Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Post reply en New topic

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 22:39

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier in het verkeerde forum zit of dat mijn opmerking al langs is geweest. Wat mij opvalt is dat nieuwe users zich wel eens vergissen in: 'New topic' en 'Post reply' (daar hoor ik ook bij). Iets wat logisch is bij mensen die nog nooit op een forum hebben gezeten en ook niet de hele Faq hebben doorgelezen, of zich gewoon per ongeluk vergissen.
Nu vraag ik me af: Is het niet mogelijk om 'New Topic' uit schakelen als iemand zich binnen een specifiek Topic bevind?
Als je bijvoorbeeld in het Forum:GoT > Webdesign & Graphics bent dan staat 'Post reply' uitgeschakeld, terwijl als je specifiek binnen een geplaatst topic bent staat het ingeschakeld. Zoiets zou toch ook met 'New Topic' kunnen? inschakelen binnen een forum en uitschakelen binnen een specifiek topic. Zodoende hoeft niemand meer de mist in te gaan.
Wat denken jullie hiervan?
Voordeel:
-Scheelt werk voor mods.
-Domme reacties op per ongeluk 'New Topic' i.p.v. 'Post reply' worden voorkomen
-Niemand hoeft zich dom te voelen (omdat fouten veel moeilijker te maken zijn).
Nadeel:
-Je moet eerst in een forum zijn i.p.v. in een topic om een nieuw topic te kunnen aanmaken.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

En misschien meteen de tekst vertalen naar het nederlands? Wel zo handig op een nederlands forum :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je bedoelt denk ik niet op de Frontpage maar gewoon op het forum. Dan zou die beter in React Bugs en Featurerequests passen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Nik

Nik

Ik ben braaf vandaag, ik doe een suggestie:

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/newtopic2.gif Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/newposting2.gif

Veel beter toch?

Mag u zo kopieren en even naar de global/templates/got/images/layout/ uploaden!

Hoerah!

[ Voor 3% gewijzigd door Nik op 28-07-2004 12:31 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat gaat allemaal aangepakt worden in de templates van React 1.9.3 voor zover ik me uit het private changelog kan herinneren :) . Verder krijgt dit topic een schopje naar React Bugs en Featurerequests, aangezien je in FA met de FP te maken hebt en niet met het forum.

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:16

Luke!

#Treinbaas
proller schreef op 28 juli 2004 @ 12:30:
[afbeelding]
Ik zou er "Plaats reactie" van maken dan.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
proller schreef op 28 juli 2004 @ 12:30:

[afbeelding] [afbeelding]

Veel beter toch?

Mag u zo kopieren en even naar de global/templates/got/images/layout/ uploaden!

Hoerah!
Ga je dan ook alle andere knopjes even aanpassen? Active Topics, Bookmarks, Search, ... :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Indien het uitschakelen van het 'new topic' icoon niet gewenst is binnen een topic is het ms wel verstandig om de insert_topic tpl aan te passen op zo een manier dat het erg duidelijk is dat het iets anders dan een reply. Het enige echt duidelijke verschil is op dit moment de titel, qua layout. :) .

DM!

• Nik

Nik

Fire69 schreef op 28 juli 2004 @ 12:57:
[...]

Ga je dan ook alle andere knopjes even aanpassen? Active Topics, Bookmarks, Search, ... :)
Tuurlijk! Als het gewenst is wil ik graag helpen hoor!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11 22:39

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
proller schreef op 28 juli 2004 @ 13:37:
[...]

Tuurlijk! Als het gewenst is wil ik graag helpen hoor!
Veel lol :P , en wat dachten jullie van de datums :D (wednesday, ., ., ., ., monday, .)
Wat die vertaling betreft, voor Post reply en New topic zou dat al genoeg zijn. Dan hoeft new topic niet meer uitgeschakeld te worden binnen een draadje (vooral als we iets verzinnen zoals JHS voorstelt), hoewel je daarmee 'per ongeluk' weer niet uitsluit.
Dus van die kant gezien toch beter wel uitschakelen binnen een draadje. Hoe denken jullie daarover?

Wat de vertaling betreft voor de rest van de knopjes. Dat lijkt me niet direct nodig, we hebben allemaal een woordenboek en........ engelse look... goede indruk.
Aan de andere kant, wie geen Engels kan en geen woordenboek heeft...

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Please, hold your horses :) .

In de templates voor React 1.9.3 is al weer het een en ander veranderd en zijn een aantal zaken logischer gemaakt, ook dingen die jullie nu al noemen (datums, al dan niet aanwezig zijn van new_topic- en new_message-knoppen). Daar komt bij dat crisp ook nog bezig is met de uitwerking van een compleet nieuw ontwerp waarin ook weer van alles veranderd en verbeterd wordt.

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Harm schreef op 28 juli 2004 @ 16:55:
Please, hold your horses :) .

In de templates voor React 1.9.3 is al weer het een en ander veranderd en zijn een aantal zaken logischer gemaakt, ook dingen die jullie nu al noemen (datums, al dan niet aanwezig zijn van new_topic- en new_message-knoppen).
Da's mooi :) :+
Daar komt bij dat crisp ook nog bezig is met de uitwerking van een compleet nieuw ontwerp waarin ook weer van alles veranderd en verbeterd wordt.
Waar hij dan fijn evt. suggesties mee kan nemen zoals degene die gedaan zijn :) , en als die al verwerkt zijn, alleen maar mooi :)

DM!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

offtopic:
Ik lees wel veel over een nieuwe react, maar wanneer komt ie dan? :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
@Finch: als de templates aangepast zijn ;)

Ontopic: Is het dan echt zo nuttig dat die knoppen duidelijker worden? We zijn hier immers toch geen randdebielen (nofi)? 'k Bedoel: hoeveel van die fouten gebeuren er nou per dag gemiddeld? 't Zal niet echt veel zijn, denk ik.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Bovendien denk ik dat ze best duidelijk zijn eerlijk gezegd... en niet echt veel duidelijker worden door ze nederlands te maken. Ik zie ook meer in een tpl aanpassing, of het in de list_messages uitschakelen wat dus al geimplementeerd wordt... :) .

En met extra duidelijkheid is nooit iets mis :P

DM!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Nee, maar 'k denk juist dat als alles maar aangepast gaat worden, dat men nog minder oplettend zal zijn. Nog minder dan men _nu_ al is. Kwestie van luiheid/gemak :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Van mij hoeven de labels op de buttons niet in het nederlands. Het lijkt me dat die paar engelse woorden, die ook nog eens op heel veel sites gebruikt worden, wel duidelijk zijn. Wat ik persoonlijk wel 'raar' vind is dat je vanuit een topic een ander topic kan starten, dat lijkt me namelijk niet echt logisch en als je deze knop nu disabled binnen een topic, ben je ook die paar gevallen waarin mensen op de verkeerde knop drukken kwijt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zit al in 1.9.3, en layoutzaken ga ik niet echt meer veranderen omdat er toch een nieuwe layout komt.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.