiets zou toch ook met 'New Topic' kunnen? inschakelen binnen een forum en uitschakelen binnen een specifiek topic. Zodoende hoeft niemand meer de mist in te gaan.
Wat denken jullie hiervan?
Voordeel:
-Scheelt werk voor mods.
-Domme reacties op per ongeluk 'New Topic' i.p.v. 'Post reply' worden voorkomen
-Niemand hoeft zich dom te voelen (omdat fouten veel moeilijker te maken zijn).
Nadeel:
-Je moet eerst in een forum zijn i.p.v. in een topic om een nieuw topic te kunnen aanmaken.